Keskusteletko äitisi kanssa seksistä? Voisitko?
Kommentit (9)
Äitini on yli 70-vuotias. Minua ei vaan nyt kerta kaikkiaan kiinnosta pätkääkään, iskikö hän päivähumppatansseista sällin ja paniko ne vai ei. Eikä tule kiinnostamaankaan, joten enpä aio kysyäkään. Kyseletkös sinä sitten...??
Mutta meidän äiti kyllä taisi kertoa, että hänellä on ollut yhden illan juttuja! Tulipa tosi vaivaantunut olo. Tietenkin voi olla, että 70-luvulla oli viattomampaa, ja se, että lähti jostain baarista jonkun matkaan, ei tarkoittanut seksiä... mutta en oikein usko tähän teoriaan! En olisi halunnut kuulla... En siis moralisoi, on vaan vähän TMI.
Kyllä mä voisin ja olen niin tehnytkin. Autoinpa muuten äitiäni tilaamaan itselleen (sekä miehensä iloksi) dildon ja seksiasun netistä.. :D
Ollaan kai aina puhuttukin seksistä / seksiin liittyvistä asioista. Aina = niin kauan kuin minulla on ollut seksielämä.
Ei mitään yksityiskohtia kummankaan seksielämästä (hyi olkoon!), mutta siis yleisesti seksistä kyllä.
Ei ongelma.
mutta aihepiiri on äidilleni niin kertakaikkisen nolo ja häpeällinen, että ihan siitä syystä en käytännössä voi. Seksivalistuksen hän hoiti hammasta purren, koska haluaa olla hyvä vanhempi ja tietää sen kuuluvan asiaan, mutta oli kyllä ihan pohjattoman nolo tilanne kummallekin.
Itse olen aikuisena vähitellen opetellut tuosta häpeästä eroon. Ihan täysin en ole vielä onnistunut, mutta kuitenkin riittävästi voidakseni nauttia seksistä aidosti.
Eikä vanhemmat ole valistaneet. Kuukautisista kertoi just ja just. Seksistä sanoi vaan, että pojat ei kunnioita, jos on liian avoin.
Ja joo, vaikka seksistä pidän fyysisesti, tunnen itseni likaiseksi joka kerta.