Kotiäiti, mitä olet ehtinyt jo tehdä tänään?
Minä heräsin klo 7, samaan aikaan vauvan kanssa.
Herätin esikoisen, tein aamupesut hälle ja puin vaatteet.
Annoin vauvalle aamumaidon, joimme perheen ja muutaman sukulaisen kanssa aamukahvit ja juttelimme tovin.
Mies lähti töihin 8 aikaan ja vei samalla esikoisen hoitoon (normaalisti minä vien)
Syötin vauvalle aamupuuron, tein aamupesut ja vaihdoin vaatteet.
Siivosin keittiön, laitoin astiat koneeseen ja koneen päälle.
Siivosin yleisesti ja petasin sängyt.
Imuroin ja pesin lattiat.
Laitoin pyykit koneeseen ja koneen päälle.
Laitoin vauvan aamupäiväunille.
Söin itse aamupalan ja keitin kahvin. Nyt istun tässä koneella. Klo on 9.22.
Kommentit (30)
- Olen herännyt laittamaan 2-vuotiaalle pikkukakkosen klo 7. Palannut takaisin sänkyyn lukemaan Hesarin.
- 4-vuotias löysi itse jääkaapista 30 min myöhemmin jogurtin, joten nautin vielä sängyn lämmöstä.
- Nousin klo 8.30 ja petasin sängyt, paitsi 6-vuotiaan, joka vielä nukkui. Laitoin aamupalan pöytään kaikille.
- Viikkasin kuivurillisen pyykkiä kaappeihin ja laitoin yön aikana peseytyneet kuivuriin. Imuroin vähän hiekkoja eteisestä ja aulasta.
- Katsoin lapsille vaatteet ja pesin omat + 2-vuotiaan hampaat. Kävin pikasuihkussa.
- Kutsuin kaikki aamupalalle.
- Ulkoilutin koiran.
- Kävin lasten kanssa kävellen kaupassa.
- Tulin ulos lasten kanssa kannettava kainalossa ja tässä mä nyt istun :)
olemme sopineet, että on kesälomaan asti vielä hoidossa. Sitten jää pois kokonaan :)
-ap-
olemme sopineet, että on kesälomaan asti vielä hoidossa. Sitten jää pois kokonaan :)
-ap-
ETTÄ LAPSESI SAA VALLAN KESÄLOMAN AJAN OLLA kotona sisaruksensa kanssa : ))))
OLETPAS SINÄ JALO
nyt voit kruunuasi kiillotta lopun päivää ;))
lähtivät puol 7. Itse en ole tänään vielä kummosia saanut aikaiseksi (lötköillyt). Parturissa ja kaupassa sentäs jo tullut käytyä ja pikku kotiaskareita tehtyä. Kohta pitäs värjätä hiukset. Ilma ulkona niin harmaa(vettä satanut eilisestä asti), että se vissiin laittanut enimmän tarmon vähän hiipumaan:)
olemme sopineet, että on kesälomaan asti vielä hoidossa. Sitten jää pois kokonaan :) -ap-
ETTÄ LAPSESI SAA VALLAN KESÄLOMAN AJAN OLLA kotona sisaruksensa kanssa : )))) OLETPAS SINÄ JALO nyt voit kruunuasi kiillotta lopun päivää ;))
ja lapset viedään hoitoon ???
MITÄ kehumista siinä on ??
mitä hyvää siinä on ???
Heräsin 6.50 ja lämmitin vauvalle maitoa, suuttu vaan ku yritin imettää... ja sit makoilin vauvan vieressä 7.30 asti. Keitin kahvia ja laitoin tietokoneen auki, söin aamupalan ja lueskelin koneelta iltasanomia yms. 4v heräs, laitoin sen suihkuun ja sit annoin sille voileivän ja piimälasillisen. Herätin 3v:n aamupalalle. Herätin vauvan aamupuurolle. Puin lapset ja pakkasin autoon ja käytin 4v pojan ja 6kk tytön neuvolassa. Nyt koitan saada vauvan unille ja sit laittamaan jotain ruokaa pojille..
herännyt, syöttänyt taaperon,leikkinyt,siivoillut, pakkaillut
laittanut tiskit
pessyt ja viikannyt 3 koneellista pyykkiä,
tehnyt ruoan,syöttänyt,koittanut nukuttaa
istunut koneella,viikannut taas vähän lisää pyykkejä
pakannut taas lisää kamoja ja kohta nikka kohti kaisanimen konserttia koko revohkan kanssa..
-ap-
ETTÄ LAPSESI SAA VALLAN KESÄLOMAN AJAN OLLA kotona sisaruksensa kanssa : ))))
OLETPAS SINÄ JALO
nyt voit kruunuasi kiillotta lopun päivää ;))
jää pois KOKONAAN! Kesälomaan asti on vielä hoidossa.
-ap-