G: Mitä ajattelet kassajonossa edellä olevasta, joka ostaa pelkkiä punalappuisia ruokia.
Eli ruokakaupassa tai vaatekaupassa kassajonossa, edellä oleva asiakas, jolla on kärryssään pelkkiä ale-hintaisia tuotteita/ ruokia.
Kommentit (53)
että hänellä on varmasti taloudellisesti tiukkaa. Sitten mietin, että niin muuten minullakin, ja, että pitäisi hyödyntää itsekin enemmän noita punalapputuotteita.
jotka minuakin olisivat kiinnostaneet.
Olen hyvätuloinen mutta hintatietoinen.
myös se, että hän ehti napata noi tuotteet ennen minua. :) Ostan aina punalappuisen tuotteen, taloustilanteesta riippumatta, jos olen muutenkin ostamassa vastaavaa tuotetta. Säästö ei ole iso, n. 500 euroa vuodessa, mut säästöä sekin.
Kateellisena katson jos sillä on sellaista mitä itsekin ostan punalappuisena.
että on tarkan markan tyyppi, jolla on iso pakastin.
että säästeliäs ihminen kyseessä, mahdollisesti rahasta tiukkaa mutta ei aina välttämättä. Ostan joskus itsekin joitakin punalappuisia vaikka mielelläni satsaan rahaa ruokaan. Yleensä ostan alennuksesta jotain mikä muuten jäisi ehkä ostamatta. Ja riemulla ei ole rajaa jos löydän jotain laadukasta vaatetta roimalla alennuksella.
Minä myös katson aina ensimmäisenä lihaostaston ale-lihat. En suunnittele koskaan ennakkoon tarkoin ruokalistaa, vaan sen mukaan mitä saa halvalla. Maitotuotteita en ale-hinnalla kuitenkaan osta, kun ehtivät pilaantua ennen syömistä. Myös lasten Ale-vaaterekit tulee katsottua silloin tällöin. Eilen tein Lindexillä mahtavia löytöjä, osa yli 50%alessa. Enkä osta turhuutta ostamisen ilosta, vaan juuri sitä mitä tarvitaan ja oltaisi ostettu muutenkin. Tulee todella kiva fiilis, kun säästää kymppejä:)
ekana harmistus et kerkes sit ennen mua.
teen kaikki perheemme ruokaostokset, eli käyn kolme kertaa viikossa kaupassa. En ole milloinkaan nähnyt kenenkään ottavan punalapputuotteita enkä ole seissyt kenenkään punalappuisen kanssa samassa jonossa. Ylipäänsä en paljon katsele, mitä muut ostavat. Minä yleensä siinä jonossa laskeskelen, kuinka monta muovikassia minun pitää kiskoa sieltä tiskin alta.
sehän on ihan kuin minä ja teen salaisen heimoveli-tervehdyksen.
että on pihi ihminen vaikka todellinen syy on varmaan se terve säästäväisyys.
Tai olen kateellinen sillä olen itse pihi mutta en kehtaa ostaa korillista punalappuisia.
tarjous ruokaa joka muuten heitettäisiin ROSKIIN kaupan sulkeutumisen jälkeen.
Mun mielestä on aivan käsittämätöntä miksi ne heitetään roskiin, miksi niitä ei voi lahjoittaa jollekin oikealle köyhälle tai sossu hakis ne seuraavana päivänä ja veis oikeesti tarvitseville.
Aivan kauheat määrät kaupoissa heitetään ruokaa roskiin joka olisi aivan syömäkelpoista vielä pitkään, esim leivät ei mene miksikään eikä liha jos sen laittaa pakkaseen tai kypsentää heti.
Minä pyrin aina ostamaan tarjous tuotteita vaikk varaa olisi normi hintaiseenkin.
Minä kyllä ajattelen, että siinäpä saattaa olla henkilö, jolla on rahasta puutetta. Miksi se on kamala ajatus monen mielestä? Köyhä olen ollut itsekin.
Toinen reaktio olisi vilkaista, oliko hyviäkin löytöjä. :) Olen ruoan suhteen monesti hillitön törsääjä, mutta kyllä minulle punalappuiset tuotteetkin kelpaavat.
Mutta jos sattuisin kiinnittämään huomioni, niin ajattelisin että fiksu ostaja.
Jos nyt ylipäätään mitään siitä ajattelen.
ekana harmistus et kerkes sit ennen mua.
Sorry tyhmä kysymys. T. Hämäläinen
että on samalla tapaa hintatietoinen kuin minä. Ostan harvoin vaatteita normaalihinnalla ja ruokaakin usein alennuksesta. Nyt on kyllä tiukkaa rahastakin kun olen hoitovapaalla mutta eihän se mikään häpeä ole.
että hänellä on varmasti taloudellisesti tiukkaa. Sitten mietin, että niin muuten minullakin, ja, että pitäisi hyödyntää itsekin enemmän noita punalapputuotteita.