Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Juha Sipilästä?

Vierailija
10.06.2012 |

Mä taidan kääntää kelkkani taas keskustan puoleen - sen verran tolkun mieheltä hän vaikuttaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein istu tuohon muuhun poliittiseen kenttään, koska muilla on pelkkiä poliittisia broilereita, osaamattomia, ikityöttömiä jne. Sipilällä ihan liian kovat meriitit, joten mitenköhän mahtaa sopeutua poliittiseen peliin. Suomi todellakin kaipaisi jokaiseen puolueeseen hänen kaltaisiaan, joilla on meriittiä ja näyttöä eikä vain puheita ja puolueiden nuorisoleirillä istumista taustalla.

Vierailija
2/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tolokuksi mieheksi, mutta meni maku koko tyypistä jos onkin lestadiolainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sipilä ole lestadiolainen.

Minä olen.

Luulin tolokuksi mieheksi, mutta meni maku koko tyypistä jos onkin lestadiolainen.

Vierailija
4/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmään tieto, että kuuluu johonkin uskovaisliikkeeseen. Oikeastaan aivan sama mihin - tuokin tieto jo riittää.

Vierailija
5/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menneisyydetä ei pelasta kepua.

Tulee menemään paljon äänestäjiä Kokoomukselle.

Vierailija
6/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmään tieto, että kuuluu johonkin uskovaisliikkeeseen. Oikeastaan aivan sama mihin - tuokin tieto jo riittää.

Olen kuullut, että on muslimi.

Vierailija
7/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poliitikolla olla kristillinen tausta. (Päin vastoin.) Rauhansanalaisuus ei kuitenkaan ole sama kuin tiukka vanhoillislestadiolaisuus. On aikamoista suvaitsemattomuutta tuomita mies kristillisen vakaumuksen pohjalta, varsinkin, kun vaikuttaa, että miehellä on arvot kohdallaan (ehkä kristillisyyden takia, monen mielestä ehkä siitä huolimatta). Go Juha!

Vierailija
8/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa lukea olevansa satukirjaan uskova tms.

Vierailija
9/9 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti puheet uppoavat syrjäseutujen asukkaisiin mutta kaupunkien keskustalaiset voivat jatkossa olla entistä uhanalaisempi laji. Eli hyvä valinta. Suviseuroilla pian puhumassa joten lesta mikä lesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän