Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin väsynyt tähän paskaan

Vierailija
10.06.2012 |

Vauva on reilu 10kk,ja en ole kertaakaan vielä ollut erossa vauvasta. Eiku joo, kävin kerran hammaslääkärissä. En mä mihinkään bilettämään halua, mutta vaikka lähteä ihan yksin rauhassa kiertelemään kirppareita. Mies on niin avuton uivelo, että ei oo paljon luottoa jättää vauvaa hänen vahdittavaksi. Jos kysyn että katotko vauvaa ni kävisin yksin kaupassa "no emmää tiiä.." No mä ny aattelin lähtee sinne kauppaan ja alan tekemään lähtöä, ajatuksella että pakkohan niitten on pärjätä. Sinä aikana kun menen vaihtamaan vaatteita ja laittamaan kamat valmiiksi, vauva kaatuu ja lyö päänsä pöydän kulmaan, kamala huuto. Mitä mies tekee? Ei mitään, ei yhtään mitään. "otatko nyt sen vauvan syliin" "ota sää, ei se kuitenkaan auta". ja siis todella ei ota vauvaa syliin ja lohduta. Aina näin ku päätän että nyt lähden, kyllä ne pärjää, niin jos ei tapahdu jotain tälläistä niin mies sitten sanoo jotain siihen tyyliin "mua kyllä väsyttää, en sitte lupaa että pysyn hereillä vahtimassa vauvaa". Joo, haista sitten vittu. En vaan sitten uskalla lähteä, kun toinen tekee selväksi että en sit tiiä et pysynkö ees hereillä.

Ja todella olen miestä yrittänyt repiä alusta asti mukaan vauvan hoitoon, enkä ole "ominut" vauvaa. Ihan sama tässä ois olla yh, yhtä paljon ois apua tarjolla kun nytkin.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tyhmä ole. Miehet teeskentelevät avutonta tosi hyvin, kun tietävät, että siten palvelu pelaa eikä itse tarvitse tehdä mitään! Kun sinä olet ulos ovesta, niin kyllä se mies on ihan aikuinen sen lapsensa kanssa! Eihän se tyhmä ole, eikä vastuutonkaan kun kerran halusi lapsen pitää kanssasi.

Vierailija
22/22 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin varmaan seonnut jos en joskus saisi omaa aikaa. Viim.tänään kävin YKSIN kirpparilla ja kyllä isä pärjää jos tahtoo lapsen/lapsien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan