Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en kestä mun vauvaa!!!

Vierailija
09.06.2012 |

ei perhana sentään, mä en kestä enään, vauva on 8 kk, on ollut ainaaa V A I K E A vauva, ei saamari ikinä oo tyytyväinen mihinkään vaikka mitä tekee, itse olen ihan lopussa

herää vartin välein yöllä. ihan mahdotonta kaikki.miten helvetis yksi 70 senttinen ihminen voi tehdä musta lopun tällä tavalla

ikinä ei voi lähteä minnekkään, koska aina vaan itkeee kitiseee ym.

nyttekkin on saamari hereillä eikä millään nukahda, mä oon Loppu!!

ahhh ihana kun sai kirjoittaa tunteista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vauva ollut samanlainen syntymästä asti? Oletko yksin hänen kanssaan?

Vierailija
2/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen kautta opittua: Terve vauva ei itke koko aikaa. Sillä on joku hätänä: voi olla esim. allerginen jollekin tai vaikka refluksia. Ota yhteys neuvolaan tai jos raha ei ole este niin mene osaavalle lasten lääkärille. Meillä kananmuna (ja kananliha) allergia selvisi vasta yli vuoden ikäisenä ja yöt helpottuivat sen myötä.

Pari vinkkiä omaan jaksamiseen:

Yritä saada itsellesi hengähdystaukoja. Tiedän, etteivät mummut/kummit yms kovin helposti ota vaikeaa vauvaa hoitoonsa, mutta jos edes pikkuhetkeksi? Sinä saisit nukkua päikkärit, käydä kaverin kanssa kahvilla tai rauhassa kävelyllä - tai mikä sitten rentouttaisikin parhaiten. Käytä vaikka MLL:n hoitajaa apuna. Onko mies mukana kuvioissa? Sitten hänelle hoitovastuuta ja sinulle vapaahetkiä.

Älä välitä siitä, että vauva itkee, vaan ota hänet siitä huolimatta mukaasi esim. perhekerhoihin. Lapsikin saattaa olla tyytyväisempi, kun on uusia leluja tutkittavana, eikä kitise ainakaan tylsistymistään. Ne ovat myös henkireikiä sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varmasti vauva kärsii allergioista jatai refluksista.

Tuollaista meilläkin oli kunnes löydettiin sopiva ruokavalio. Ruokavalion etsintä oli työlästä ja raskasta mutta kun se löytyi muuttui vauva "tavalliseksi vauvaksi". Ja yöt helpottui huomattavasti.

Vierailija
4/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä samanlainen tapaus, jolla sitten vasta 3v todettiin refluksi. Välillä tietty vähän parempia kausia (vain 10-15 herätystä yössä, mutta välillä taas ihan kamalaa)

Neuvolasta ei saa apua, jos lapsi syö hyvin, kasvaa, eikä oksenna kaikkea kaaressa.

Olin siis ihan poikki ja menin yksityiselle lastenlääkärille lapsen kanssa. Hän kuunteli minua ja totesi vaan rauhallisesti, että kuulostaa silent refluksilta. Alettiin lääkitys ja siitä lähtien lapsi on nukkunut yönsä.

Refluksisivustolla asiaa lasten refluksista. http://www.refluksi.fi/23

Minusta siellä vähän nihkeästi tietoa siitä silent tyypistä. siellä oli kanssa linkkin ylen aamu tv:n juttuun lasten refluksista. Kannattaa katsoa sekin.

Vierailija
5/5 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta harva löytää avun, tuo kuulostaa niin allergialta tai refluksilta. Soitat lastenlääkäriasemalle ja pyydät lääkäriä, joka on asiantunteva allergia- ja refluksiasioissa.

Terve vauva ei herää ja itke noin.

Refluksivauvan äiti ja parin ihan terveen äiti