Millainen ihminen RAAPII miehensä verille synnytyksen aikana?!
En tajua ja sääliksi kyllä käy miehiä, jotka tuollaisten hullujen kanssa joutuvat synnytykseen.
Kommentit (16)
kuten myös sitä, että yritetään lyödä kätilöä. Joka siis täysin ulkopuolinen koko tilanteessa ja yrittää parhaan ammattitaitonsa mukaan auttaa synnytyksessä. Täytyy olla ongelmia jollain muullakin alueella. Ei pelkkä synnytyskipu saa normaalia ihmistä noin sekaisin!
Mutta av-mammapa tuntee heti monta.
en ole minäkään ennen moisesta kuullut.
Raapija = kerran osunut kynsi miehen käsivarteen kun on haettu ponnistustukea
Kiroilija = Sanottu kerran että voi nenä
Hirveä hampaanjälket oli kämmensyrjässä ja ranteessa. Olivat kummatkin sitä mieltä, että se oli ihan oikein , että isillekin tuli vähän kipukokemusta. Mun mielestä ihan pimeetä toimintaa.
Kuka mies antaa purra itseään ?
sekaisin, ettei enää tiedä, mitä tekee.
Voi voi,pitää varmaan perustaa ihan tukiryhmä näille raavituille miehille!
kipu ajaa sellaiseen tilaan jossa ei oikein hahmota ympäristöään . Ei siinä kyllä raavi ketään , vaan lähinnä keskittyy hengittämiseen .
Eli raapija on kyllä teatraalinen ja jotenkin vinksahtanut , sanoisin.
silloin miehen asia on kyllä suojella itseään raapimisilta.
Mutta kyllä näitäkin mammoja on, jotka tahallaan satuttavat muita synnyttäessään. Tuttu kätilö kertoi juuri, että synnyttäjä oli potkaissut häntä kesken ponnistusvaiheen. :(
typerille naisrassukoille, jotka eivät osaa väistää miestensä lyöntejä.
Miten se miesraukka voi vältellä sitä pantterin lailla liikkuvaa ja raatelevaa mammaa synnytystilanteessa. Kyynel.
Mutta kyllä näitäkin mammoja on, jotka tahallaan satuttavat muita synnyttäessään. Tuttu kätilö kertoi juuri, että synnyttäjä oli potkaissut häntä kesken ponnistusvaiheen. :(
jos itse olisin kätilö ja mua potkittaisiin tai lyötäisiin niin saattaisi käväistä tikkien ompelussa mielessä, että voisi vähän säästellä puudutusainetta..
En raapinut synnytyksessä, mutta seksin aikana miehelle on joskus tullut verinaarmuja. Jäi henkiin kertomaan synkistä kokemuksistaan. En nyt ihan vertaisi pahoinpitelyyn, itsellenikin mies on aiheuttanut mustan silmän ja lapsi murtuneen luun.
En raapinut synnytyksessä, mutta seksin aikana miehelle on joskus tullut verinaarmuja. Jäi henkiin kertomaan synkistä kokemuksistaan. En nyt ihan vertaisi pahoinpitelyyn, itsellenikin mies on aiheuttanut mustan silmän ja lapsi murtuneen luun.
Siis musta silmä oli vahinko, kuten myös verinaarmut. :) Ei ole väkivaltaa meidän perheessä vaikka välillä olemme näyttäneet kuin kylätappelusta tulleet.
jos itse olisin kätilö ja mua potkittaisiin tai lyötäisiin niin saattaisi käväistä tikkien ompelussa mielessä, että voisi vähän säästellä puudutusainetta..
Muistan ajatelleeni, että potkaisen tuota kätilöä, jos tulee tarpeeksi lähelle.
Olin siis kaikin puolin kiltti ensisynnyttäjä. En huutanut, kiroillut enkä karjunut. Myönnän kyllä, että vähän varmaan vinguin, koska kätilö ylimielisesti totesi koko ajan, että tämän kuuluukin sattua ja hyvä, kun päästin jonkin uikutuksen tai älähdyksen. Hyvä, että sattuu. Niin sen kuuluukin.
Sitten ponnistusvaiheessa jotenkin vain sekosin ja totesin, että en jaksa, että antaa olla. Kätilö katsoi sillä tavalla säälivästi ja alkoi hyräillä. Laitteli siinä vauvansänkyä kuntoon ja lauleli. Ei mitään myötätunnon hiventäkään. Pakkohan se lapsi oli pungertaa sitten ulos ja silloin ajattelin, että jos tuo hyräilevä, empatiakyvytön hirviö tulee lähelle jalkaani, niin annan mennä, että tuntuu! Kiva, että siltä hyräilyltä viitsi sen kopin lapsesta ottaa. En potkaissut, mutta mieli teki!
Ei olisi ollut oikein potkaista, siksi en sitä tehnytkään, mutta kyllä kätilökin voi mennä itseensä ja miettiä, miksi sitä ensimmäistä kertaa synnyttävää on koko ajan ivattava ja pilkattava ja osoitettava, että olet tietämätön hupakko ja minä tiedän kaiken. Molemminpuolinen kunnioitus on mielestäni se paras lähtökohta, ja jos toisen vingahtelu tai valitus ärsyttää synnytystilanteessa, niin on takuulla väärällä alalla.
olen kuullut, että ennen vanhaa kun synnytettiin miehen pili otettii esiin ja nainen sitte puristi sitä. sai tuntumaa miltä se synnytys kipu tuntuu. reilua mun mielestä.
Mutta av-mammapa tuntee heti monta.