miten voin puuttua,etäisä ei suostu hankkimaan esiteinille tytölle omaa sänkyä luokseen
vaan tyttö nukkuu edelleen hänen vieressään vaikka sekä tyttö itse että sossupuoli on sanonut,ettei ole enää kovin soveliasta? tyttö ei tykkään kun näkee iskän aamuseisokit jne, mutta isä vetoaa siihen että hänen asunnossaan on liian ahdasta toiselle sängylle ja hyvinhän tuo siinä parisängyssä menee. Tyttö isällä kerran kuussa pidennetyn v-lopun + kesälomilla 3 viikkoa ja juhlapyhät.Isä ollu lisäksi "vieras" pitkään, erottiin raskausaikana ja tapaamiset käynnistyi vasta tytön ollessa 8v,sen takia kai vierastaa jotenkin isäänsä vieläkin (huom miestä itseä ei kiinnostanu tavata aiemmin?
Kommentit (15)
Tai sanoa, ettei mene?
sanoi sossulle ettei halua, ainakaan niin usein ja pitkiä aikoja.ap
Ei voi muuta sanoa, että kaikkien siitosorien kanssa sitä on pitänytkin lisääntyä. Sossut mukana.. laita nyt tulppa sinne.
vaan ostakaa kimpassa isän kanssa tytölle esim vuodesohva tai vast.
Tiedät palstalaisia paremmin miten isän asuntoa voi parhaiten tuunata ja sisustaa muuttuneen elämäntilanteen ja tytön kasvamisen myötä, joten käy toimeen vaan. Olet tehnyt miehen kanssa lapsen, voit ostaa hänen kanssaan lapselle sängyn (tai muun nukkumapaikan).
Oletko ap sossussa asiasta siis keskustellut?
Ja tyttökö, 8 v on itse kertonut sinulle isän aamuseisokeista vai mistä ne tiedät kun et ole miehen kanssa saman katon alla asunut?
voi nostaa syrjään viikoiksi kun lapsi ei ole siellä. Mikä tässä on nyt niin vaikeaa?
Mä en ymmärrä miksei jompikumpi voi nukkua sitten sohvalla. Tai tosiaan tuo patja.
En minäkään lapsena olisi halunnut isän vieressä kovin vanhana nukkua enkä todellakaan katsella mitään aamuseisokkeja.
että tyttö ollut isänsä kanssa tekemisissä 8-vuotiaasta, ja on NYT esiteini, eli kehityksestä riippuen 10-12-vuotias?
Oletko ap sossussa asiasta siis keskustellut?
Ja tyttökö, 8 v on itse kertonut sinulle isän aamuseisokeista vai mistä ne tiedät kun et ole miehen kanssa saman katon alla asunut?
Oletko ap sossussa asiasta siis keskustellut? Ja tyttökö, 8 v on itse kertonut sinulle isän aamuseisokeista vai mistä ne tiedät kun et ole miehen kanssa saman katon alla asunut?
kun lapsi itse toi asian esiin.eikä ole enää 8v,vaan 13v (opettele lukemaan).ap
Menepäs Pentti sinne peräkammariin seisottelemaan.
Mä ottaisin uudestaan asian isän kanssa puheeksi. Jos mies edelleen on sitä mieltä että hän ei sänkyä tai patjaa suostu tytön vierailuja varten hankkimaan ilmoittaisin sitten itse sen hankkivani.
Väliaikaiseen majoitukseen löytyy edullisestikin hyviä ratkaisuja, käytettynä vieläkin edullisemmin.
Eipähän tarvitsisi esiteinin nukkua samassa sängyssä aamuseisokkien kanssa enää. Jos ei isä suostu mitään asialle tekemään, niin sitten minä tekisin.
Jos lapsi on täyttänyt 12 vuotta, täytäntöönpanoon ei saa ryhtyä vastoin lapsen tahtoa. Täytäntöönpanoon ei saa ryhtyä myöskään vastoin 12 vuotta nuoremman lapsen tahtoa, jos lapsi on niin kehittynyt, että häneen tahtoonsa voidaan kiinnittää huomiota.
Eli on ihan sama, mitä se lastenvalvoja on asiasta mieltä. Vaikka vouti tulisi ovelta lasta hakemaan, niin jos lapsi vastustaa, niin voudin on lähdettävä pois.
osta itse joku hetekka tai vastaava. Menee sen verran pieneen tilaan, kun saa kasattua, ettei pitäis olla säilytysongelmia isän luona.
vaan tyttö nukkuu edelleen hänen vieressään vaikka sekä tyttö itse että sossupuoli on sanonut,ettei ole enää kovin soveliasta? tyttö ei tykkään kun näkee iskän aamuseisokit jne, mutta isä vetoaa siihen että hänen asunnossaan on liian ahdasta toiselle sängylle ja hyvinhän tuo siinä parisängyssä menee. Tyttö isällä kerran kuussa pidennetyn v-lopun + kesälomilla 3 viikkoa ja juhlapyhät.Isä ollu lisäksi "vieras" pitkään, erottiin raskausaikana ja tapaamiset käynnistyi vasta tytön ollessa 8v,sen takia kai vierastaa jotenkin isäänsä vieläkin (huom miestä itseä ei kiinnostanu tavata aiemmin?
Tai sanoa, ettei mene?