Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chilinkasvattajat

Vierailija
09.06.2012 |

Joko teillä chilit kukkii?

kasvatatko kasvihuoneessa, pihalla, parvekkeella vai ikkunalaudalla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuoneessa ovat.

Vierailija
2/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuoneessa ovat.

Täällä ei vielä kuki:( ja pieniäkin ovat, kun on ollut niin huono kevät ja vähän aurinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalapeno-chilini selvisi talven yli hengissä ja aloitti kukkimisen jo pääsiäisen tienoilla. Pidän sen sisällä myös kesällä, koska siihen tulee erittäin helposti vihannespunkkeja.

Vierailija
4/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalapeno-chilini selvisi talven yli hengissä ja aloitti kukkimisen jo pääsiäisen tienoilla. Pidän sen sisällä myös kesällä, koska siihen tulee erittäin helposti vihannespunkkeja.

Ihan kateellinen olen, kun noista ei taida tänä kesänä tulla mitään:( ja ensimmäistä kertaa saisin ne uloskin.

Mihin käytät chiliä? Oma chilinkasvatukseni on vielä aivan lapsenkengissä.

ap.

Vierailija
5/10 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikolainen ja sitruunachili

t: 2

Vierailija
6/10 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kanssa chilin siemeniä, pian pääsee kokeilemaan.

https://chilinkasvattajat.com verkkokaupasta.

Kahdessa päivässä tuli tilaus perille, laitoin heti kasvamaan, muiden kasvien viereen kasvuvalon alle.

Vierailija
7/10 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun chili kukki vasta elokuun puolessa välissä, ilmeisesti ei pölyttynyt, koska chilejä ei näy tulevan :( Kannattaisiko tuo ottaa vielä sisälle, voiko se ensi kesänä vielä kukkia ja tehdä hedelmää?

Vierailija
8/10 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvaan chiliin tulee niitä kukkia. Kannattaa syödä ne chilin kukat chilin kanssa niin saa enemmän kokonaisvaltaista vaikutusta kehoon kapsaisiinista.

Vierailija
9/10 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun chili kukki vasta elokuun puolessa välissä, ilmeisesti ei pölyttynyt, koska chilejä ei näy tulevan :( Kannattaisiko tuo ottaa vielä sisälle, voiko se ensi kesänä vielä kukkia ja tehdä hedelmää?

Onko kukkia vielä? Voit itsekin auttaa pölytyksessä pienellä siveltimellä.

Ilman muuta ota sisälle. Jos on paljon rönsyjä tai muutenkin, leikkaa joko jo nyt tai viimeistään kevättalvella reippaasti.

Vierailija
10/10 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukkia vielä? Voit itsekin auttaa pölytyksessä pienellä siveltimellä.

Ilman muuta ota sisälle. Jos on paljon rönsyjä tai muutenkin, leikkaa joko jo nyt tai viimeistään kevättalvella reippaasti.

Ei ole enää kukkia. Eihän tuo ota jos ei annakaan, nostin heti sisälle :)