laihdutan, mitä voin vielä syödä?
eli:
aamupala:real leipä juustolla ja tomaatilla,teetä
lounas:lohta,1 peruna,kermaviilikastike,salaattia
välipala:real leipä kurkulla,teetä
voinko syödä enää mitään? Ja en halua karpata ainakaan kokonaan.
Kommentit (2)
sinne voit syöttää kaikki syömisesi ja ohjelma laskee kalorit. Näet hyvin sieltä paljonko olet saanut kaloreita ja paljonko voit syödä. Se laskaa myös sulla paljonko pitäisi jäädä vajetta, että laidut. Sinne voi laittaa myös liikkumiset ja näkee paljonko liikunta kuluttanut kaloreita.
Ja kyllä, voi hyvinkin syödä vielä. Päivälliseksi esim. sitä lohta ja kasa salaattia. Tai sitten joku kevyt keitto ja siihen raejuustoa.
iltapalaakin voit vielä syödä. Esim. rahkaa ja mehukeittoa tai joku hedelmä ja kasviksia, tai pala leipää ja kuppi teetä.
Syö salaattia, kevyitä keittoja jne. www.kiloklubi.fi ja saat hyviä vinkkejä. Ilmeinen palvelu, vain rekisteröinti.