Jos miehesi saisi naispuoliselta ystävältä
tekstiviestin lauantai-iltana, Pääsetkö käymään? Saunotaanko?
Mitä ajattelisit/ tekisit?
Kommentit (45)
ainakin jos edes harkitsisi menoa...
tietty jos neito hädässä niin ok, mutta että saunomaan...
Ettekö löydä muuta tapaa seurustella? Luottamusta löytyy....miksi toiselta pitää vaatia tuollaista luottamusta? Et taida arvostaa paljonkaan pariasi kun leikittelet!
Myös miespuolisten. Juuri eilen olin samaisen kaverin luona kahvilla. Hui kauhistus ;)
Enkä vaadi mitään luottamusta. Minusta sitä pitää olla normaalissa suhteessa ilman sitäkin.
Ollaan varmaan mieheni kanssa jotekin omituisia mutta meille kummallekaan ei ole ongelma esim. sekasaunominen.
vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa kahdestaan saunomaan. Minulle on, sanon suoraan.
Sanoisin miehelle "mene ihmeessä", ja laittaisin sitten lähdettyä tavarat rappukäytävään perään.
Joku raja se on vapaamielisyydelläkin.
Valitsetteko omat ystävänne sukupuolen vai persoonallisuuden perusteella?! Minulla on useita miespuolia ystäviä, joihin ei tulisi mieleenkään koskea edes pitkällä tikulla, mutta he ovat persoonaltaan mitä viihdyttävintä seuraa, osaavat keskutella muustakin, kuin ripisvärin merkistä, luotettavia, tukevia ja kannustavia, jota naiset eivät tosiaankaan ole.
Jos miehen itsetunto ei sitä kestä, että minulla on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa voidaan jopa saunoa yhdessä, mitä hittoa sellaisella miehellä tekee.
Puolisomme tietää ja luottaa, että vaan saunomme. Juomme pari olutta ja keskustelemme kaikesta maan ja taivaan väliltä.