Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kesken puutarhahommiesi joku tuttava pölähtää paikalle

Vierailija
09.06.2012 |

lopetko hommat kohtelisuussyistä vai jatkat hommiasi ja juttelet siinä samalla?

Entä mitä ajattelet vieraana jos joku jatkaa hommiaan, eikä lopeta juttelun ajaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tongin maata jutellessa. Jos jää pidemmäksi aikaa, jossain vaiheessa mennään keittämään kahvia. Kivahan sitä on paussejakin väliin pitää, saa selkäänsä oikaista.

Vierailija
2/7 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tongin maata jutellessa. Jos jää pidemmäksi aikaa, jossain vaiheessa mennään keittämään kahvia. Kivahan sitä on paussejakin väliin pitää, saa selkäänsä oikaista.

Minua ei tuttavien läsnäolo haittaa ja oletan, että tuttava yllättäen tullessaan ymmärtää että minulla ei ehkä ole mahdollisuutta keskittyä täysin häneen. Mutta voihan sitä aina jutustella hommia tehdessäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni muu luontevasti jatkaisi hommia, mutta pystyisivät juttelemaan siinä samalla

Vierailija
4/7 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla aina on vartti aikaa nojailla lapioon, ei sen puoleen.

Vierailija
5/7 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuli toimittamaan jotain asiaa, niin hoidetaan se asia. Ei ne puutarhahommat siitä sillä aikaa mihinkään katoa. Jos tuli kylään, niin lähdetään sisälle kahvin keittoon. Edelleen ne puutarhahommat odottaa siinä ihan hyvin huomiseenkin.

Vierailija
6/7 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun harvinaisen oman ajan. Lopetan hommat, koska en kehtaa jatkaakaan, mutta kyllä harmittaa.

Vierailija
7/7 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tilanteesta riippuen, juttelisin ja jatkaisin töitä, tai mentäisiin sisään, ja laittaisin tarjottavaa. Tai jonkinlainen yhdistelmä tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi