Erittäin riitaisa ero ja yhteenpaluu?
Onko kelläkään kokemuksia onnellisesta yhteenpaluusta, jos ero on ollut erittäin riitaisa?
Ei olla eksän kanssa edes puheväleissä. Vahingossa tapaamiset humalassa ovat johtaneet hirveeseen tappeluun. Sivulliset ovat lopulta saaneet puuttua peliin.
Välit ovat todella toisaalta todella tulehtuneet, toisaalta ongelmakohdat ovat sellaisia selkeästi nähtäviä ja korjattaviakin....toinen ei vaan kykene omalta pahalta ololtaan tekemään edes sovintoa ystävinä.
Kommentit (13)
mikään ei toiminut, elämä oli jatkuvaa mykkäkoulua ja tuskaa.
Puolitoista vuotta sitten erottiin, puheväleissä kuitenkin mutta helpotus oli molemmille suuri.
Tänä päivänä olemme maailman parhaat ystävät. Ystävyydeksi se jääkin, koska tunteita toisiamme kohtaan meillä ei ole, eikä tule.
Minusta on hienoa että paras ystäväni on ihminen joka tuntee minut ja tietää minut. Häneen voin luottaa aina ja kaikessa. Olen onnellinen.
Mutta koskaan en edes harkitse uutta parisuhdetta. Minulla on jo lapsiluku täynnä ja olen nähnyt mitä parisuhde on. Ystävinä menee paljon paremmin
En oikeasti halua eksää takaisin. Hänellä on tällä hetkellä niin paljon ongelmia itsensä ja juomisensa kanssa, että täytyy kyllä miehen muuttua ennen kuin voisi ajatellakaan.
Mua ahdistaa, että suhteesta jää näin ruma muisto. En ole tottunut katkomaan välejä ihmisiin. Näinkö huono ihmistuntemus minulla oli? En olisi ikinä arvannut, että näin käy. Toinen taisi muuttua pikkuhiljaa joksikin toiseksi, joka haluaa vaan puskea omaa ahdistustaan minuun.
Rohkaisevia kokemuksia, kommentteja? Onko alkoholin rikkomat ihmissuhteet koskaan palanneet normaaleiksi?
ei ole kokemuksia. Yritystä kyllä on ollut mutta samat riidat alkavat kun uus-alkuhuuma hellittää. Tein päätöksen, kuten ehkä sinunkin tapauksessasi se toinen on tehnyt, että ystävyyttäkään ei kannata kokeilla niin kauan kuin tunteita vielä on.
Toisilla kestää kauemmin jäähdytellä tunteensa.
Jos teillä on humalassa sellaisia tappeluita, johin on täytynyt sivullisten puuttua, suhde ei kuulosta ihan tervehenkiseltä.
Nuo riidat ovat tulleet vasta eron jälkeen. Ajattelin, että jos molemmat parantuvat tahoillansa ensin.
Ongelmat vain pahenevat.
Onko toivoa? Riippuu siitä, oliko teillä päihde-, addiktio, mielenterveys- ja väkivaltaongelmia ja kuinka pahoja ne tai muut paskat jutut ovat.
Mikäli olitte vain kaksi ihmisistä, jotka olette pilanneet ihmissuhteenne riitelemällä, kaunalla, pettämisellä ja sen sellaisella keskisuurella, voitte ehkä saada jutun toimimaan. Mikäli haette ennen yhteen paluuta ammattiapua.
Ensiksi mainitsemani jutut ovat niin vaikavia, että ei tule toimimaan, vaikka hakisitte apua. Riskit liian suuret.
Ajanhaaskuuta.
Sitten, kun olet palannut yhteen, ettei kesää tarvitsisi surra eroa ja sitten kun kaikki menee päin helvettiä. Muista silloin mut. Mä sanoin, että ei tule onnistumaan ja heitit hukkaan vuoden pari elämäsi parasta aikaa.
Tulevaisuus - missä on sinun?
Noi riidat ovat pahentuneet, kun alkoholia on ollut mukana. Kännissä ollaan käyty kerran toisiimme käsiksi.Turpiin ei ollu lyöty. Tönitty. Muuten ei ole ollut väkivaltaa.
Oltiin molemmat edellisistä suhteista liian haavoilla alkamaan uuteen suhteeseen. Siinä oli syy, miksei toiminut.
Hyväksy se ettei joku pidä sinusta. Anna hänen mennä ja jos hän tahtoo riidellä kanssasi, anna hänen riidellä yksinään.
Vasta sitten kun olet päästänyt hänestä OIKEASTI irti, voi olla jotain toivoa. Jos päästät hänestä irti vain saadaksesi hänet takaisin itsellesi, niin ei tuu onnistumaan.
Hyväksy se ettei joku pidä sinusta. Anna hänen mennä ja jos hän tahtoo riidellä kanssasi, anna hänen riidellä yksinään.
Vasta sitten kun olet päästänyt hänestä OIKEASTI irti, voi olla jotain toivoa. Jos päästät hänestä irti vain saadaksesi hänet takaisin itsellesi, niin ei tuu onnistumaan.
Irti päästän kokonaan ja eheydyn itsekseni taas. Se vain kaihertaa, että voiko tuollaista riitaa toinen antaa anteeksi:(
ja aikuistu. Et tarvitse tuollaista suhdetta.
ja aikuistu. Et tarvitse tuollaista suhdetta.
Eksästäni en tiedä. Sen juominen on viime aikoina lisääntynyt. Olisi kait senkin mahdollista aikuistua, jos lopettais dokaamisen.
Voiko ihmisten välit edes tollasen jälkeen palata ystävyydeksi? Hirveätä, kun näin rikki on välit.