Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

monenako aamuna ekaluokkalainen on saatettava kouluun?

Vierailija
12.06.2012 |

kysyy töissäkäyvä yh.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvallinen ja etukäteen harjoiteltu.

Vierailija
2/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ekaluokkalainen kielsi moisen lapsellisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokana ja kolmantena vuonna järkkäsin duunit niin, että saatoin itse.

t. työssäkäyvä yh, joka osaa järjestää asioita

Vierailija
4/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tokana aamuna meni kaverin ja kaverin äidin kanssa bussilla yhdessä. Kolmantena päivänä menivät jo kaverukset keskenään bussilla.

Vierailija
5/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ei kumpaakaan saateltu.

Vierailija
6/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman harkinnan ja mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
7/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokana ja kolmantena vuonna järkkäsin duunit niin, että saatoin itse.

t. työssäkäyvä yh, joka osaa järjestää asioita

miten "työssäkäyvä yh" järjestäisi ap:n tilanteessa asian: minun työni alkaa joka aamu klo 07.00.

en voi vaihtaa vuoroja kenenkään kanssa, olen yksin.

no?

ap

Vierailija
8/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä se silloin.

Vierailija
9/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä se silloin.

työnantajan määräyksestä, koska firma on silloin kiinni. ei kaikilla ole liukuvaa työaikaa ja loman sijoittelua oman maun mukaan.

palkatontahan minä pidän sitten, kun koulu alkaa, se on selvä, mutta miten kauan, sitä tässä hahmottelen.

olen pienipalkkainen, ja jokainen palkaton päivä tuntuu 100e kukkarossa.

ap

Vierailija
10/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkasta. Meillä lähti taksi postilaatikolta 7.00 ja sitä ennen oli kuljettava 500 metriä metsätietä. Turhan jännää pienelle lapselle, varsinkin pimeällä. Että saatettu on ja järjestetty työt sen mukaan muutaman vuoden.

Vierailija
11/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minimissä sanoisin että kaksi. Aloituspäivä ja sitten toinen aamu. Aloituspäivä on kuitenkin poikkeava normaalista päivä.

Vierailija
12/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokana ja kolmantena vuonna järkkäsin duunit niin, että saatoin itse. t. työssäkäyvä yh, joka osaa järjestää asioita

miten "työssäkäyvä yh" järjestäisi ap:n tilanteessa asian: minun työni alkaa joka aamu klo 07.00. en voi vaihtaa vuoroja kenenkään kanssa, olen yksin. no? ap

Eskarissa ja ekalla luokalla minun piti lähteä töihin, 7:15, kunnes päätin sen takia vaihtaa duunia lähemmäksi.

Vierailija
13/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä se silloin.

en ole yh, mutta jos olisin viettäisin lomani lasten kanssa kesällä yhdessä. Jos ekaluokkalainen ei selviä yksin koulumatkastaan ei ole vielä koulukypsä.

Vierailija
14/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokana ja kolmantena vuonna järkkäsin duunit niin, että saatoin itse. t. työssäkäyvä yh, joka osaa järjestää asioita

miten "työssäkäyvä yh" järjestäisi ap:n tilanteessa asian: minun työni alkaa joka aamu klo 07.00. en voi vaihtaa vuoroja kenenkään kanssa, olen yksin. no? ap

Eskarissa ja ekalla luokalla minun piti lähteä töihin, 7:15, kunnes päätin sen takia vaihtaa duunia lähemmäksi.

no, ap on ravintola-alalla, ja tähän ammattiin kuuluu se, että työt alkaa klo 7. tarvitsisi sitten vissiin vaihtaa alaa? no, on se hienoa, että sinä pystyit vaihtamaan työpaikkaa,minä en. en edes halua luopua tästä työpaikasta:)

ja nyt menen nukkumaan, jotta olen siellä työpaikalla klo 7.

ap

Vierailija
15/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin tyttöä saatettiin kaksi vuotta. Omani kielsi jo kolmantena aamuna tulemasta mukaan. Poikaa ei saanut saattaa kertaakaan.

Vierailija
16/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon töitä, jotka ei ala klo 07. Tule meille töihin, kolmessa vuorossa tehdään ja kaikkina viikonpäivinä, eli valinnan varaa on.

Jos haluaa olla henksuravintolassa amicalla tai sodexholla, niin sitten ei varmaan ole vaihtoehtoja kuin tuo klo 7, mutta alalta niitä kyllä löytyy

Vierailija
17/17 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä vaikuttavat olennaisesti asiaan. Mutta suosittelen (mikäli vain suinkin mahdollista ja matka on vähänkin pitempi) järjestämään lapselle jonkun kaverin, jonka kanssa hän voi kulkea kouluun yhdessä.

Minua ei saateltu kouluun päivääkään, mutta matkaakin oli vain 200 m pellon poikki. Lasteni koulumatka on 1,5 km, ja heitä saateltiin noin kaksi viikkoa. Vuorottelimme jonkun toisen lapsen vanhemman kanssa saattelussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän