Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten omia tunteitaan säikähtäneen miehen saa takaisin?

Vierailija
15.05.2012 |

Eli olen tapaillut ihanaa, nuorempaa, miestä. Tiedän hänen välittävän minusta paljon ja meillä on ollut tässä reilun kuukauden ajan, jotka olemme tapailleet, ollut aivan mahtavia hetkiä ja todella hauskaa. Seksi toimii ja juttu luistaa. Ihanan viikonlopun vietettyämme, mies ilmoitti haluavansa olla kuitenkin vaan kavereita. Myönsi myös itse pakenevansa suhteen muututtua vakavemmaksi.

Ei halua menettää minua, enkä minä häntä.

Vinkkejä tilanteeseen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kuminauhoja: anna hänen vetäytyä luotasi niin hän singahtaa takaisin :)

Mutta huom: toimii vain kun et ahdistele soitoin tai tekstareiden.

Luota tunteisiinne :) Tsemppiä!

Vierailija
2/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen vähän ajatellutkin. Hitto kun en vaan malta olla viestittämättä :( Pitäis saada tahdonvoimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tahdo sitoutua juuri sinuun ja sanoi sen oikein kauniisti. Et ole hänelle se oikea.

Vierailija
4/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tahdo sitoutua juuri sinuun ja sanoi sen oikein kauniisti. Et ole hänelle se oikea.

kauniilla diipadaapalla saa mukavasti pimppaa uutta etsiessään.

Vierailija
5/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ikiänne enkä ikäeroanne mutta kerron, miten itselleni on käynyt.

Luulin jo solmineeni suhteen muutamaa vuotta nuorempaan, aivan ihastuttavaan mieheen. Kaikki oli kuten sinullakin. Äkkiarvaamatta mies sanoikin, että voitaisiinko olla vain ystäviä. Hän ei nyt halua mitään vakavampaa, koska oli hiljattain tapaamisemme aikoihin päättänyt parin vuoden pituisen seurustelusuhteen. Olin tietysti äärettömän pettynyt ja suruissani.

En ottanut mieheen mitään yhteyttä. Ajattelin, että kaipa hän soittaa jos haluaa jutella tai leffaseuraa. Niin hän sitten soittikin. Olimme avoliitossa kahdeksan vuotta :)

Ap, malta miehen ottaa Sinuun yhteyttä. Nettihiljaisuus tekee välillä ihmeitä...

Vierailija
6/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan viikonlopun vietettyämme, mies ilmoitti haluavansa olla kuitenkin vaan kavereita. Myönsi myös itse pakenevansa suhteen muututtua vakavemmaksi.

Ei halua menettää minua, enkä minä häntä.

Mä suomentaisin tuon:

Haluaa vain vakipanon, ei halua sitoutua tai seurustella.

Ei halua menettää sinua: haluaa poimia rusinat pullasta eli jatkaa satunnaista seksiseuraa.

Onhan tuossa muutaman prosentin todennäköisyys, että oikeasti on säikähtänyt jostain menneestä suhteesta sitoutumista, mutta veikkaisin, että suurimmassa osassa tapauksista tuommoinen kertoo kyllä ennemmin yllämainitusta kuin oikeasta sitoutumiskammosta. Kyllä miehet sitoutuu, jos kokevat, että toinen on se oikea. Silloin oikea rakkaus vie suojamuurit ja mietinnän siitä, että uskaltaako sitoutua.

Vierailija
7/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että "pakenee suhteen vakavuutta", joojoo mutta plussaa kuitenkin nuorelle miehelle siitä, että edes yritti sanoa asian kauniisti.

Vierailija
8/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätä kohteliaasti"- vinkkejä!!! Et kai ap usko tuota :D se ei vaan ole enää kiinnostunut ja se siitä.

Vierailija
9/11 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kertoo oman tarinansa.

Juuri tällainen tilanne oli minulla. Pari vuotta nuorempi mies, jumalainen sängyssä, ihastuin,rakastuin. Hänkin ihastui, mutta piti kuitenkin etäisyyttä, vaikka olisin halunnut jo vakavampaa suhdetta. Päätin sitten, etten karkota häntä liialla yhteydenpidolla. Hän kävi silloin tällöin kiksauttamassa, ja olin onnellinen, kun hänkin kerran nähtävästi halusi olla kanssani, vaikkei halunnutkaan vielä sitoutua.

Sitten eräänä päivänä hän tuli kadulla vastaan joku mimmi liimaantuneensa kylkeensä. Olivat kuulemma juuri muuttaneet yhteen, rakkautta ensisilmäyksellä, kujersi mimmi. Mies ei pystynyt katsomaan minua silmiin. Nykyinen rouvansa ei edelleenkään tiedä, että meillä oli suhde niihin aikoihin, kun hän tapasi miehensä. En ole viitsinyt mennä pilaamaan hänen iloaan. Me kuitenkin tapaamme aina joskus yhteisten tuttavien luona ohimennen.

Minullakin on nykyisin uusi mies, naimisissa jo olemme. Mutta silti aina joskus haikailen, millaista olisi ollut, jos asiat olisivat menneet toisin... Taisi tuo mies olla se Suuri Rakkaus minulle. Mutta hyvä näinkin.

Vierailija
10/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tässä oli aika lailla malliesimerkki kaverista, joka ei todellakaan ole tulossa takaisin mutta joka halusi kuitenkin olla kohtelias asian suhteen. Kannattaa unohtaa koko mies.

Vierailija
11/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"säikähdä omia tunteitaan". Kuulostaa tylyltä mut näin se on.