Himoitsen (lähes) sakkolihaa!
Voi morjens! Olen työssä, jossa osa asiakassuhteista on vähän tiiviimpiä ja kestää useamman tapaamisen verran. Yksi asiakkaistani on 21v kundi, jota himoitsen!
Tällä 39v 3 lapsen äidillä on suuria vaikeuksia pysyä ammatillisena(!) ja eilen illalla laukesin räjähdysmäisesti mieheni kanssa, kun ajattelin tätä nuorta kollia.
Voi nyt hyvänen aika. Sitten se vielä soittelee mulle ties minkälaisissa asioissa. Ihan meidän ammatillisen suhteen kannalta oikeissa asioissa kyllä, mutta niin kovin tuttavallisesti.
Kommentit (9)
nuorempaankin. Se mitä oman pään sisällä tapahtuu, ei ole sama, kuin mihin todellisuudessa olisi valmis.
Sellaiset ruskettuneet, lihaksikkaat käsivarret ja nuoruuden into, kaunis iho ja kaikki kohdillaan. Vähän sitä kapinallisuutta ja ehdottomuutta :)
Siltä saisi varmaan hyvät kyydit.
Niin tosin sa mun mieheltäkin. En valita. Mutta silti, se on vaan niin ihana.
ap
tosiaan. Oman pään sisällä voin tehdä vaikka mitä sen sakkolihan kanssa. Mun mies on saanut aika usein viime aikoina ;)
tosiaan. Oman pään sisällä voin tehdä vaikka mitä sen sakkolihan kanssa. Mun mies on saanut aika usein viime aikoina ;)
Ei olisi ollut 5 vuotta sittenkään sakkolihaa, joten aika outo nimitys parikymppisestä nuoresta aikuisesta o__O
Itse olin jo vuoden verran kuolannut 21-vuotiasta oppilastani, kun hän yhtenä iltana soitti minulle, 36-vuotiaalle kurpalle saako tulla kylään...
Voi mua.
Itse olin jo vuoden verran kuolannut 21-vuotiasta oppilastani, kun hän yhtenä iltana soitti minulle, 36-vuotiaalle kurpalle saako tulla kylään...
Voi mua.
Onneksi olen itsekin vasta 23v!