Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehetkö muka yksioikoisia seksin suhteen? (Nyt kun saisi sitä seksiä, ei haluakaan..)

Vierailija
11.06.2012 |

Olemme olleet 8 vuotta yhdessä ja melkeinpä koko sen ajan on mies valittanut, että seksiä on liian vähän. Lyhyitä jaksoja on ollut, joiden aikana on ollut tyytyväinen, mutta nekin unohtuvat heti mielestä kun seksin määrä taas vähenee alle hänen toivomansa rajan, ja tuomio on useimmiten: "Meillä ei ole KOSKAAN tarpeeksi seksiä".

No nyt olen sitten viime aikoina alkanut haluta seksiä joka päivä, joskus jopa useasti päivässä (mieheltä vonkaan kuitenkin max. kerran päivässä). Ja mitä tekee mies? Ei jaksakaan näin aktiivista touhuilua. Eilenkin selvästi vain hoiti homman mahdollisimman eleettömästi ja pikaisesti pois alta, jotta pääsisi nukkumaan. Jäin puutteeseen, mies toki tietenkin sai.

Ennen hän aina piti luentoja siitä, kuinka ystävänsä oli yhteen aikaan paneskellut tyttöystävänsä kanssa monta kertaa päivässä himokkaina kuin pienet puput. Ja oli kovasti katkera siitä, ettei itsellään ollut vastaavaa kokemusta. Vaan nyt kun olisi mahdollisuus se kokea, niin vielä mitä. Kun alan iltapäivällä jo innokkaana suunnitella, miten sitten illalla naidaan, menee mies ihan vaikeaksi.

Mikä teitä miehiä oikein riivaa? Elätte jossain haavemaailmassa, jossa olette mukamas suuria panomiehiä, ja syytätte naistanne jos tämä ei toteudu tosielämässä, vaikka oikeasti teistä ei olisi siihen kuitenkaan!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi menneessä suhteessani juuri noin: alettaessa jo päivällä puhumaan illan panoista, menin vaikeaksi.

Jaa että miksi? Olisin halunnut vaihtelua seksiin, mutta sitä ei koskaan ollut. Olisin halunnut naida sitä hoikkaa ja kaunista naista, johon alunperin ihastuin, mutta se hoikkuus oli enää muisto vain. Olisin halunnut naida sitä ihanaa posliinipillua, mutta se oli enää muisto vain (koska naisellahan on OIKEUS olla ajelematta itseään). Olisin halunnut saada kiihkeää suihin ottoa, mutta se oli enää vain muisto (koska naisellahan on OIKEUS olla ottamatta suihin). Olisin halunnut naida kaikkiin aukkoihin liukasteen avustamana, mutta moinen ei käynyt päinsä missään nimessä: nainen EI TODELLAKAAN ole mikään wanha ja kuiva harppu (kaipa sitten se kakkonenkin oli itsekostuva tai jotain).

Ja ei: minä en ollut lihonut kymmeniä kiloja, lopettanut hygieniasta huolehtimista tai jättänyt siistimättä karvoitustani.

Vierailija
2/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sinä pidät miestäsi puutteessa, ja sen jälkeen odotat, että miehesi on sinua kohtaan kovinkin lämmin? Mies on varmaan aikojen saatossa menettänyt kiinnostuksensa sinua kohtaan, ja saattaa pitää sinua ylimielisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni osuu yo. kuvauksessa lähinnä tuo, että olen nykyään paksummassa kunnossa kuin tavatessani mieheni. Tähän on ihan hyvä syykin, jota en halua kertoa tässä. Toivoakseni olen jo kesän jälkeen päässyt takaisin lähelle oikeampaa kokoani (mikään ryhävalas en ole nytkään, bmi normaalin rajoissa). Vartaloni on muutenkin mielestäni nätti, nuorekas ja sopusuhtainen, ja mieskin on sitä kehunut. Etenkin tiettyjä erityispiirteitä.

Posliinin voin ajella silloin tällöin, mutta jatkuvasti en voi sitä pitää koska iho tulehtuu (kaikki keinot kokeiltu). Suihin voin myös ottaa silloin tällöin, mutta en joka kerta, koska miehelläni on niin suurikokoinen kalu, että toimenpide on leukanivelilleni kivulias (minulla on korkeahko kipukynnys, mutta tuo sattuu silti niin paljon, että joudun tosissani keskittymään sen kivun sietämiseen). Kaikki aukkoni ovat ilman muuta miehelle avoimina ja liukkaria ehdotan usein itsekin, jos en satu muuten olemaan tarpeeksi valuvan kosteana.

Jos mies nyt vain lähtisi hommaan mukaan hieman innokkaammin, niin takuulla joku päivä innostuisin ajelemaan sen posliinin, nimenomaan vaihtelun vuoksi. Mielessä on käynyt jo mm. ryhmäseksinkin ehdottaminen, mutta eihän sellaista voi miettiäkään ellei miehestä tuon enempää kiimaa irtoa (tuskin siis häntä kiinnostaa, jos ei perusseksikään näytä sytyttävän).

Mutta eniten tässä häiritsee kuitenkin se, että viimeisimmästä miehen valitusvirrestä ei ole kuin muutama kuukausi aikaa. Silloinko hän muka vielä olisi minua halunnut, ja nyt ei sitten enää? Roskapuhetta! Olisi jättänyt valittamiset vähemmälle, kun ei niissä näemmä ollut edes siteeksi totuutta. Olisin silloin säästynyt paljolta (turhalta) itseni syyllistämiseltä, ja saattaisinpa olla vähän hoikemmassa kunnossakin. :/

ap

Vierailija
4/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksi ole mitään pakkopullaa. Joskus teitä molempia huvittaa, joskus ei, eikä siinä kohdassa tarvitse ketään syyttää.

Vierailija
5/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia sinä pidät miestäsi puutteessa, ja sen jälkeen odotat, että miehesi on sinua kohtaan kovinkin lämmin? Mies on varmaan aikojen saatossa menettänyt kiinnostuksensa sinua kohtaan, ja saattaa pitää sinua ylimielisenä.

Ja nythän siis näyttää siltä, että mies ei edes ole oikeasti ollut puutteessa, vaikka onkin väittänyt olevansa. Tiedä häntä kuinka kauan tuota on jo jatkunut. Samaan aikaan minä ruoskin itseäni liian vähistä haluistani, tietämättä etten miehelle edes kelpaisi vaikka haluaisinkin.

Kyllä mä varmaan osaan ne halut tukahduttaa ja painaa takaisin sinne, mistä tulivatkin. Ehdin jo iloita, kun vihdoinkin on ruvennut tekemään miestä mieli, mutta ei kai tässä tilanteessa sitten mitään ilon aihetta ollutkaan.

ap

Vierailija
6/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tainnut keksiä masturboinnin nautinnollisuuden ja tehokkuuden. Hyvä masturbointi on aina huonoa seksiä parempaa.

Vierailija
7/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tainnut keksiä masturboinnin nautinnollisuuden ja tehokkuuden. Hyvä masturbointi on aina huonoa seksiä parempaa.

Siis nyt kun sitä olisi vihdoin tarjolla.

ap

Vierailija
8/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt kun sitä olisi vihdoin tarjolla. ap

Mut siis jos on ollut pitkään se tilanne, että seksiä on ollut harvakseltaan tms, ei mies tasan heti uskalla edes luottaa, että asia muuttuisi totaalisesti. Epäilee varmaan, mikä sua nyt himottaa, toinen mies, vai mikä...

Sä olet loukannut sen haluja joskus, se ei siis luota suhun, eikä halua sua.

Vierailija
9/9 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulevat seksin laadun riippuvan yksinomaan kumppanin persoonallisuudesta? Minä ainakin ymmärrän, että jos toista ei satu himottamaan, seksi tuskin on silloin kovin himokasta. Se ei tarkoita, että saman ihmisen kanssa näin olisi aina.

Nyt kun olen saanut mieleltäni intohimotonta seksiä, niin en kuitenkaan ryhdy ajattelemaan, että seksi mieheni kanssa on poikkeuksetta tylsää. Ja lyönpä kuukausipalkkani vetoa, että näin tyhmä ei sentään ole miehenikään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän