Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä raskausoireet?!

Vierailija
19.06.2012 |

Nippaillut alavatsasta viikon ajan, vessassa joutunut käymään kokoajan. Nännejä välillä pistelee ja huimaa ja väsyttää. Kerran oksensin yöllä ilman syytä ja taas aamulla ei mitään.

Voinko siis olla raskaana? Menkat pitäis alkaa parin pvn päästä..on ollut ehkäisypuikko käytössä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me yritettiin vauvaa, mulla oli kaikenlaisia oireita alkaen nännivihlonnasta päättyen ties mihin. Odota muutama päivä, ja jos menkkoja ei kuulu, tee testi.

Vierailija
2/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan esikoisen kohdalla tuossa vaiheessa ei mitään hirmuisia raskausoireita monella edes ole. Varsinkin toi oksentelu tulee vasta vähän myöhemmin, kun istukan koko kasvaa.

Testiähän voit tehdä jo nyt. Mä en kyllä ymmärrä, miksi pelleillä ehkäisyn kanssa (joka ikinen tietää, ettei ehkäisypuikko ole varma ehkäisy) ja sitten kiusata itseään ja miestään miettimällä, ollaanko tässä raskaana vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä tuli nyt ekassa raskaudessa kunnon oireet viikko ennen menkkojen poisjäämistä päälle. Siitä vähän arvasin että nyt oon raskaana, koko keho tuntu puuhaavan jotain ihan omaansa. Mulla oli esim. hullun kylmä jatkuvasti, siis olin kuin jossain avannossa jatkuvasti. Sit sykkeet nousi eikä juoksusta tullut hirveesti mitään kun ne oli korkeella, oli kuin suossa juoksis. Iltasin oli just sellanen olo et oon aamulla kuumeessa, mut en ollut. Ja seuraavana iltana taas sama.

Vierailija
4/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet loppui sit kokonaan reilu viikko sen jälkeen kun menkat oli jäänyt pois. Sen jälkeen ei oo mitään. On ollut tosi outoa, koska oletin et tää ois yhtä helvettiä, varsinkin kun oireet iski heti alussa. Kai elimistö sit tajus mitä tässä tapahtuu tai jotain? Tissit ei oo arat eikä kasvanu, kohtu ei oo kipeenä, ei mitään. Mahan pitäis varmaan kohta alkaa kasvaa, nyt 16. viikko menossa. Odotan, että tää konkretisoituu sen myötä paljon, en oikein saata uskoa vieläkään että oisin raskaana. Tai jos kohta alkais tuntea sen liikkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän