Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä se Ruotsi on maanpäällinen himlen, jossa saa bullaa ja gräddvaahtoa!

Vierailija
10.06.2012 |

Esim. Johanna (ja Julia) Tukiainen on heti Tukholmassa asuessaan laihtunut la löytänyt äveriäitä miehiä.

Just blogista luin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäämpiä ihmisiä, kansainvälisempi meininki, järkevämpi hallinto. (Tosin maahanmuuttajista pitäisi Suomenkin ottaa opikseen Ruotsista, eikä hilata kaikenlaista terroristia tänne.)

Vierailija
2/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkäämpiä ihmisiä, kansainvälisempi meininki, järkevämpi hallinto. (Tosin maahanmuuttajista pitäisi Suomenkin ottaa opikseen Ruotsista, eikä hilata kaikenlaista terroristia tänne.)

isommissa ongelmissa kuin Suomi, siellähän terrorisoi maata jo kolmannen polven mamut joilla ei ole työtä eikä koulutustakaan. Mutta moni muu asia on kyllä Ruotsissa paljon paremmin, esimerkiksi palkkataso ja talouspolitiikka. Ruotsin kruunu on tällä hetkellä kovaa valuuttaa ja edesauttaa Ruotsin taloudellista nousukautta, kun taas Suomi on jälleen uuden kriisin partaalla. Ruotsissa voi keskituloinen asua väljästi ja ylellisesti ilman jättilainaakin, lasten koulutus on parempaa ja ammattilukiokoulutuksen arvostus ihan toinen kuin Suomessa. Olen asunut kahteen otteeseen Ruotsissa ja tarkoitus on lähteä sinne takaisin taas pikapuoliin. Meillä on siellä talo edelleen ja sitä käyttänyt nyt lähinnä opiskelevat lapsemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu rules i Sverige nu!

Vierailija
4/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa on kaikki paremmin.

Vierailija
5/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita uusruottalaisia tukiaisten siskoksia.

Vierailija
7/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pottunokkaiset suomalaiset paksukaiset tolppajalkoineen. t. mies

Vierailija
8/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Tukholmassa näin vain lihavia punatukkaisia. Mamuja ei muuten näkynyt nakkikioskeja lukuunottamatta missään. Ilmeisesti heillä ei ole asiaa keskustaan.

Vierailija
9/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu jääny ainakin kesken kun maantieto hieman hukassa :D

Vierailija
10/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne ei pärjää kauneuskilpailuissa sitten?

Vierailija
11/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä taatusti löytyisi rotunaiset. Tosin en niitä vielä silloin katsellut, kun pokasin tukholman reissulla hotellin baarista jonkun äijän, joka ilmeisesti oli Cafe Operan kanta-asiakas, kun pääsi jonon ohi.

Ja minä tyhmä tyttö en antanut sille miehelle aamulla yhteystietojani vaikka se olisi ne tahtonut. Tyhmä minä!!1

Vierailija
12/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä taatusti löytyisi rotunaiset. Tosin en niitä vielä silloin katsellut, kun pokasin tukholman reissulla hotellin baarista jonkun äijän, joka ilmeisesti oli Cafe Operan kanta-asiakas, kun pääsi jonon ohi. Ja minä tyhmä tyttö en antanut sille miehelle aamulla yhteystietojani vaikka se olisi ne tahtonut. Tyhmä minä!!1

sen vaimo oli jossain, ei ainakaan paikalla. t. se tyhmä tyttö.

Vierailija
13/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on päässyt jonkun miehen siivellä Cafe Operan kanta-asiakaslistalle ja jonon ohi.

Vierailija
14/14 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu jääny ainakin kesken kun maantieto hieman hukassa :D

mieltä "miehen" kanssa, mutta mistä päättelet että kirjoittajalla on maantiedossa vikaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä