Mies joka vannoo minulle rakkautta, ei muista silmieni väriä!
Eikö niin, että hän on kusettanut minua lässytyksillään?
Kommentit (8)
Katsovat silmiin ja muistavat kyllä katseen, mutta värillä ei ole mitään väliä,
akkain kotkotuksia!
Eikö niin, että hän on kusettanut minua lässytyksillään?
Ei kehdannut sanoa niiden olevan paskanruskeat, ettet loukkaannu.
Todellisessa maailmassa suurin osa miehistä ei muista tuollaisia asioita eikä edes tajua katsoa. Ollaan oltu 11 vuotta miehen kanssa naimisissa ja olen täysin varma että rakastaa minua mutta vaikka olis just mut nähnyt niin tuskin osaisi sanoa minkälaiset vaatteet mulla oli.
Hyvä kun muistaa minkälainen auto meillä on, kotiinsa on sentään aina löytänyt :D
ei oo näkömuistia, mullakaan ei oo, en muista ihmisten naamoja, vaatteiden värejä ym. asioita mitkä muut luettelevat helposti
Todellisessa maailmassa suurin osa miehistä ei muista tuollaisia asioita eikä edes tajua katsoa. Ollaan oltu 11 vuotta miehen kanssa naimisissa ja olen täysin varma että rakastaa minua mutta vaikka olis just mut nähnyt niin tuskin osaisi sanoa minkälaiset vaatteet mulla oli.
Hyvä kun muistaa minkälainen auto meillä on, kotiinsa on sentään aina löytänyt :D
muista mitkä vaatteet ukolla millonkin on saati silmien väriä. Mutta aivan takuuvarmasti rakastan. :)
Silmien väri on täysin yhdentekevä asia rakastumisen tunteen kannalta ja varsinkin rakkauden kestävyyden ja vakavuuden kannalta.
Kaikki eivät katso sellaisia asioita. Luultavasti sinussa on jotain muita ulkonäköpiirteitä jotka hän osaa kuvailla hyvinkin yksityiskohtaisesti (jostainhan se viehätys syntyy!).
Käsitys että silmien väri olisi jotenkin erityinen ulkonäköpiirre johon jokainen rakastunut kiinnittä ä erityistä huomiota, on peräisin jostain 50-luvun tai vanhemmistakin romaaneista. Älä sitä jää miettimään.
mutta 100 % rakastan sitä ihan hemmetisti! =D
:) muisti on ihmeellinen....