Chilinkasvattajat
Joko teillä chilit kukkii?
kasvatatko kasvihuoneessa, pihalla, parvekkeella vai ikkunalaudalla?
Kommentit (10)
Kasvihuoneessa ovat.
Täällä ei vielä kuki:( ja pieniäkin ovat, kun on ollut niin huono kevät ja vähän aurinkoa.
Jalapeno-chilini selvisi talven yli hengissä ja aloitti kukkimisen jo pääsiäisen tienoilla. Pidän sen sisällä myös kesällä, koska siihen tulee erittäin helposti vihannespunkkeja.
Jalapeno-chilini selvisi talven yli hengissä ja aloitti kukkimisen jo pääsiäisen tienoilla. Pidän sen sisällä myös kesällä, koska siihen tulee erittäin helposti vihannespunkkeja.
Ihan kateellinen olen, kun noista ei taida tänä kesänä tulla mitään:( ja ensimmäistä kertaa saisin ne uloskin.
Mihin käytät chiliä? Oma chilinkasvatukseni on vielä aivan lapsenkengissä.
ap.
Tilasin kanssa chilin siemeniä, pian pääsee kokeilemaan.
https://chilinkasvattajat.com verkkokaupasta.
Kahdessa päivässä tuli tilaus perille, laitoin heti kasvamaan, muiden kasvien viereen kasvuvalon alle.
Mun chili kukki vasta elokuun puolessa välissä, ilmeisesti ei pölyttynyt, koska chilejä ei näy tulevan :( Kannattaisiko tuo ottaa vielä sisälle, voiko se ensi kesänä vielä kukkia ja tehdä hedelmää?
Aika harvaan chiliin tulee niitä kukkia. Kannattaa syödä ne chilin kukat chilin kanssa niin saa enemmän kokonaisvaltaista vaikutusta kehoon kapsaisiinista.
Vierailija kirjoitti:
Mun chili kukki vasta elokuun puolessa välissä, ilmeisesti ei pölyttynyt, koska chilejä ei näy tulevan :( Kannattaisiko tuo ottaa vielä sisälle, voiko se ensi kesänä vielä kukkia ja tehdä hedelmää?
Onko kukkia vielä? Voit itsekin auttaa pölytyksessä pienellä siveltimellä.
Ilman muuta ota sisälle. Jos on paljon rönsyjä tai muutenkin, leikkaa joko jo nyt tai viimeistään kevättalvella reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukkia vielä? Voit itsekin auttaa pölytyksessä pienellä siveltimellä.
Ilman muuta ota sisälle. Jos on paljon rönsyjä tai muutenkin, leikkaa joko jo nyt tai viimeistään kevättalvella reippaasti.
Ei ole enää kukkia. Eihän tuo ota jos ei annakaan, nostin heti sisälle :)
Kasvihuoneessa ovat.