Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välineet nautintoon - mitä kaikkea olet käyttänyt?

Vierailija
09.06.2012 |

Jotta keskustelu pysyy aiheessa niin pyytäisin että tähän ketjuun ei kirjoitettaisi niitä "te joudutte kadotukseen"-kommentteja. Sen sijaan voi lähettää Raamatun-kohdan jos asiaan on Raamatussa otettu kantaa.

Tuosta kurkun valinta-ketjusta heräsi uteliaisuus. Mitä kaikkia kotitaloudesta löytyviä välineitä te olette käyttäneet dildon lisäksi joko itsetyydytykseen tai seksileikkeihin miehen kanssa. Itse olen tyydyttänyt itseni aina kädellä. Nuorempana kokeilin dildoa mutta tulin siihen tulokseen että oma käsi on paras. Miehen kanssa on joskus leikitty kurkun ja kesäkurpitsan kanssa. Mammat, kertokaapa niin saadaan uusia ideoita ja vipinää valoisiin kesäöihin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paras nautinto tulee kyllä hyvästä sisäfilepihvistä ja punaviinistä.

Vierailija
2/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kerran työnnettiin peppuuni nakki, se oli ihan hauskaa mutta meni vähän muussiksi. Porkkanaa olen joskus kokeillut, mutta ei ollut mielestäni kivantuntuinen; liian kova ja jääkaappikylmä. :P

Joskus olen kokeillut joidenkin keittiövälineiden sekä hammasharjan vartta, eivät ole nekään olleet kovin hyviä. Kyllä minusta seksilelut ovat parhaita, kun ne ovat materiaaliltaan ja muotoilultaan tähän tarkoitukseen suunniteltuja. Vihanneksetkin ovat aina jotenkin väärän kokoisia, tai liian pehmeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois ottaminen sattui...

Vierailija
4/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsi, siinä voi aina välillä peilata.