Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Genie bra -kokemuksia ja apua?

Vierailija
12.06.2012 |

Olen googlaillut sen verran näitä ostostev:n liivejä, että genie bra lienee ilmiselvästi paras merkki (parempi siis kuin aire bra tai comfotisse bra).

Nyt mietin kokoa. Tissien alapuolelta olen kokoa 75 (eli genin kokotaulukon mukaan M. Rinnan päältä taas mennään kokoon XL. Ohje sanoo, että jos on kahden koon välillä, tulee ottaa isommat.

Mitä minä otan? Otanko kompromissna L:n vai pitäisikö siitäkin ottaa se kokoa isompi. Suomalainen liivikokoni on 75DD/75E.

Mitä kokoa sinä olet ennen käyttänyt hyvä sopivien genia bra-liivien omistaja?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle varmaan L

Vierailija
2/6 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samankokoiset liivit ja Genie bra kiinnostaisi myös minua.

Vierailija
4/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon kokemukset genie bra:sta(ostin halpakaupasta ja sovitin ensin)

+todella mukavat! nukunkin niissä

+kestävät hyvin pesun, pitävät muotonsa

-rumat

-toppaukset ei pysy paikallaan (ne pitäisi ommella muutamalla pienellä tikillä kiinni)

Genie brat sopivat mielestäni hyvin pienehköille ja kiinteille rinnoille (omani 80 A). Isot ja riippuvat näistä tuskin saavat tarpeeksi tukea.[/Mistä halpakaupasta ostit???

Vierailija
5/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin kahden koon välillä (L tai XL). Valitsin XL:n, kun ohjeissa tosiaan oli, että jos epäröit, valitse isompi. Liivit ovat mulle isot. Kuppikoko normaalisti mulla 80C. L olisi ollut oikea koko. Eivät ole mitenkään tukevat. Käytän lähinnä kotona ja nukkuessa, töihin tai urheilemaan en voisi ajatellakaan.

Vierailija
6/6 |
14.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon kokemukset genie bra:sta(ostin halpakaupasta ja sovitin ensin)

+todella mukavat! nukunkin niissä

+kestävät hyvin pesun, pitävät muotonsa

-rumat

-toppaukset ei pysy paikallaan (ne pitäisi ommella muutamalla pienellä tikillä kiinni)

Genie brat sopivat mielestäni hyvin pienehköille ja kiinteille rinnoille (omani 80 A). Isot ja riippuvat näistä tuskin saavat tarpeeksi tukea.