Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään että mieheni voi tappaa meidät

Vierailija
12.06.2012 |

Saa ihmeen pienistä raivareita.

Kun sanon, että hän on aikuinen eikä pitäisi provosoitua lapsen ärsyttämisestä, hän sanoo ettei voi mitään sille että raivostuu. Aina vika on muissa, ikinä hän ei myönnä tehneensä väärin. Kerran kun suuttui niin huusi että tulee vielä ruumiita.Minua pelottaa mutta ei ole mitään paikkaa minne mennä. Kuopus on vammainen eikä minulla ole mitään tukiverkkoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee nopeesti ja varmaan älyyt lähteä tarpeen tullen.

Vierailija
2/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois sieltä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen pitää oppia hallitsemaan vihaansa, ennen kuin joku päivä raivopäissään todella tekee kuohuksissaan jollekin pahaa ja tajuaa vasta myöhemmin mitä tuli tehtyä. Voi olla totta että mies ei nyt voi sille mitään jos raivostuu mutta nämä asiat on opeteltavia asioita, omien impulssien ja tunteiden ilmaisemisen hallinta ja niiden tiedostaminen. Suostuisiko mies hakemaan apua raivo-ongelmaansa?

Vierailija
4/4 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mies ei iole ikinä tuominnut niiden tekijöitä, kerran otin puheeksi sen yhden tapauksen joka sattui tässä kaupungissa niin mies ei kommentoinut mitenkään..

Yleensä on haukkumassa ihmisiä, mutta ei siis näitä.

Olen itse ollut vuosia masentunut ja välillä toivonkin että pääsemme kaikki pois koska lapsille ei jäisi ketään jos minä kuolen.