Jos miehesi saisi naispuoliselta ystävältä
tekstiviestin lauantai-iltana, Pääsetkö käymään? Saunotaanko?
Mitä ajattelisit/ tekisit?
Kommentit (45)
Hei muru, tulen mielelläni ja otan vaimon mukaan myös.
Eiköhän viestittely loppuisi:)
ja saakin, siinä ei ole mitään. Mutta kyllä mä todella ihmettelisin, että kukaan nainen pyytäisi miestäni saunomaan kanssaan, ei ihan tavanomaista.
jos mies saunoisi vieraiden naisten kanssa, minä pakkaisin tavarani ja lähtiisn.
Valitsetteko omat ystävänne sukupuolen vai persoonallisuuden perusteella?! Minulla on useita miespuolia ystäviä, joihin ei tulisi mieleenkään koskea edes pitkällä tikulla, mutta he ovat persoonaltaan mitä viihdyttävintä seuraa, osaavat keskutella muustakin, kuin ripisvärin merkistä, luotettavia, tukevia ja kannustavia, jota naiset eivät tosiaankaan ole.
Jos miehen itsetunto ei sitä kestä, että minulla on miespuolisia ystäviä, joiden kanssa voidaan jopa saunoa yhdessä, mitä hittoa sellaisella miehellä tekee.
Onko pakko olla sitten naivi ja sinisilmäinen? Aina voi täällä esitellä teorioitaan siitä että naiset eivät ajattele pelkkää seksiä, mutta turha uskoa humpuukia. Jos minun mieheni saisi joltakin naiselta tuollaisen viestin, niin kyllä se olisi päivänselvä asia että sänkyynsä hän vain miestäni haluaa. Niin kyyniseltä kuin se kuulostaakin.
he ovat persoonaltaan mitä viihdyttävintä seuraa, osaavat keskutella muustakin, kuin ripisvärin merkistä, luotettavia, tukevia ja kannustavia, jota naiset eivät tosiaankaan ole.
Onkohan vika sinussa? Minä en nimittäin tunne lainkaan naisia, jotka osaisivat keskustella vain ripsivärin merkistä ja eivät olisi luotettavia, tukevia ja kannustavia.
Kun viihdyn paremmin miesten seurassa, kun katson naisen mielipuolista touhua esim. tämä palsta on oiva esimerkki siitä, että naisista paljon hauskempaa väijyä kuin hyeena, josko joku äiti näyttäisi heikolta. Sitten joukolla kimppuun ja arvostelemaan, tuomitsemaan, piikittelemään ja kertomaan, miten itse tietää hemmetisti paremmin kaiken. Minua yksinkertaisesti vaan naisten juttuja kuunnellessa puistattaa.
että terppa, voit jäädä sinne jos lähdet. Mutta eihän mies ole syypää tällaiseen viestiin, luulisin. Mies vois kyllä sanoa että en aio saunoa sun kans ikinä. Mut jos on saunonut ja aikoo saunoa, niin se on kyllä terve vaan. Kavereita saa olla, naispuolisiakin, mut voisko niitten kans seurustella muualla kuin saunassa. Saunominen on meidän kahden juttu. Siellä aina puuhataan muutakin kuin löylyttelyä ;-)
Tuossa tilanteessa mies voi ihan hyvällä syyllä saunoa toisen naisen kanssa esim. keskustellen erilaisista asioista. Jos sä yhdistät saunomisen niin vahvasti alastomuuteen ja nussimiseen niin eipä sulla ole tarvetta valittaa jos mies haluaa saunoa muullakin tavalla.
Voin kyllä kuvitella mitä mieheni sanoisi, jos saisin tuollaisen tekstiviestin ja lähtisin saunomaan kaksistaan miespuolisen ystävän kanssa.
Mutta juu eihän tuo toki ole normi av-mamman tai -isukin mielestä ongelma eikä mitään. Ainahan sitä käydään kaverin luona kahvilla ja etenkin saunassa ilman omia puolisoita.
Jos mies näyttäisi minulle tuon tekstiviestin ja sanoisi lähtevänsä saunaan, onnittelisin uudesta parisuhteesta ja toivottaisin hyvää loppuelämää.
"ystävä"se sellainen on joka ei arvosta ystävänsä puolisoa?
Mielestäni ystävyyteen kuuluu toisen kunnioittaminen,myös ystävän suhteen kunnioittaminen.
Ystävä haluaa toiselle hyvää,eikä yritä rikkoa toisen suhdetta lapsellisella touhulla.
Oikea ystävä ei toimi näin!
Voin kyllä kuvitella mitä mieheni sanoisi, jos saisin tuollaisen tekstiviestin ja lähtisin saunomaan kaksistaan miespuolisen ystävän kanssa.Mutta juu eihän tuo toki ole normi av-mamman tai -isukin mielestä ongelma eikä mitään. Ainahan sitä käydään kaverin luona kahvilla ja etenkin saunassa ilman omia puolisoita.
Jos mies näyttäisi minulle tuon tekstiviestin ja sanoisi lähtevänsä saunaan, onnittelisin uudesta parisuhteesta ja toivottaisin hyvää loppuelämää.
kaverin luona ilman puolisoa (sauna-asiaan en ota kantaa). Minusta on erittäin omituista jos ikinä pariskunta ei käy missään yksin (luottamuksen puutetta kenties?)
Eipä tulisi kyllä mieleen roudata omaa miestä joka kaveritapaamiseen. On varmaan tosi kiva istuskella puolituntemattomien seurassa ja ryystää kahvia.
Eipä tulisi kyllä mieleen roudata omaa miestä joka kaveritapaamiseen. On varmaan tosi kiva istuskella puolituntemattomien seurassa ja ryystää kahvia.
Tuskin oli kyse mistään kaveritapaamisista, jonne ukko pitäisi roudata väkisin mukaan ryystämään kahvia, vaan siitä että meneekö kahville tai kahdenkeskiselle illalliselle tai, kuten aloituksessa, saunaan naispuolisen ystävän luokse.
Kyse ei ole mistään luottamuspulasta tai siitä että lapsuudenystävä pyytää kylään, vaan jostain aivan muusta.
Oma mies käy ulkona ja syömässä ja matkoilla ihan vapaasti, en edes kysele tai soittele perään. Mutta jos näyttäisi minulle tuollaisen tekstiviestin ja lähtisi saunomaan, en kovin mielissäni asiasta olisi. Toki, jos itsellä olisi sama "lupa" mennä, niin ok. Vaan eipä tykkäisi ukko hyvää, jos vaimo tekisi samat temput. Joten mitä voimme siitä päätellä?
kumppani se on joka tuomitsee ja rajoittaa elämänkumppaninsa ystävyyssuhteita?
Olen töissä miesten kanssa, ainut nainen koko porukassa ja reissutöitä tehdään.
Periaatteessa voisin vaikka sanunoa näiden miesten kanssa, mutta en sauno, koska heillä on puolisot jossain ja en halua loukata heitä.
Ja jos mieheni olisi töissä naisten kanssa, niin en todellakaan haluaisi, että hän saunoo näiden naisten kanssa.
Aina täytyy miettiä, että hyväksyisikö saman puolisolleen. Jos ei niin sitten jättää tekemättä.
ei ymmärrä luettua tekstiä.
Kyse ei ole ystävyyssuhteen rajoittamisesta tai tuomimitsemisesta.'
Oletko yksinkertainen??
Useimilla vastaajista on normaali arvomaalilma ja moraali.
Sinulla on moraali hukassa jos toimit näin.
Se ei ole mikään "hyve"tai osoitus paremmuudeesta ettei ole mustasukkainen.
Tunteeton ihminen on sairas.
kumppani se on joka tuomitsee ja rajoittaa elämänkumppaninsa ystävyyssuhteita?
säännöt pätevät kumpaankin suuntaan, niin miksi ei.
Haluaisin kuitenkin nähdä sen miehen, joka hyvillä mielin sallii vaimonsa mennä miespuolisen ystävän luokse saunaan. Ei siis ole kyse mistään mökillä tapahtuvasta sekasaunomisesta. En ole vielä tavannut tai kuullut sellaisesta miehestä. Tai miehestä, jolle on ok että tyttöystävä tai vaimo käy miesporukassa saunassa, ihan vain työn merkeissä. Ehkäpä tuttavapiirini on aika rajoittunutta? Oppia ikä kaikki.
Tietääkseni miehelläni ei ole yhtään naispuolista ystävää, jonka kotona hän olisi käynyt. Jos siis tuollainen tekstari tulisi, heräisi kysymys, miten ystävyys on päässyt kehittymään tuolle tasolle tietämättäni. Olisi aivan eri asia, jos kyseessä olisi vanha ystävä, joka olisi vastavuoroisesti käynyt meillä saunassa.
Minunkaan miehelläni ei ole naispuolisia ystäviä, paitsi oma siskonsa. Alkaisin ihmettelemään missä on tutustunut johonkuhun naiseen niin hyvin että saunakutsuja lähettelisivät.
Onneksi mieheni ei tollaisia viestejä saa, eikä kyllä muutenkaan tapaile mitään naispuolisiä ystäviä.
Ei se L:n Hanna-Marikaan kaikkia varattuja miehiä varmaan ehdi kotiinsa kutsua. Osan vain.
Työkaveri pyysi facebookin kautta kutsun saunomaan. Asunnossa oli kaksi naista ja minä olin silloin toisella paikkakunnalla. Tarina ei kerro menikö,vaikka sanoi ettei mennyt...
Millainen nainen pyytää varattua ukkoa saunomaan?
....Ei paljon taida arvostaa toisten parisuhteita....vaikka olisikin kuinka harmiton kutsu!
saunoisi muiden naisten kanssa, pitäisi minullakin olla sitten oikeus viettää aikaa alasti mieskavereiden kanssa muissa yhteyksissä.