Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä ajattelet kassajonossa edellä olevasta, joka ostaa pelkkiä punalappuisia ruokia.

Vierailija
09.06.2012 |

Eli ruokakaupassa tai vaatekaupassa kassajonossa, edellä oleva asiakas, jolla on kärryssään pelkkiä ale-hintaisia tuotteita/ ruokia.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan -30% ruokaa,jos se sopii suunnitelmiin,jos aion sen käyttää pian. Eihän se mitään vanhaa ruokaa ole, 1-2 päivää päiväystä jäljellä. Ei mene turhaan kaupan roskiin. Se joka ostaa samaa raaka-ainetta tai einestä myöhemmin tehtäväksi, varmaan valitsee sen myöhemmän päiväyksen eli who cares?

Vierailija
22/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpas käynyt hyvä tuuri, jos on löytänyt kaiken tarvitsemansa ale-hintaan.

Seuraava ajatus on, että kyseessä on taloudellisesti ajatteleva, joko nuuka tai rahapulasta kärsivä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästeliäs ihminen, elääköhän aina noin?"

Vierailija
24/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lasken noi punalappu ostokset samaan kastiin kuin jokavuotiset alennusmyynnit. (myydään halvemmalla kun ei muuten mennyt kaupaksi määräaikaan) Itse jonkin verran elitarvikealaa opiskelleena muistaisin, että tuotteilla on 1/3 osaa "turva kerroin" (jos on tutkittu että tuote säilyy 3 viikkoo hyvänä niin tuoteella on parasta ennen viikkoa aikaisemmin.

Vierailija
25/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ehti ennen minua :)

ja mulla ei ole todellakaan rahasta kiinni, mutta joskus on tosi hyvia alennuksia naissa tuotteissa joissa just menossa paivaus umpeen, toki kaytan hyodyksi. eika haveta yhtaan eika mitaan syyta kenellakaan haveta vaikka olis rahapula tai mika vaan.

Vierailija
26/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku ehti ensin hamstraamaan ne punalappuiset!

Itse ostan jos vain mahdollista lihat, leivät, ja jugurtit jne punalappuisina tai oranssilappuisina, miten vaan, kunhan on mahdollisimman suuri ale. Sitten laitan esim. alelihat pakastimeen ja käytän sieltä. Jauhelihaa ja broileria menee paljon lapsiperheessä, samoin maitotuotteita. SIksi ostan niitä aina jos mahdollista alennuksesta.

Vierailija
27/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvän työn koska muuten ne saattaisivat mennä hukkaan.

Säästää samalla rahaa.

Henkilöllä on myös kanttia olla välittämättä liikaa muiden, yleensä vieläpä satunnaisten ohikulkijoiden mielipiteistä.

Vierailija
28/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISÄ!!!

Vierailija
29/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä jokainen ajattelee "persaukinen"!

Vierailija
30/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alennetut tuotteet ennen minua. Olemme mekin hyvätuloisia mutta hintatietoisia. Punalappuiset ovat aivan yhtä hyviä tuotteita kuin laputtomat, mutta edullisempia!

On hölmöä jättää ostamatta alennettuja tuotteita vain siksi, että luulee muiden pitävän niiden ostajaa on vähävaraisena.

Vierailija
31/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkkana ihmisenä. Kerran kyllä harmitti kun edellä oleva mätti hihnalle ison kasan kalliita lihoja jotka olivat saaneet punalapun. Olisi osa kelvannut minullekin.

Vierailija
32/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kurkin, että jäikö multa jotain punalappuista huomaamatta.

Saatan myös epäillä, että hän on siirrellyt lappuja jos koko kärry on punalapputavaraa. Tätäkin nimmittäin näkee.. Lihahyllyllä mummot siirtelee lappuja näppärin sormin.

Vierailija
33/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan myös leipäjonossa hankkimassa ruokaa.

Vierailija
34/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nuuka, köyhä, opiskelija tai vanhempaa väkeä, joka elänyt köyhät ajat ja ei heitä mitään hukkaan. Itse ostan joskus ale-tuotteita, koska olen köyhä opiskelija.

Vierailija
35/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kaupan lähellä.

missä muuten myydään punalappuisia muutakuin lidlissä?

Vierailija
36/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita punalapputuotteita ei kyllä usein kaupassa näe! Ehkä käyn kaupassa väärään aikaan?

Vierailija
37/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on mielestäni usein. Ja ostankin mielelläni jos samana päivänä valmistan.

Vierailija
38/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten seuraavat ajatukset: ei mulla olis ollu kyllä nyt rahaa ostaakaa noita noin paljon. Enkä jaksa kantaa kotiin yhtään enmempää kun on jo kassi täynnä (ei ole autoa).

Vierailija
39/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla lisäksi taloudellisesti tiukilla.

Kuulun itse tähän ryhmään.

Nyt kun on kesäloma menen aamulla aikaisin kauppaan että ehdin napsia parhaat päältä -30% tuotteista.

Pakastan ja otan käyttöön tarvittaessa.

Käytännössä meillä syödään aina -30% lihat ja broilerit.

Ruoan laadusta ei ole tarvinnut tinkiä.

Vierailija
40/53 |
10.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, että ihminen on taloudellinen ja tarkka...?

Itse ostelen aina punalappuisia, jos sopivia tulee vastaan. Mulla ei ole taloudellisesti tiukkaa, mutta en vaan tahdo että ne menee hukkaan :)