Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle vauvalle olette antaneet tutin?

Vierailija
10.06.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä sitten jäi. Oliskohan ollut jotain 3päivää vanha.

Vierailija
2/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti sairaalassa päivän ikäisenä annettiin tutti. Oli aivan mahtava kapistus ensimmäisinä kuukausina! 9 kk iässä ei vauva enää tuttia huolinut, kun se alkoi painaa hampaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytti minua huvituttina. Suussa piti olla 24/7 joko rinta tai tutti.

Imetys sujui kuitenkin hyvin.

Kahdelle nuoremmalle annoin myös jo sairaalassa.

Vierailija
4/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
5/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun imeskeli nyrkkiään syötön päälle. Ja vielä 2-3 viikkoa kotona ollessakin imi tuttia. Mutta tadaa, sitten se ei enää kelvannukkaan koskaan, ei minkään mallinen. Ei tosin kelvannut pullokaan. Eli meilä ei ole tuteilla loppujen lopuksi tehty yhtään mitään.

Vierailija
6/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytti minua huvituttina. Suussa piti olla 24/7 joko rinta tai tutti.

Imetys sujui kuitenkin hyvin.

Kahdelle nuoremmalle annoin myös jo sairaalassa.

Joo, meillä myös sujui imetys aivan erinomaisen hyvin. Yhtään ei tarvinnut korviketta antaa. Alkuun epäröin tutin antamista, kun niin monesta paikasta olin lukenut, että se voi pilata imetyksen ja on tyyliin "vauvan ilmaisun tukahduttamista". :D

Noh, meillä vauvan ilmaisua oli tarpeenkin vähän tukahduttaa. Sen verran kovaäänisenä huusi, jos ei ollut tissi tai tutti 24/7 suussa. ;) Ja kuten eräs kokenut kätilö sairaalassa totesi, niin monilla vauvoilla vain on ihan valtaisa imemisen tarve, ja silloin tutti on hyvä apuväline.

-3

Vierailija
7/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin vuorokauden ikäisenä. Esikoinen huoli sen heti eikä todellakaan haitannut imetystä. Kuopus ei huolinut minkäänlaista tuttia eikä tuttipulloa ennenkuin oli n.6kk vanha.

Vierailija
8/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetä vaan niin kauan kuin imee. Minä uskoin kun olin nuori kokematon. Vauva söi 3h putkeen ja välillä pulautti liiat maidot pois ja sit taas rinnalle. Kolmen tunnin päästä oli jo rinnat verillä ja ilmoitin hoitajalle etten enää kyllä imetä ja annoin vauvalle tutin. Onneksi oli ostettu valmiiksi. Kokkolassa ei ainakaan silloin ollut sairaalassa tutteja ollenkaan.

Siinä vaiheessa kätilö sanoi että pojilla monesti on voimakas imemisen tarve ja tarvivat tutin.

T:4

Vierailija
9/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa. Heti, kun on parit ensimmäiset imetyskerrat menneet sujuvasti, niin tuttia vaan. Meidän lapset ovat aina syöneet alta 15 minuutin ja jatkaneet sitten uniaan ja tarvittaessa tyytyväisinä lupsuttaneet tuttiaan. Ylipitkiä imetyssessioita ei ole tarvinnut pitää ikinä.

Vierailija
10/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti olin itse huvitutti. mutta ei siinä muu auttanut, en halunnut antaa tuttia. ja jos vauva mun vieressä rinnassa kiinni kokoajan, niin mikäs siinä. eihän minulla minnekkään kiire ollutkaan tuolloin...

Vierailija
11/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhdelläkään ole ollut tuttia

Vierailija
12/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai tutin n. 3viikon ikäisenä ja kaksi seuraavaa jo synnärillä.

Vierailija
13/13 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalassa. Heti, kun on parit ensimmäiset imetyskerrat menneet sujuvasti, niin tuttia vaan. Meidän lapset ovat aina syöneet alta 15 minuutin ja jatkaneet sitten uniaan ja tarvittaessa tyytyväisinä lupsuttaneet tuttiaan. Ylipitkiä imetyssessioita ei ole tarvinnut pitää ikinä.

t. Toisen ketjun ap

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1636350/vinkkeja_ime…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä