en saa mennä miehen mielestä ainoan ystävän kanssa bailaamaan.
Oltiin mietitty että mennään kesälomalla bailaamaas pitkästä aikaa. En saa mennä vaan talomme menee myyntiin jos menen. Tämä ystävä asuu kaukana meistä. meidän piti mennä asuntomessuille ja hotelliin yöksi ja tampereen yöelämään. Olen todella vihainen ja surkeana. Mies sanoi että talo menee myyntiin ja ei sitä tiedä kenen kanssa menen. Oltiin suunniteltu tätä jo pitkään.
Kommentit (9)
No, mun puolesta vois sitten mennä talo myyntiin.
Jos ukko jättäis, niin etsisin uuden tai asuisin yksin.
Sairaasta mustasukkaisuutta tuo.
ole normaalia käytöstä miehesi puolelta.
Mies menossa kaverien kanssa baariin, vaan ei. Vaimo kaulimen kanssa ovella vahdissa, koska mieshän on aivan varmasti menossa pettämään ja vetämään kännit.
Eli sikäli ymmärrän, miehesi yrittää antaa sun maistaa "omaa lääkettäsi". Väärin se on silti, ja kaukana miehekkäästä käytöksestä. Jätä se sika, ansaitset parempaa(vauvapalstan vakiokehotus).
ole normaalia käytöstä miehesi puolelta.
Mene ihmeessä. Jos ukko haluaa erota, hyvä vain. Itse en olisi noin mustasukkaisen miehen kanssa.
Miehesi ei ole mikään homoileva hinttari vaan rehellinen tosimies joka arvostaa uskollisuutta ja kristillistä elämänkatsomusta.
ei kuulu kirkkoon, joten se siitä kristillisyydestä.
ap
monesti mustasukkaiset ei toteuta niiden uhkailuja. En usko että miehesi toteuttaisi ja jos toteuttaa niin hyvä vaan. Pääsetpä eroon moisesta. Pidä silmät auki baarissa ;)
on vitun hullu.
anteeksi ruma kielenkäyttöni. :)