Niinhän se meni, että liiton lakimies selvittelee tätä asiaa..
Kun oli suullinen (kuulema pitävä sekin) työsopimus tehty ja työvuorotkin olin joa saanut ja sitten paria päivää ennen töiden alkua peruivatkin homman niin pääluottamusmies pisti asian eteenpäin ja liiton lakimies totesi ettie niin voi toimia, taloudellista tappiota ainakin nyt olen kärsinyt tämän vuoksi.
Huokaus, ei jaksaisi mutta ei vaan jaksa enää hoitoalan päähän potkimistakaan:((
Kommentit (9)
Pidätkö meidät ajantasalla miten asiassa käy?
että laitoit asian eteenpäin niin ei joudu kukaan muu sitten kärsimään turhista lupauksista enää ainakaan sen paikan tiimoilta.
Ihan loputtoman väsyneet fiilikset, ei jaksais kun on muitakin selvittelyä pääluottamusmiehellä edellisen paikan jutuista, työn hakemista yms.
Olisin vain halunnut nuo minulle luvatut työpäivät ja vuorot tehdä mutta kun ei niin ei ja koska suullinen sopimus tosiaan kuulema pitävä ja vielä työpäivätkin vuoroineen annettu niin..
ap
Onnittelut sulle, sait homman rullaamaan.
(oot kirjoittanut jutusta aiemmin?)
ja lasten kanssa touhuta kun haluaisi asioista jo tietoa ja ratkaisuja, mutta eipä ole mitään pe jälk kuulunut.
ap
Pidätkö meidät ajantasalla miten asiassa käy?
kyllä suullinen lupaus työtä on sitova, ja varsinkin kun sulle on jotyövuorot tehty!!!
kait sulla on tallessa se listasdi ?
eli ilman muuta joutuvat maksaan sulle.
toki se ei työpaikkaa vastaa, mutta joutuu varmasti esimies siellä setviin ja ongelmia ittelleen.
ikävä tietty on, et susta tulee sit mustallelistalle.....
eli töitä onpi vaikeaa varmaan saada sitten sieltä enää.
ihanaa, kun joku kerankin uskaltaa ja saakin suunsa auki ! tsemppi siis sulle ap :))
Se on varuillta välitetty miehenkin puhelimeen jos vaikka oma puhelin menisi rikki tms.
Ahdistaa helvetisti tuo musta lista-asiakin, mulla oli silloin huhtikuisessa haastattelussa toiveita aloittaa kys paikassa syksyllä peräti vakkarina, mutta tää nyt kai viimeistään sitten vesittää sen jutun:((
On se vaan ihan hiton väärin että oikeuksistaan huolen pitävää työntekijää rangaistaan ja että se rankaiseminen ylipäänsä on mahdollista ja sallitaan://
ap
kyllä suullinen lupaus työtä on sitova, ja varsinkin kun sulle on jotyövuorot tehty!!!
kait sulla on tallessa se listasdi ?eli ilman muuta joutuvat maksaan sulle.
toki se ei työpaikkaa vastaa, mutta joutuu varmasti esimies siellä setviin ja ongelmia ittelleen.ikävä tietty on, et susta tulee sit mustallelistalle.....
eli töitä onpi vaikeaa varmaan saada sitten sieltä enää.
ihanaa, kun joku kerankin uskaltaa ja saakin suunsa auki ! tsemppi siis sulle ap :))
Voi olla vaikeampaa löytää jatkossa töitä.
Hankalaa, kyllä
Rohkeaa, mutta urakehitykseen voi jumiutua. Menee muille duunit jatkossa.
Onnittelut sulle, sait homman rullaamaan.
(oot kirjoittanut jutusta aiemmin?)