Mies ei voi jättää vaimoaan koska vaimo
uhkaa tappaa itsensä. Mies on todella kiltti luonne eikä voi ottaa vastuulleen sitä, että lastensa äiti tekisi tuon teon hänen takiaan.
Mitä miettii tuollainen nainen? Kuka on niin epätoivoinen että haluaa pitää miehen joka ei haluaisi jäädä??
Kuka voisi valottaa minulle tällaisen ihmisen sielunelämää...
Kommentit (30)
mies kilttinä luonteena yrittänyt hankkia vaimolle apua? Koska jos uhkaa itsemurhalla toisen halutessa eroa, niin on häiriöitä omassa tunne-elämässä ja tarttee terapiaa.
mies saattaa sanoa sinulle eronneensa, mutta todellisuudessa on vielä aviossa.
Mies täysin viaton. Ihania nää palstan kyökkipsykologit.
Kertoo aika vakavista puutteista sekä järjessä että tunne-elämässä, ellei aikuisella iällä ymmärrä, että vastuu petoksesta jakautuu teille molemmille! Ta-daa, nyt sinäkin sen tiedät! Kumpikaan ei ole syytön, vaan olette yhtä pahoja ja yhtä syyllisiä molemmat! Vain silloin, jos varatun kanssa vehtaava ulkopuolinen on ollut huijauksen kohteena siten, että toinen on vakuuttanut olevansa vapaa, hänet voitaneen vapauttaa syyllisyydestä.
mies kilttinä luonteena yrittänyt hankkia vaimolle apua? Koska jos uhkaa itsemurhalla toisen halutessa eroa, niin on häiriöitä omassa tunne-elämässä ja tarttee terapiaa.
Kyse on ihan tyypillisestä tapauksesta. Tuolla(kin) tavalla narsisti pyrkii hallitsemaan kilttiä puolisoaan.
Opiskelkaa psykologiaa!
vaan ihan muuten seuraan tätä lähipiiristä. Tunnen siis nimenomaan vaimon joka itse tätä mulle tilittää. Mies on oikeasti ihan tossukka ollut aina, enkä voi edes uskoa että hänellä on toinen nainen. Vaan näin nyt on, ihme kyllä..
t. ap, onnellisesti naimisissa
v*sta te sen "toisen naisen" tänne tempasitte??
v*sta te sen "toisen naisen" tänne tempasitte??
Ei kun nyt mut on ymmärretty väärin!!! Mä en ole se toinen nainenvaan ihan muuten seuraan tätä lähipiiristä. Tunnen siis nimenomaan vaimon joka itse tätä mulle tilittää. Mies on oikeasti ihan tossukka ollut aina, enkä voi edes uskoa että hänellä on toinen nainen. Vaan näin nyt on, ihme kyllä.. t. ap, onnellisesti naimisissa
Jos kirjoitat tästä asiasta niin olet automaattisesti se toinen nainen. Näiden naisten ymmärrys ei yksinkertaisesti riitä siihen, että joku muu kuin toinen nainen voisi kirjoittaa tästä.
uhkaa tappaa itsensä. Mies on todella kiltti luonne eikä voi ottaa vastuulleen sitä, että lastensa äiti tekisi tuon teon hänen takiaan.
Mitä miettii tuollainen nainen?
Siis se lasten äiti miettii? Se kiristää miestään ja tietää, että itsemurhalla uhkaaminen on hyvin toimiva tapa syyllistää. Haluaa esittää marttyyriä. Ei oikeasti tappaisi itseään.
Kuka on niin epätoivoinen että haluaa pitää miehen joka ei haluaisi jäädä??
Kuka voisi valottaa minulle tällaisen ihmisen sielunelämää...
Se nainen haluaa hallita miestään, eikä hän halua, että joku muu saisi hänestä hyvän puolison eikä myöskään halua, että se mies löytäisi oikean onnen muualta. Siis haluaa pitää miehen, joka on jo hänen hallinnassaan.