Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnehäiriöinen asiakas/potilas. miten toimia?

Vierailija
10.06.2012 |

Oletteko törmänneet potilaaseen, jolla diagnoosi tai epäily antisosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä? Miten käyttäytyy? onko väkivaltainen? uskaltaako hoitaa yksin vai onko oltava kaksi hoitajaa? Miten käytännössä järjestetty tällaisen potilaan hoito? Onko muita diagnooseja ko.potilailla? Miten se käytännössä näkyy potilaan tavassa toimia ja mihin kannattaa kiinnittää huomiota hoidettaessa tämmöistä? Voisiko joku kertoa kokemuksiaan. Pelottaa ajatella tämmöistä, kun eikös antisosiaalinen ole melkein sama kuin psykopaatti? t. henkilö joka saattaa joutua tekemisiin työssään sellaisen potilaan/asiakkaan kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suosittelen, että juttelet pelostasi omassa työyhteisössäsi. Oletko muuten joku harjoittelija ja/tai kovin nuori, tehtävääsi kouluttamaton henkilö?

Vierailija
2/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suosittelen, että juttelet pelostasi omassa työyhteisössäsi. Oletko muuten joku harjoittelija ja/tai kovin nuori, tehtävääsi kouluttamaton henkilö?

että kaikkiin potilaskontakteihin kannattaisi kyllä mennä ilman ennakko-oletuksia ja kohdata potilas IHMISENÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen toiminut ap kuvaaman asiakastyypin kanssa- on oltava rauhallinen - ei saa suuttua- hae vartija avuksi...esim jos on huumeiden vaikutuksen alainen asiakas

- kai teillä on hälytysnappula töissä???

----------

esim. kotipalveluksesa ei saa tehdä kotikäyntejä mielenterveys ja päihdeongelmaisten asiakkaiden luo yksin vaan työkaverin + mielellään vielä palkatun vartijan kanssa

Vierailija
4/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että antisosiaalisella pershäiriöllä varustetusta asiakkaasta on sulle haittaa, jos ei ole aineissa tai kännissä. Persoonallisuushäiriöisistä ihmisistä ylipäänsä harvoin näkee mikä vaivaa päälle tai suoraan käytöksestä. Itsekin olen persoonallisuushäriöinen ja osaan näytellä varsin normaalia.