Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla piti olla ensi ke-su töitä, mutta eipä olekaan

Vierailija
10.06.2012 |

Ja seur vkon ti-su mutta eipä olekaan.

Ja niiden tulojen mukaan olimme suunnitelleet mm osan kesän puuhista ja menoista ja osa piti laittaa matkatilille. Ja peruin lääkärinkin kun olisi osunut tokalle työpäivälle.

Sain tietää asiasta eilen, tekstiviestillä ilmoittivat ettei olekaan tarvetta lisählökunnalle, yksityinen hoitoalan firma. syksykin ihan auki vaikka siitäkin lupailivat haastattelussa ja kun sovittiin että minä aloitan siellä työt.

Olen nyt sitten vaan itkenyt niin että silmät muurautuneet lähes umpeen, ei siis mitään tietoa mistään töistä, ei nyt kesällä eikä syksyllä.

Ja erääseen toiseen työhön sanoin "ei" kun oletin että olen tuossa paikassa juuri niinä päivinä, sekin meni jo siis muille.

Minä en jaksa, millaistakohan tuloa saisin jos hankkisin ns nuppipaperit, olen vaan niiiiiin väsynyt ja loppu tähän jatkuvaan, toistuvaamn työelämän paskaan että en henkeä saa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadi asiat kirjallisena, silloin ei voi itkeä sitä, että homma peruuntui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos rupeaisin asiasta ns vääntämään niin olisi todisteena mm hänen lähettämänsä työpäivämäärät ja työvuorot kellonaikoineen.

Ja 2 sinulle vain 1 toteamus; haista iso paska!!!

ap

vaadi asiat kirjallisena, silloin ei voi itkeä sitä, että homma peruuntui.

Vierailija
4/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samaa ajattelin minäkin, montako versiota tästä aiot tänne kirjoittaa?

Töitä kyllä löytyy, keikkaa varsinkin, mutta jos et kerran halua vaippoja vaihtaa yms, niin parut turhasta.

Vierailija
5/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai sinäkin teet ihan mitä tahansa työtä, viis siitä oletko alalle kouluttautnut, oletko siitä kiinnostunut, onko sinulla siitä kokemusta jne.jne

ap

Töitä kyllä löytyy, keikkaa varsinkin, mutta jos et kerran halua vaippoja vaihtaa yms, niin parut turhasta.

Vierailija
6/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä luulet meidän voivan asialle tehdä?

Sitä haistattelemista tässä odotellessa :D

Vierailija
7/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä luulet meidän voivan asialle tehdä?

Sitä haistattelemista tässä odotellessa :D

eikä uutta työtä löydy vain palstalla roikkumalla.

Jos työsopimuksesi on ttt tyylinen eli tarvittaessa töihin tuleva, niin et voi asialle mitään, vaan voit syyttää ainoastaan itseäsi kun suostuit sellaiseen.

Yleensähän keikkalaiset ovat työsuhteessa työvoiman vuokrausfirmaan ja sellainen työsuhde turvaa tarvittaessa peruuntuvien vuorojen ajalta tulot. Eli silloin vuoroista on maksettava, jos ne on sovittu, tehdään niitä sitten tai ei.

Toivottavasti opit tuosta jotakin eli koitat nyt saada paremman työsopimuksen itsellesi.

Jos olet valmis tekemään muita töitä kuin hoitoalan hommia, niin avoimia paikkoja löytyy satoja ellei peräti tuhansia.

Vierailija
8/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko 11 päivänä töitä vai ei. Olisit onnellinen kesälomasta.

Vierailija
9/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kotipalvelussa on huutava pula sijaisista! Soitteles ne läpi omalla paikkakunnallasi.

Vierailija
10/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai sinäkin teet ihan mitä tahansa työtä, viis siitä oletko alalle kouluttautnut, oletko siitä kiinnostunut, onko sinulla siitä kokemusta jne.jne

ap

Olen lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen suuntautubut lähihoitaja, joka tällä hetkellä on töissä vanhusten palvelutalossa,

Olen aiemmin ollut grillisä, pubissa, leipomossoa, kehityvammaisten osastolla ja vanhainkodissa töissä, ennenkuin menin lähärikouluun.

Että kyllä, jos on työ jota pystyn tekemään, teen sen jos on pakko.

Mutta eikö se sinun ongelmasi ollut väärä suuntautuminen alallasi?

Sääliäkö kaipaat?

Koska et saa tehdä mitä haluat, vaan olisi pakko tehdä jyn vastenmielisempää palkan eteen?

Päiväkodissa 4v ennen äitiyslomaa.

Vierailija
11/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Olen lasten ja nuorten hoitoon ja kasvatukseen suuntautubut lähihoitaja, joka tällä hetkellä on töissä vanhusten palvelutalossa,

Olen aiemmin ollut grillisä, pubissa, leipomossoa, kehityvammaisten osastolla ja vanhainkodissa töissä, ennenkuin menin lähärikouluun.

Että kyllä, jos on työ jota pystyn tekemään, teen sen jos on pakko.

Mutta eikö se sinun ongelmasi ollut väärä suuntautuminen alallasi?

Sääliäkö kaipaat?

Koska et saa tehdä mitä haluat, vaan olisi pakko tehdä jyn vastenmielisempää palkan eteen?

Päiväkodissa 4v ennen äitiyslomaa.

Imettää ja kirjoittaa vasemmalla kädellä, sori kirjoitusvirheistä.

Vierailija
12/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaan oli niin, että tarvetta oli koko kesäkuulle ja se sitten muuttui tuoksi n.2vkoksi työtä ja niille päiville sain jo viikkoja sitten ne työvuorotkin ja päivät jolloin ne vuorot olisi! ja sekin sitten toissapäivänä siihen että töitä ei olekaan ollenkaan.

Ja ei pitäisi kenenkään reikää kutittaa se miten täällä asiaa puran vai pakottaako teitä päänaukojia ja tunneälykköjä joku aseella lukemaan ihmisten kirjoituksia palstalla??

ap

Vierailija
13/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä kuplassa elätte jos oletatte niitäkään töitä niin vain saavan ilman mitään kokemusta tms?!

Ja tosiaan mikä järki, eihän siinä kerry edes oman alan työkokemus=kokemuslisäaika=palkankorotukset jotka esim hoitoalalla saa 7v, 10v ja 15v kohdalla ja sitten onkin jo uransa "huippuliksassa".

Vierailija
14/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelles niki, vaikkapa TAK, työasioissa kusetettu, ja jokaisen avauksen otsikon lopetat kirjoittamalla TAK, niin en erehdy lukemaan enää turhaa valitusta.

Joo, kurjaa et teil ei nyt oo rahaa, mut pääset kyl esim vanhainkotiin heittämään keikkaa.

Vierailija
15/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 8.6.2012 21:07 (21/30)

Nyt saan nirson maineen (joo, tilanne ei sitä ehkä sallisi), mutta

Ei minusta ole vanhuksia hoitamaan, eikä kehitysvammaisia, ei vain kiinnosta ja tod raskasta työtä joten kunnia heille jotka sitä jaksaa ja kokevat sen vieläpä mielenkiintoisena.

Koulunkäyntiohjaajan bruttopalkka on 1000-1500e/kk riippuen siitä onko tuntimäärä 24 vai 30h, ei sillä perheellinen ja tässä tapauksess asuntolainainen (maltillinen summa) elä kun otetan liiton maksut, verot, työmatkakulut yms pois.

ap

Lainaus:

Vanhainkotiin? Kehitysvammaisten tms. hoitokotiin?

Vierailija
16/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olosuhteissa käy

jos kävis, se ei vois enää valittaa ja eihän se nyt käy päinsä!

Vierailija
17/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole niin ilm olet onnellinen sitten siitäkin. Itse en ole koska olen lopen kyllästynyt ja väsynyt tähän jokavuotiseen toistuvaan työttömyyteen. Ja ei, en ole siis lomalla vaan työtön! olla lomalla ja olla työtön, ne ovat katsos kaksi eri asiaa.

Ja ehkä olemme köyhiä mutta kyllä se n.1300e mitkä olisin noista päivistä netonnut (sisälsi 2 eri vkonloppua, juhannuspyhät, iltalisiä jne)niin on meille varsin iso raha ja sillä olisi tehnyt monta asiaa nyt kesän aikana lasten kanssa.

Kiva jos sinulla on rahaa niin ettei tuollaisen summan pois jääminen haittaisi eloa eikä tietenkään vituttaisi/ahdistaisi.

ap

Vierailija
18/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beggars can't be choosers,

Vierailija
19/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei ole niin ilm olet onnellinen sitten siitäkin. Itse en ole koska olen lopen kyllästynyt ja väsynyt tähän jokavuotiseen toistuvaan työttömyyteen. Ja ei, en ole siis lomalla vaan työtön! olla lomalla ja olla työtön, ne ovat katsos kaksi eri asiaa.

Ja ehkä olemme köyhiä mutta kyllä se n.1300e mitkä olisin noista päivistä netonnut (sisälsi 2 eri vkonloppua, juhannuspyhät, iltalisiä jne)niin on meille varsin iso raha ja sillä olisi tehnyt monta asiaa nyt kesän aikana lasten kanssa.

Kiva jos sinulla on rahaa niin ettei tuollaisen summan pois jääminen haittaisi eloa eikä tietenkään vituttaisi/ahdistaisi.

ap

istut palstalla kiukuttelemassa ja niuhotat töiden kanssa? Eikö sun kannattais ottaa vastaan mitä tahansa työtä tässä vaiheessa?

Vierailija
20/28 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka laitit ettet ole kiinnostunut vanhustyöstä, niin minäkin suosittelisin edelleen sitä kotihoitoa!

Olen itse ollut töissä sekä vanhainkodeissa että kotihoidossa, ja jälkimmäisessä se on oikeasti enimmäkseen leppoisaa mummojen kanssa jutustelua, ulkoilua, kaupassa käyntejä jne.

Varmasti jaksaisit sitä vaikka tuon 11 päivää, jos on kerran hätätilanne!

Meilläkin tarvitaan töissä jatkuvasti sijaisia. Ja uskoisin jopa, että et pitäisikään sen jälkeen vanhustyötä enää kovin pahana asiana.

Nimimerkillä itse aikoinaan sanoin, että en tule koskaan päivääkään tekemään vanhustyötä!! Ja nyt siellä on vierähtänyt jo 10 vuotta :D