Mitä mieltä Juha Sipilästä?
Mä taidan kääntää kelkkani taas keskustan puoleen - sen verran tolkun mieheltä hän vaikuttaa.
Kommentit (9)
Luulin tolokuksi mieheksi, mutta meni maku koko tyypistä jos onkin lestadiolainen.
Ei Sipilä ole lestadiolainen.
Minä olen.
Luulin tolokuksi mieheksi, mutta meni maku koko tyypistä jos onkin lestadiolainen.
silmään tieto, että kuuluu johonkin uskovaisliikkeeseen. Oikeastaan aivan sama mihin - tuokin tieto jo riittää.
Mies menneisyydetä ei pelasta kepua.
Tulee menemään paljon äänestäjiä Kokoomukselle.
silmään tieto, että kuuluu johonkin uskovaisliikkeeseen. Oikeastaan aivan sama mihin - tuokin tieto jo riittää.
Olen kuullut, että on muslimi.
että poliitikolla olla kristillinen tausta. (Päin vastoin.) Rauhansanalaisuus ei kuitenkaan ole sama kuin tiukka vanhoillislestadiolaisuus. On aikamoista suvaitsemattomuutta tuomita mies kristillisen vakaumuksen pohjalta, varsinkin, kun vaikuttaa, että miehellä on arvot kohdallaan (ehkä kristillisyyden takia, monen mielestä ehkä siitä huolimatta). Go Juha!
kun saa lukea olevansa satukirjaan uskova tms.
Varmasti puheet uppoavat syrjäseutujen asukkaisiin mutta kaupunkien keskustalaiset voivat jatkossa olla entistä uhanalaisempi laji. Eli hyvä valinta. Suviseuroilla pian puhumassa joten lesta mikä lesta.
Ei oikein istu tuohon muuhun poliittiseen kenttään, koska muilla on pelkkiä poliittisia broilereita, osaamattomia, ikityöttömiä jne. Sipilällä ihan liian kovat meriitit, joten mitenköhän mahtaa sopeutua poliittiseen peliin. Suomi todellakin kaipaisi jokaiseen puolueeseen hänen kaltaisiaan, joilla on meriittiä ja näyttöä eikä vain puheita ja puolueiden nuorisoleirillä istumista taustalla.