Kuinka monta seksikumppania naisella on liikaa? Missä menee raja?
Kommentit (145)
Siinä menee raja mihin sen itse laitan. Ei kukaan sitä lukumäärää tiedä, jos en sitä kerro. Mitä se muille kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 18:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 17:54"]
Liikaa mihin?
[/quote]Vaikka sitten, että missä menee huoran raja? Kuinka monta kumppania on liikaa ettei normaali mies enää hyvällä katso?
[/quote]
Huoran raja on tietysti siinä, kun aletaan ottaa maksua. Kevytkenkäisiä ovat kaikki yhden yön juttujen harrastajat tai ensimmäisellä tapaamisella sänkyyn menevät. Kolme kumppania riittänee normaalille noin 80 vuotta elävälle ihmisellä. Yksi opiskeluajan poikaystävä, yksi lapsien isä ja yksi vanhuusajan toveri.
[/quote]
Mitä selität?
Naisen pitää olla neitsyt, jonka aviomies korkkaa hääyönä!
Seksikumppanien määrään vaikuttaa paljon vakikumppanin löytymisen ikä. Nuorena ei ole ehtinyt hankkimaan kokemuksia, ja vanhempana parisuhteen aloittava on väkisinkin kokenut enemmän.
Minulle tärkeämpää on rehellisyys: on parempi, jos kertoo seksisuhteita olleen paljon ja luku on oikea. Huonompi vaihtoehto on puolittaa (valehdella) pienikin määrä. Valehtelu on pahempi, kuin harrastaa seksiä huonostikin tuntemmansa kanssa. Perustelu: yhdyntä/rakastelu/pano/yhdenillansuhde perustuu positiiviseen mieltymykseen jonkun kanssa. Valehtelu taas halveksii toista, ja kertoo valehtelijan arvomaailmasta (valehtelu oman edun takia sallittua).
10-15 miehellä sekä naisella alkaa olla rajoilla.
Mun mielestä tässä ei oo mitään rajaa mutta ehkä 1 per kolmea ikävuotta kohden eli 24 vuotiaalla esim 8
Vaimollani on ollut pelkästään tänä vuonna ainakin 10. Ehkä sellainen 20 vuodessa tässä viimeiset 15 vuotta kun on oltu yhdessä, että varmaan jotain 300 - 400.
Miksi hauskanpitoa pitäisi rajoittaa?
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 10:18"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 07:24"]
25-vuotiaalla 10 seksikumppania tekee pääosin vain 2 uutta vuodessa.
Kuka mies halutessaan tyytyisi noin vähään jos olisi mahdollisuus seksiin? Aika harva.
Ennen kuin tuomitset muita tarkista, ettet ole kaksinaismoralistinen idiootti.
[/quote]
Niin? Nykyään tuosta ilmeisesti pitäisi jakaa palkinto.
En näe mitään tavoiteltavaa seksikumppaneiden lukuisassa määrässä. Itse en harrasta yhden illan juttuja, kun en näe siinä mitään hienoa, että panet jotain täysin tuntematonta, josta et tiedä saatko taudin vai et suojauksesta huolimatta, ja seksin laatukin on huomattavasti huonompaa. Ei, mua ei kiinnosta se känninen lortto, joka tulee mukaseksikkäästi itseään tyrkyttämään baarissa.
Onneksi näin parisuhteessa ei tällaisia kuitenkaan tarvitse miettiä, ja seksi oman kumppanin kanssa on parempaa ja monipuolisempaa kuin koskaan. :)
[/quote]
Uskomattoman omahyväistä. Sinulla voi olla parisuhde mutta kaikki ei ole niin onnekkaita. Vaikka kuinka etsii sitä suurta rakkautta ja omaa kumppania, niin ei oikein onnistu olematta miesten kanssa tekemisissä. Ja joskus se suhde lopahtaa ja hui, on ehditty seksiäkin harrastaa rakastumisen huumassa.
Seksuaalisilla ihmisillä seksuaalinen yhteensopivuus on myös hirveän tärkeää. Ymmärrän kyllä että kaikki ei ole kovin seksuaalisia vaan se voi olla tärkeysjärjestyksessä kovinkin alhaalla parisuhteessa. Sekin on parempi tulla esille aika pian ettei sitten sitoudu väärään ihmiseen, jossa toinen haluaisi joka päivä ja toiselle riittää pari kertaa vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 21:56"]
"Jos mies kertoisi hänellä olleen vaikka yli 20 kumppania sängyssä, niin odottaisin häneltä jo aika hyvää asiantuntemusta naisen kanssa toimimisesta. Jos sanat olisivat suuremmat kuin taidot, niin olisin erittäin pettynyt. Itse olen alle kymmenen miehen nainen, pitkässä suhteessa kauan ollut, joka valitsee kumppanit hyvin tarkkaan."
Eli mies voi olettaa sinusta, että sinulla ei ole niin kovin hyvää asiantuntemusta miesten kanssa toimimisesta kuin naisella, joka olisi ollut vaikkapa 20 kanssa. Tiedät vain sen pitkänsuhteen miehen halut ja toiveet.
[/quote]
Enkä olisi niin varma että tietää sen pitkän suhteen miehenkään toiveita. Tuollaisessa suhteessa voi olla paljonkin vaiettuja toiveita ja fantasioita, joita ei koskaan uskalla pyytää puolisolta. Ehkä luulee että se ei kuulu asiaan, ehkä että toinen ei pitäisi siitä, ehkä on vaikea uskoa että molemmat on voineet 20 vuodessa muuttua vähän.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:37"]
Te joilla on ollut jo nuorena kymmeniä seksisuhteita, niin ettekö ole löyteneet hyviä miehiä, vai ettekö ole kelvanneet niille kumppaneiksi, vai mistä kiikastaa? Tuskin kenellekkään on itsetarkoitus kerätä paljon seksikumppaneita.
[/quote]Mä haluan myös tietää! Mikä kiima käski jakaa ympäriinsä nuorena?
[/quote]
"jakaa"? Saada! Nauttia! Ja kyllä, kiima on juuri oikea sana, se joka saa veren kiertämään suonissa, elämän tuntumaan elämisen arvoiselta, rakkaus, katse, kosketus, onni
Rakastaa voi monta. Rakkautta on erilaista. Ja aina seksi ei ole rakkautta mutta se voi silti olla elämää ja hyvää ja, niin, sitä ihanaa kiimaa!
Kyllä me keskusteltiin seksikumppanien määrästä. Itselläni on ollut noin 15 seksikumppania, vain yksi seurustelukumppani. Tämän kanssa olenkin sitten naimisissa ja lapsiakin on. Noista 15 vain kahden kanssa olen ollut enemmän kuin yhden kerran, mutta nekin ovat lähteneet yhden illan jutuista. Ehkä kevytkenkäistä, enkä sitä kielläkään, mutta toisaalta en näe väärää siinä että hain seksiä kun teki mieli. Sen sijaan en halunnut tehdä kompromisseja seurustelun suhteen, edes lapsena en halunnut "olla kimpassa" tai "seukata" kenenkään kanssa johon ei oikeasti ollut tunteita. Ja onnekas olenkin että löysin mieheni kertayrittämällä. Tämä on mielestäni paljon ratkaisevampaa, väkisinkin ajattelen että ihminen on läheisriippuvainen tai huono ihmis/itsetuntemus jos on seurustelukumppaneita ollut joka sormelle.
Kenellä tahansa yli 10 seksikumppania on liikaa.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2015 klo 11:15"]Kyllä me keskusteltiin seksikumppanien määrästä. Itselläni on ollut noin 15 seksikumppania, vain yksi seurustelukumppani. Tämän kanssa olenkin sitten naimisissa ja lapsiakin on. Noista 15 vain kahden kanssa olen ollut enemmän kuin yhden kerran, mutta nekin ovat lähteneet yhden illan jutuista. Ehkä kevytkenkäistä, enkä sitä kielläkään, mutta toisaalta en näe väärää siinä että hain seksiä kun teki mieli. Sen sijaan en halunnut tehdä kompromisseja seurustelun suhteen, edes lapsena en halunnut "olla kimpassa" tai "seukata" kenenkään kanssa johon ei oikeasti ollut tunteita. Ja onnekas olenkin että löysin mieheni kertayrittämällä. Tämä on mielestäni paljon ratkaisevampaa, väkisinkin ajattelen että ihminen on läheisriippuvainen tai huono ihmis/itsetuntemus jos on seurustelukumppaneita ollut joka sormelle.
[/quote]
Ja menetin neitsyyteni 17-vuotiaana, Mieheni tapasin 18-vuotiaana ja heti oli selvää etten kaipaa muita. 15 seksikumppania siis alle vuoteen, kauhistelkaa :D
Historialla ei ole merkitystä, vain tällä hetkellä ja tulevaisuudella. Ainoastaan jos historiaan liittyy paljon jatkuvaa sekoilua eikä ole takeita siitä että tämä ei jatkuisi tulevaisuudessa, voisi se vaikuttaa tilanteeseen.
Enkä tarkoita tällä normaalia teini-iän sekoilua mitä lähes kaikki tekee.
Vierailija kirjoitti:
25-vuotiaalla 10 seksikumppania tekee pääosin vain 2 uutta vuodessa.
Kuka mies halutessaan tyytyisi noin vähään jos olisi mahdollisuus seksiin? Aika harva.
Ennen kuin tuomitset muita tarkista, ettet ole kaksinaismoralistinen idiootti.
No voi elämä, millainen käsitys sinullakin on miehistä. JOS saisin valita, niin en olisi koskaan harrastanut seksiä kuin yhden ihmisen kanssa. Sen jonka kanssa menen naimisiin. Valitettavasti näin ei käynyt. En todellakaan haluaisi tuollaista määrää seksikumppaneita. Olen romantiikan kannattaja. En kaipaa mitään tunteetonta panemista. Enkä vieä tänä päivänäkään ole missään 10 partnerin luokassa, vaikka olen yli 30-vuotias. Ja ihannemaailmassa jos itse saisin päättää, niin kumppaneita minulla ei olisi koskaan ollut kuin 1.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 23:37"]
Te joilla on ollut jo nuorena kymmeniä seksisuhteita, niin ettekö ole löyteneet hyviä miehiä, vai ettekö ole kelvanneet niille kumppaneiksi, vai mistä kiikastaa? Tuskin kenellekkään on itsetarkoitus kerätä paljon seksikumppaneita.
Mä haluan myös tietää! Mikä kiima käski jakaa ympäriinsä nuorena?
Jotkut naiset ovat oikeasti niin hulluja, että eivät pysty kontrolloimaan itseään. Tunnen muutaman tällaisen tapauksen. Onneksi nykyään on hormonaalinen ehkäisy, apu tähänkin asiaan.
Jaaa, taitaa luku olla lähempänä 60 vastakkaisen sukupuolen edustajaa. Myönnettäköön, ettei tämä ole ollut missään vaiheessa tavote.. Lukema voisi varmasti olla korkeempi, mutta koska sitä ei ole tavoiteltu, niin ei ole tapahtunut.
Kun asiaa ajattelee, ehkä pari pahusta on tullut sanottua. 29-vuotissyntymäpäivien jälkeen meininki ollut rauhallisempaa.
Optimi lienee yli 5 alle 50. Avioliiton aikana ei kovin montaa yli 3/vuosi. Minäkin pyrin pärjäämään samalla.
M 28
Mä ainakin kerron ylpeillen määräni, joka on jotakin 40-50 väliltä. Joukossa miehiä ja naisia. Rilluaikoina en olisi ollut valmis suhteeseen, koska halusin kokemuksia. Nyt olenkin ollut 8 vuotta yhden miehen nainen, eikä ole tarvetta muihin, koska ne on jo koettu.
Mun mielestä liikaa on silloin, jos ei kehtaa oikeaa määrää sanoa, jos jonkun kanssa asiasta keskustelee.