Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljät häät 10.6

Vierailija
10.06.2012 |

Kommenttia kehiin!

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se Auri omistaa? Aikamoinen valittaja sekin ja hirrrveä ärrävika. Voitto meni oikeaan osoitteeseen.v

Vierailija
62/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viihdettä kerrakseen...Siskolla ei mitäään tapoja, mennä nyt hääjuhlaan hupparissa ja farkuissa..ja mikä ilopilleri;D. ei hymyä edes kirkossa..Anne oli kyllä diplomaattisin ja hyväkäytöksisin. Aurilla pilasi ulkona vihkiminen muuten kaunis paikka. Se karaoke oli liikaa kun kirkossakin jätti sulhasen alttarille ja lähti laulamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kaikkea muuta kuin hyväkäytöksinen, oikein paskan puhumisen mestari ja huonoimmat pisteet antoi. Taktikoi voittonsa sillä tavalla.

Vierailija
64/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas pidin Annesta, melkein ainoana koko joukosta! Auri menetteli, mutta ne kaksi muuta hirvitystä... Kyllä hävettäisi kuulua heidän lähipiiriinsä tän ohjelman jälkeen.

Hän oli huoliteltu, puhui rauhallisesti, esiintyi ihan oikeasti edukseen, käyttäytyi korrektisti. Ei sortunut kameran edessä vikojen etsimiseen ja muiden jatkuvaan arvosteluun.

Taisi olla porukasta ainoa, joka sanoi kaikista häistä jotakin positiivistakin! Ei vain keksinyt kameran edessä vikoja kuten muut.

Anne voitti mielestäni aivan ansaitusti tuosta hääkavalkadista!! Hänen häänsä olivat ainoat, jossa morsiamella oli oikeasti hyvin istuva puku, tarjoilu oli toimivaa, juhla aikuismaisen tyylikäs, ei liikaa wt-tyylistä säläkoristelua tai pakollista karaokekulttuuria.

Anne oli porukan ainoa aikuinen nainen ja juhlansa olivat ainoat aikuiset häät, missä ei ollut kiusallisia/noloja hetkiä (kuten esim. morsiamen raivokohtauksia, morsiamen karaokejodlausta jne.). Olisin viihtynyt hänen häissään aivan varmasti parhaiten!

Vierailija
65/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ollaan siellä Inksassakin samalla lailla juntteja maalaisia :)

Vierailija
66/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee varmaan siitä että olen itse samanikäinen ja samantyylinen, tykkäsin. Minusta ei ole teeskentelyä jos on korrekti käytös eikä suoraan syöksy vaan haukkumaan.myös Turun häsitä olisin tykännyt.

Vierailija
67/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makua nyt on vaikea sanoa tv-ruudun kautta, mutta valikoimat on runsaita, kaikki ainakin aina näyttänyt todella mahtavilta!

Aurin ja Annen häissä varsinkin, ehkä enemmän vielä Aurilla, pöytä suorastaan notkui herkuista, vaikka se kakku puuttuikin niin jälkkäripöytä oli varsin vaikuttava.

Ja sit annetaan ruoasta pisteet tyyliin 3/10? Häh?

Siis tommonen pistemäärä on minusta osoitus et yks jokin oli hyvää tmv ja kaikki muu moskaa. En kyllä mitenkään voi uskoa et olis ollut niin.

Puvutkin oli sillä tummalla naisella ja Annella tosi kivat, kumpaakaan en itse päälleni laittaisi, mutta sopi heille todella hyvin! Joten olisi kiva saada nähdä kerrankin kilpaileva morsian joka olisi rehellinen....

Vierailija
68/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kirosana on hieno. "Ihan ollaan tavallisia myö, ei mitään hienoja", sanoo sukulaistäti, joka voisi tyyliltään ja puheiltaan olla Siskon äiti.

Juhlapukeutuminen on sille se, että t-paita ja farkut (80-luvulta, mutta ihan ehjät ja hyvät) vaihtuu suoriin housuihin ja paitapuseroon (sama vuosikymmen). Kun hän ei ole mikään hienostelija.

Minä olen hänen mielestään hienostelija, koska nimeni on tyyliin Nina eikä Niina. Ja jos poltan, niin kaupan savukkeita, en kääri sätkiä, kuten tämä maan suola. Lisäksi olen järkyttävä tuhlaaja, koska ostan vaatteita useammin kuin kerran vuodessa. Ja sieltä kalliimmalta kirpparilta vielä! Auto ei saa olla hieno, eikä koti, juhlat ei millään muotoa saa olla hienot.

Jos häntä ärsyttää, se näkyy naamasta ja kuuluu puheesta. Koska jos ei hymyilytä, hän ei kyllä teeskentele. Kyllä, se on hienostelua :-)

Hassua, hänen kanssaan saa riidellä, mököttää ja kiroilla, eikä se ole moinaankaan. Mutta jos on ystävällinen ja kohtelias, niin alkaa mielenosoitus, miten ollaanpas sitä nyt niin imeliä ja HIENOJA!

Ihan kaikkia kuulumisia saati hankintoja ja menoja ei tälle tädille kylä viitsi kertoakaan... Ettei vaan tulis hienon mainetta :-)

Ja se kateuden määrä niitä kohtaan jotka ovat rikkaampia tai kauniimpia...

Vierailija
69/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei karaoken ystävät, voin sanoa että karaokesta eivät tykkää muut kuin ne jotka itse laulavat. Yleisölle noin 90 % esityksistä on pelkkää kidutusta.

Vierailija
70/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi HIENO-juttu oli niin totta!! :)

Vierailija
71/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskin innokas laulaja? Ei ainakaan ruudussa nähty laulamassa. Morsian lauloi kirkossa ja juhlissa ja soitti vielä tekemäänsä levyä. Minä sain vaikutelman että karaoke oli vain ja ainoastaan Sadun harrastus.

Vierailija
72/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
73/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä lähipiirissäsi siskoa tai satua mutta varmaan jo huomasit olevasi ulkonäköjen arvostelija yms. eikä se ollut edes leikkiä. Ehkä olet kaunotar ylitse muiden.Ja tosikko.

Vierailija
74/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288475940024.html?ref=hs-tf-promo2" alt="http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288475940024.html?ref=hs-tf-promo2">http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288475940024.html?ref=hs-tf-promo…;

Siskon äiti ei taida olla kovin hoksaavainen, jos ei ollut huomannut tyttärensä suuttuneen häissä. Kuinkahan kovasti sulhasta hävetti?

Iltapala ja bändi olisi varmaan näkyneet Siskon pätkässä, jos ei olisi ollut mielenkiintoisempaa näytettävää eli sitä raivokohtausra.

Vierailija
75/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kaikkea muuta kuin hyväkäytöksinen, oikein paskan puhumisen mestari ja huonoimmat pisteet antoi. Taktikoi voittonsa sillä tavalla.

Ei taida ehtiä täällä kirjoittamaan, mutta ihmisen yli 30 vuotta tunteneena ja häissä vieraana olleena voin sanoa että ihan on aidosti mukava eikä mitenkään kuvittele olevansa muita parempi.(hassua oikeastaan että joku saa sellaisen kuvan :)

Ja kyllä,Siskon käytös ihmetytti jo siellä häissä... ja farkut.

Vierailija
76/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita tyyppejä.

Liha oli kuivaa, ruoka mautonta tai vaihtoehtoisesti liian suolaista, kalapöytä oli liian suppea, alkupalat olivat huonot, kakku AINA ihan liian makeaa (paitsi tietysti omissa kemuissaan), alkoholia tuputettiin liikaa, alkoholia ei ollut tarpeeksi, miehet hakivat estelyistä huolimatta tanssimaan, kirkko oli liian iso, ikkunat olivat vääränlaiset (WTF?!), puku oli "vain" valkoinen ja liian tavanomainen, juhlat ei vastanneet "odotuksia"... Mitä h*lkkarin odotuksia tämän tasoisella ihmistyypillä voi edes olla? Tiivistetysti: kaikki oli vain huonosti. Erityisesti näiden arvostelijoiden asenne, MOT.

Jäkäjäkäjäkä. Ja sitten madamien omat häät olivat kuin suoraan jostakin WT-käsikirjasta kaikkine kliseineen ja mauttomuuksineen.

Niin kuin joku jo aiemmin tuosta Sadusta sanoikin, hän on stereotyyppi juuri sellaisesta "luokan rumimmasta tytöstä", joka on sitten kasvattanut itselleen sarvet ja hampaat kompensoimaan ilmeisiä puutteitaan. Siskosta en viitsi edes enää mitään sanoakaan, tyyppi on taatusti koko tv-vuoden noloin tapaus raivokohtauksineen ja tiuskimisineen, naaman punotuksineen ja vaatevalintoineen.

Vierailija
77/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon käytös oli kyllä luokatonta. Mietin, että onko sillä Asperger tms. kun oli niin valikoiva vaatteissaan ja ruuassaan. Ihan kamala ohjelma. Suomalaisen naisen kateus, häjyys ja kaikenlainen kaameus tiivistyi.

Vierailija
78/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen punatukkainen äksy. Ensin esitellään pienenä, pippurisena ja persoonallisena, mutta lopulta paljastuu pikkumaiseksi moukaksi joka saa kaiken ilonsa irti muiden ihmisten elämää haukkumalla.

Vierailija
79/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Siskon sellaisena vikuroivana villivarsana, joka on luonnonlapsi henkeen ja vereen. Asunut maaseudulla ja ei ole käynyt hulppeissa pippaloissa. Erikoinen persoona! Enemmän naurahtelin hänelle hyväntahtoisesti.

Mutta tuo bättrefolk-turkulainen Auri ja se tummatukka eivät tainneet sanoa juuri kertaakaan mitään positiivista mistään, Siskokin sentään kehui enemmän. Minulla oikeesti verenpaine nousi ja olisi mieli tehnyt tukkia niiden turvat, kun ei vaan jaksanut kuunnella sitä kämätystä!

Vierailija
80/99 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kirosana on hieno. "Ihan ollaan tavallisia myö, ei mitään hienoja", sanoo sukulaistäti, joka voisi tyyliltään ja puheiltaan olla Siskon äiti.

Juhlapukeutuminen on sille se, että t-paita ja farkut (80-luvulta, mutta ihan ehjät ja hyvät) vaihtuu suoriin housuihin ja paitapuseroon (sama vuosikymmen). Kun hän ei ole mikään hienostelija.

Minä olen hänen mielestään hienostelija, koska nimeni on tyyliin Nina eikä Niina. Ja jos poltan, niin kaupan savukkeita, en kääri sätkiä, kuten tämä maan suola. Lisäksi olen järkyttävä tuhlaaja, koska ostan vaatteita useammin kuin kerran vuodessa. Ja sieltä kalliimmalta kirpparilta vielä! Auto ei saa olla hieno, eikä koti, juhlat ei millään muotoa saa olla hienot.

Jos häntä ärsyttää, se näkyy naamasta ja kuuluu puheesta. Koska jos ei hymyilytä, hän ei kyllä teeskentele. Kyllä, se on hienostelua :-)

Hassua, hänen kanssaan saa riidellä, mököttää ja kiroilla, eikä se ole moinaankaan. Mutta jos on ystävällinen ja kohtelias, niin alkaa mielenosoitus, miten ollaanpas sitä nyt niin imeliä ja HIENOJA!

Ihan kaikkia kuulumisia saati hankintoja ja menoja ei tälle tädille kylä viitsi kertoakaan... Ettei vaan tulis hienon mainetta :-)