Miksi miehesi on ihana?
Voin aloittaa:
Hän on mielestäni komea. Hän pitää myös minua kauniina ja mainitsee siitä usein, etenkin rakastellessamme. Hän on aivan mahtava isä, joka leikittää ja hoitaa lapsia. Hän antoi minulle mahdollisuuden tehdä työtä ja opiskella, ja jäi vauvan ja taaperon kanssa muutamaksi kuukaudeksi kotiin. Hän on aivan äärettömän rehellinen, joskus aivan niin rehellinen, että sattuu. Hän ei juo alkoholia. Hän polttaa tupakkaa joskus esim. saunaillassa. Hän tykkää urheilusta ja muistaa myös kannustaa minua siihen, kun huomaa väsymyksen merkkejä. Hän osaa pyytää anteeksi. Ei voi kun olla kiitollinen.
Kommentit (4)
Leikkii ja touhuaa lasten kanssa. Antaa mun nukkua pitkään jos siltä tuntuu. Tekee hyvää ruokaa. Ei ikinä huuda tai kiroile.
Ei käy baareissa ja juo vkonloppuisin max 2 saunakaljaa. Ei tupakoi.
Ei valehtele. Ei väkivaltaa tai edes sen uhkaa.
Perhe on hänelle tärkeä. Panostaa toki parisuhteeseen, vie mut kerran vuodessa ulkomaille jossa ollaan ihan kahdestaan.
Ja hmmm antaa taivaallista suuseksiä ;)
voisin yhtyä ap:n sanoihin. Tosin joskus käymme yhdessä tai erikseen myös iltaa istumassa ja silloin tulee myös juotua vähän alkoholiakin. :) Mutta, ei siis käytä niin että häiritsisi minua mitenkään. Lisäksi mieheni on oikeasti hauska, saa minut usein nauramaan. Huumori on aina ollut tärkeä osa suhdettamme. Omaa aikaa saan myös jos tarvitsen. Tänään menen omaan harrastukseen, kun mies tulee töistä. :)
On tajuttoman komea, rakastaa hyvin sekä hellästi että villisti tarpeen mukaan. On sivistynyt ja puhuu kanssani paljon asioista jotka minua kiinnostavat. Lisäksi hän on av-mammojen mielestä homo, joka on varma merkki siitä että mieheni on fiksu.
Aikuinen ja rehellinen mies.
On myös heikkouksia ja puutteita niin kuin minussakin.