Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei voi jättää vaimoaan koska vaimo

Vierailija
10.06.2012 |

uhkaa tappaa itsensä. Mies on todella kiltti luonne eikä voi ottaa vastuulleen sitä, että lastensa äiti tekisi tuon teon hänen takiaan.

Mitä miettii tuollainen nainen? Kuka on niin epätoivoinen että haluaa pitää miehen joka ei haluaisi jäädä??

Kuka voisi valottaa minulle tällaisen ihmisen sielunelämää...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kilttinä luonteena yrittänyt hankkia vaimolle apua? Koska jos uhkaa itsemurhalla toisen halutessa eroa, niin on häiriöitä omassa tunne-elämässä ja tarttee terapiaa.

Vierailija
22/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kilttinä luonteena yrittänyt hankkia vaimolle apua? Koska jos uhkaa itsemurhalla toisen halutessa eroa, niin on häiriöitä omassa tunne-elämässä ja tarttee terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saattaa sanoa sinulle eronneensa, mutta todellisuudessa on vielä aviossa.

Vierailija
24/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies täysin viaton. Ihania nää palstan kyökkipsykologit.

Kertoo aika vakavista puutteista sekä järjessä että tunne-elämässä, ellei aikuisella iällä ymmärrä, että vastuu petoksesta jakautuu teille molemmille! Ta-daa, nyt sinäkin sen tiedät! Kumpikaan ei ole syytön, vaan olette yhtä pahoja ja yhtä syyllisiä molemmat! Vain silloin, jos varatun kanssa vehtaava ulkopuolinen on ollut huijauksen kohteena siten, että toinen on vakuuttanut olevansa vapaa, hänet voitaneen vapauttaa syyllisyydestä.

Vierailija
25/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ihan tyypillisestä tapauksesta. Tuolla(kin) tavalla narsisti pyrkii hallitsemaan kilttiä puolisoaan.

Opiskelkaa psykologiaa!

Vierailija
26/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan muuten seuraan tätä lähipiiristä. Tunnen siis nimenomaan vaimon joka itse tätä mulle tilittää. Mies on oikeasti ihan tossukka ollut aina, enkä voi edes uskoa että hänellä on toinen nainen. Vaan näin nyt on, ihme kyllä..

t. ap, onnellisesti naimisissa

Vierailija
27/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

v*sta te sen "toisen naisen" tänne tempasitte??

Vierailija
28/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

v*sta te sen "toisen naisen" tänne tempasitte??

Vierailija
29/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nyt mut on ymmärretty väärin!!! Mä en ole se toinen nainenvaan ihan muuten seuraan tätä lähipiiristä. Tunnen siis nimenomaan vaimon joka itse tätä mulle tilittää. Mies on oikeasti ihan tossukka ollut aina, enkä voi edes uskoa että hänellä on toinen nainen. Vaan näin nyt on, ihme kyllä.. t. ap, onnellisesti naimisissa

Jos kirjoitat tästä asiasta niin olet automaattisesti se toinen nainen. Näiden naisten ymmärrys ei yksinkertaisesti riitä siihen, että joku muu kuin toinen nainen voisi kirjoittaa tästä.

Vierailija
30/30 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhkaa tappaa itsensä. Mies on todella kiltti luonne eikä voi ottaa vastuulleen sitä, että lastensa äiti tekisi tuon teon hänen takiaan.

Mitä miettii tuollainen nainen?

Siis se lasten äiti miettii? Se kiristää miestään ja tietää, että itsemurhalla uhkaaminen on hyvin toimiva tapa syyllistää. Haluaa esittää marttyyriä. Ei oikeasti tappaisi itseään.

Kuka on niin epätoivoinen että haluaa pitää miehen joka ei haluaisi jäädä??

Kuka voisi valottaa minulle tällaisen ihmisen sielunelämää...

Se nainen haluaa hallita miestään, eikä hän halua, että joku muu saisi hänestä hyvän puolison eikä myöskään halua, että se mies löytäisi oikean onnen muualta. Siis haluaa pitää miehen, joka on jo hänen hallinnassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi