Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rippilahjaksi rahaa?

Vierailija
12.06.2012 |

Lapsi toivoo vierailtaan rahaa rippilahjaksi mopoa varten. Miten olette toimineet? Kummina olen yleensä antanut jonkun josta jää muisto. Tuttavan lapselle annoin 50 € kimppalahjaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kummitytöltä, mitä hän haluaa lahjaksi ja halusi kuitenkin ristin. Käytiin sitten yhdessä valikoimassa. Paha ongelma sulla, itsekin haluaisin kummina antaa jonkun muiston, mutta jos toivoo moporahaa niin ehkä kuitenkin antaisin. Ikävää sekin on jos ostaa kalliin lahjan ja se jää sitten kaapin pohjalle lojumaan. Luulen, että ainakin poikalapselle mopo on tosi tärkeä (miksei tytöllekin). Tuttavan lapsille annan yleensä rahaa, niin saa sillä sitten mitä haluaa.

Vierailija
2/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta äitinsä sanoi ettei käytä missään nimessä koruja. Joten 50 e laitan moporahastoon minäkin :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit yleensä haluaa lahjaksi rahaa, on noita hankintoja suunnitelmissa, mopoja ja kielikursseja ja muita, mutta pysyvä muistokin olisi kiva.

Itse aion antaa pikkuserkulle (ei siis kovin läheinen) lahjaksi hopeisen riipuksen ja 20 euroa rahaa. 20 euroa ei ole kovin paljon, mutta riipuksen kanssa kokonaisarvoksi tulee noin 70 euroa, enkä enempää ole valmis nyt panostamaan.

Vierailija
4/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pysyvän muiston pitää olla joku tavara? Miksi se ei voisi olla kokemus, joka tosiaan _pysyy muistissa_? Kuten just kielikurssi, tai mopolla ajelu tai vastaava? SIllä voi oikeasti olla teini-ikäisen elämlle paljon enemmän ja pitkäaikaisempaa merkitystä kuin jollain lipastonlaatikkoon jätettävällä ristikorulla tai parker-kynällä.

Vierailija
5/5 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei rippilapsi ole erikseen esittänyt jotain tavara- tai korutoivetta, niin hän saa lahjaksi rahaa. Kummilapselle 100 euroa, läheiselle lapselle 70 euroa ja muille 50e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä