Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

matka+maitohappobakteerit?

Vierailija
12.06.2012 |

en ole itse aikaisemmin matkustellessa käyttänyt mutta nyt kun on lapsia niin ajattelin aloittaa jo meille kaikille ennen matkaa. vai onko siitä hyötyä niin? kun olen joskus kuullut että ne maitohappobakteerit pitäisi ostaa sieltä kohdemaasta niin olisi sitä paikallista bakteerikantaa? mutta kuitenkin joka puolella sanotaan että pitäisi jo ennen matkaa ottaa. lapsi 1,5v ja toinen 4kk...vauvalle en anna mutta isompi kaiketi voi ottaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan kotimaasta osteettuja.

Vierailija
2/2 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole itse aikaisemmin matkustellessa käyttänyt mutta nyt kun on lapsia niin ajattelin aloittaa jo meille kaikille ennen matkaa. vai onko siitä hyötyä niin? kun olen joskus kuullut että ne maitohappobakteerit pitäisi ostaa sieltä kohdemaasta niin olisi sitä paikallista bakteerikantaa? mutta kuitenkin joka puolella sanotaan että pitäisi jo ennen matkaa ottaa. lapsi 1,5v ja toinen 4kk...vauvalle en anna mutta isompi kaiketi voi ottaa?

ja jatkamme vielä kotiuduttuammekin

koskaa emme ole vatsatauteja saaneet, vaikka allinc yms olemme kaikkea syöneet

vauvoille on tippoina, reladrops esim

eli kannattaa ottaa koko perheen

ekalla matkalla ukko ei moista hömöpystä ottanut, ja olikin ainoa, joka heti kotiin päästyä juoksi vessasaa : )))) jo on sittten vaatinut noit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi