Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä ajattelet kassajonossa edellä olevasta, joka ostaa pelkkiä punalappuisia ruokia.

Vierailija
09.06.2012 |

Eli ruokakaupassa tai vaatekaupassa kassajonossa, edellä oleva asiakas, jolla on kärryssään pelkkiä ale-hintaisia tuotteita/ ruokia.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on säästäväinen. Tai että rahat ovat tiukilla. Tai että on vähän yksinkertainen, jos kuvittelee kaikkien punalappuisten elintarvikkeiden olevan automaattisesti halvempia.

Vierailija
42/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen samana tai seuraavana päivänä tekemässä just sellasta ruokaa.

Ei ole rahasta kiinni, mutta kiva kun saman tuotteen saa edullisemmin ja säästää muutaman euron. Enkä todellakaan mieti että luuleeko joku mua nyt köyhäksi :-) Mitä sitte vaikka joku niin luulis, tai mitä sitte vaikka olisin köyhä :-)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ostan mielelläni punalappuisia.

Vierailija
44/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan nähnyt ruokakaupassa punalappuisia aleruokia.

Vaatekaupassahan on useinkin ja itsekin ostan vaatteita alennuksesta. Järkeväähän se on.

Vierailija
45/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ajattelen, että siinäpä saattaa olla henkilö, jolla on rahasta puutetta. Miksi se on kamala ajatus monen mielestä?

En myöskään ymmärrä miksi hyvätuloisten oletetaan ehdoin tahdoin ostavan sama tuote kalliimmalla hinnalla, jos punalappuinenkin on tarjolla.

Vierailija
46/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään ei osata jättää pihistämistä. Ajatelen sis, että voi vee, eikö nuokaan koskaan osaa lopttaa. Jättäisi tarvitseville nuokin tavarat.

Vierailija
47/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan nähnyt ruokakaupassa punalappuisia aleruokia.

Vaatekaupassahan on useinkin ja itsekin ostan vaatteita alennuksesta. Järkeväähän se on.

Kyllä mä olen nähnyt ja ostanutkin kaikista kaupoista, joissa käyn ruokaostoksilla. Useimmiten käyn Valintatalossa, mutta myös S-marketissa, Lidlissä, Prismassa ja Citymarketissa etsin aina punalappuiset tuotteet.

Vierailija
48/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos talous kestäisi ostaa laputtomiakin?

Ei ole tosiaan helppoa eläminen jos yrittää mahduttaa maailmansa av-mamman raameihin.

Jättäisi tarvitseville nuokin tavarat.

Vierailija
49/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seuraa muiden ihmisten ostoksia.Miksi pitäisi? Itse ostan punalappuisia ja normituotteita, senmukaan kun löydän hakemani.

Ihimsten ostosten perusteella, hintalappujen värin perusteella,eikä ulkoisen habituksen mukaan voi tehdä johtopäätöksiä tulotasosta.

Vierailija
50/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen itsekin punalappuisia, jos tulee kohdalle. Enemmän ehkä ihmetyttäisi, jos ne kaikki punalappuiset ruuat olisivat esim hampurilaisia ja lenkkiä.

Toivottavasti av-mammat eivät olleet samassa kassajonossa kanssani, kun ostin 60 eurolla ruokaa sossun maksusitoumuksella. Ostin mm lihapiirakoita ja muita valmisruokia...

Vierailija
51/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kunnon pakastin. :)

Punalappu liehumaan...

Vierailija
52/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ostaa niitä usein ja erityisesti ystävänsä. Sen ystävän perheessä ei varmaan koskaan ole tuoretta leipää edes, kun aina syövät niitä puolikuivia lappuleipiä. Toisaalta ko. rouvalla on huvila Espanjassa, komea omakotitalo Suomessa ja pääomatulot 200 000- 300 000 Euroa vuodessa. Salaisuus on siinä, että on pienistä virroista säästänyt ja sijoitellut mittavan omaisuuden. Aloitti tyhjästä 70-luvulla penniä venyttämällä (sijoitti jokaisen ylimääräisen markan silloin jo) ja pitkällä sijoittamishistorialla on vaurastunut.

Vierailija
53/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan katsele mitä toiset ostaa, ei herätä minkäänlaisia ajatuksia.