Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa etten osaa ruotsia, ja se on pakkoruotsin syy.

Vierailija
10.06.2012 |

Olin ruotsissa 9:n oppilas ja kirjoitin siitä E:n. Silti en osaa ruotsia, koska opetus jouduttiin säätäämään niiden heikoimpien oppilaiden tason mukaan. Jos ei olisi ollut pakkoruotsia, niin opetus olisi ollut tasokkaampaa kun ne huonot olisvat olleet poissa häiritsemästä. Nyt olisi kiva kun voisi muuttaa Ruotsiin karkuun tätä europaskaa, mutta kiitos pakkoruotsin, sekään ei onnistu. Täällä ollaan jumissa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi