Candy ei julkaissut kommenttiani (=osuin liian oikeaan). :D
Jos sulla on mies, niin se tekee aika varmasti ihan samaa - ellet ole niitä eukkoja jotka ei päästä miestänsä mihinkään ja ne alistuneena näköttää kotona kun akka istuu koneella ja kyttää blogeja ja keskustelupalstoja joille kirjottaa kaikkea paskaa ja loukkaavaa anonyymina :D
kirjoittaa Candy kommenteissaan
Kommentoin, ettei tuollaista tekstiä keksi kuin toinen koneella istuva av-mamma. Käsi sydämelle, kuinka monella oli noin realistinen kuva kotiäideistä 17-vuotiaana? Netissä istumisineen päivineen. :)
Candy on siis busted. Hän on kotiäiti ja mahdollisesti av:lainen. Totta tuo ei missään nimessä ole..
Kommentit (15)
Oletpa aika etsivä. Jos joku random blogisti ei julkaise turhaa kommenttiasi, on henkilö, sanoja lainaten, busted.
Ootko tosissasi?
Oletpa aika etsivä. Jos joku random blogisti ei julkaise turhaa kommenttiasi, on henkilö, sanoja lainaten, busted.
Ootko tosissasi?
Äläs nyt viitsi hermostua. Miski et julkaise kaikkia kommentteja vaan, tuo on liian läpinäkyvää?
Oletpa aika etsivä. Jos joku random blogisti ei julkaise turhaa kommenttiasi, on henkilö, sanoja lainaten, busted. Ootko tosissasi?
on erittäin naivia luulla, että vain av-mamma voisi leikkiä candya...
Miksi koet Candyn olevan busted jos ei julkaise sinun, ah niin loistavaa kommenttia?
Miksi koet Candyn olevan busted jos ei julkaise sinun, ah niin loistavaa kommenttia?
2
Jos mielestänne realistinen, niin aika oudot tavat/miehet teillä.
Totta ei Candyn stoori ole (liian paljon aukkoja ja ristiriitaisuuksia ym), mutta C ei välttämättä ole mikään av-mamma, mutta varmasti näitäkin juttuja lukenut.
Kommenttini loistokkuudesta en tiedä, mutta onhan se epäilyttävää, että hän oli julkaisematta juuri minun viestini, kun toisaalta julkaisee pahempia vittuiluviestejä yhtenään. Jotain siinä viestissä oli, joka alleviivasi Candyn läpinäkyvyyttä, ristiriitaisuuksia ja epäuskottavaa Mikko-hahmoa.
Niin ja voihan Kändi olla myös 2plussalainen. Heheh.
ap
Kommenttini loistokkuudesta en tiedä, mutta onhan se epäilyttävää, että hän oli julkaisematta juuri minun viestini, kun toisaalta julkaisee pahempia vittuiluviestejä yhtenään. Jotain siinä viestissä oli, joka alleviivasi Candyn läpinäkyvyyttä, ristiriitaisuuksia ja epäuskottavaa Mikko-hahmoa.
ap
ei tarkoita että se olisi jotenkin 'osunut oikeaan'.
Älä nyt herran jumala luule itsestäsi noin liikoja!
ap
Liikoja oikein luulen kun täällä julkisesti arvuuttelen Candy-blogistin todellista tekijää. Olen suorastaan oikein tärkeilevä kusipää. :DD
ap
Jos sulla on mies, niin se tekee aika varmasti ihan samaa - ellet ole niitä eukkoja jotka ei päästä miestänsä mihinkään ja ne alistuneena näköttää kotona kun akka istuu koneella ja kyttää blogeja ja keskustelupalstoja joille kirjottaa kaikkea paskaa ja loukkaavaa anonyymina :D
tuo kirjoittaja on siis candy ja kirjoittaja tuntee nuoreksi tytsiksi aika hyvin kotiäidin sielunmaisemaa. ;) Mun 16-v. tyttöä huomattavasti paremmin, joka ei ole av:sta ennen äitiä kuullutkaan!
Jos ap on siis oikeassa, niin on vaan todennäköistä, että Candy käyttäisi Suomen suosituimpia saitteja kuten juuri vauvaa tai kaksplussaa.. Minusta ihan kelpo etsiväntyötä!
ap
Toi itestään liian luuleminen on niiin suomalaisten tanttojen kansantauti. Onneksi asun Italiassa.
kuka on candy?
Ikinä kuullutkaan.
epäillään Candyn tarinan takana olevan Minttu Vettenterä. Kannattaa googlettaa ketjua aiheesta ennen kuin olette eri mieltä. Eli täältä ja demistä löytyy perusteluja. Näin kännykällä en jaksa näpytellä.