Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoavioliitoista ja -adoptiosta

Vierailija
08.06.2012 |

Mä kuulin juttua että Suomi ois nyt ainoo pohjoismaa jossa ei hyväksytä homoavioliittoja ja pisti vaa miettii.

Avioliitoista en tiiä, tehköö mitä haluaa kuha eivät mua tuu kaupungil iskemään, mut tota adoptiota en kyl voi sulattaa! Oon kuullu huolestuneita keskusteluja siitä et siitä lapsesta tulis epävarma omaa seksuaalisuuttaan kohtaan ja mun täytyy sanoo et oon samaa mieltä!! Siis miettikää nyt miten ne miehet keskenään sitä lasta imettää, hyi olkoo!! 8(

Mitä mieltä te ootte täst?

-Tiina YH 19

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei taida olla homoja ystäviä? Sellaisia joiden melko tavallisen tylsää elämää olisit seurannut läheltä.

Ja miten isät imettää, miten heteroisät imettää? Ne antaa tuttipullosta maitoa.

Vierailija
2/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiina" amis 19v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksseen moni adoptioon lapsia antava kohdemaa ei anna lapsia homoseksuaaliseen suhteeseen adoptioon, joten veikkaisin, että ihan hetikohta ei homoadoptiot yleisty Suomessa - enkä tiedä, ovatko ne kovin yleisiä muissakaan pohjoismaissa.

En kyllä ole kuullut, että kukaan imettäisi adoptiolasta, edes kotimaanadoptioissa, joissa lapsen saa vauvana.

Vierailija
4/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, tuskin homot sua alkaa iskeen yhtään missään ;D

Toisekseen, lapsi saattaa olla epävarma omaa seksuaalisuuttaan kohtaan ydinperheessä, yh-perheessä tai sateenkaariperheessä. Point is, sitä esiintyy muissakin perhemalleissa, eli ei voi väittää sen johtuvan nimenomaan homovanhemmista.

Olisiko asia OK jos kaksi naista keskenään imettäisi lasta, mitä?

Vierailija
5/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä vanha ihminen meen vielä mukaan. Mutta siis, kyllä perheen sisäinen adoptio ainakin pitää laillistaa. Lapset voi olla hyvonkin yhteisiä, mutta mitään laillisia oikeuksia ei ole toisella vanhemmalla lapseen EIKÄ lapsella vanhempaan.

Ei ne lapset vanhempiensa homoutta mistään omi, eiköhän se suuntautuminen johdu muusta ku vanhemmista.

Terveisin täti, joka hössöttää ystäviensä homohäistä ihan yhtä suurella innolla kuin heterohäistäkin. Rakkaus on kaunista.

Vierailija
6/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät tietenkään imetä, hyi olkoon, sillä heillä ei ole maitoa tuottavia rintoja. jotkut naisetkin antavat vauvoilleen korviketta, monet jopa ihan vapaaehtoisesti, yök!!! imetyshuolesi on sitä paitsi melko aiheeton, koska adoptiolapset pääsevät valitettavasti todella harvoin imeväisikäisinä vanhempiensa luokse. ymmärrän toki pelkosi, että vieraat tulisivat sinua kaupungilla iskemään. varmasti jokainen mieskin on sinussa kiinni koko ajan, saati sitten nainen. toki voit hätistellä ylimääräiset naiset pois siinä missä miehetkin. :)

Vierailija
7/7 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät tietenkään imetä, hyi olkoon, sillä heillä ei ole maitoa tuottavia rintoja. jotkut naisetkin antavat vauvoilleen korviketta, monet jopa ihan vapaaehtoisesti, yök!!! imetyshuolesi on sitä paitsi melko aiheeton, koska adoptiolapset pääsevät valitettavasti todella harvoin imeväisikäisinä vanhempiensa luokse. ymmärrän toki pelkosi, että vieraat tulisivat sinua kaupungilla iskemään. varmasti jokainen mieskin on sinussa kiinni koko ajan, saati sitten nainen. toki voit hätistellä ylimääräiset naiset pois siinä missä miehetkin. :)

että adoptiolapsia ei sattuneista syistä moni adoptioäitikään pääse imettämään. kas kun keho tuottaa maitoa vain raskauden aikana ja sen jälkeen, jolloin adoptiojonoihin ei ole juurikaan asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän