Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YH:n elämä on niin IHANAA!!!

Vierailija
08.06.2012 |

Erosin 2 vuotta miehestäni, jonka kanssa arki oli yhtä tappelua, mustasukkaisuutta ja muuta ikävää. Nyt olen maailman onnellisin YH, jolla myös maailman ihanin 5- vuotia tyttö. Ei tarvitse kors kenenkään kanssa tapella, lapsen kanssa teemme kaikkia kivoja "tyttöjen" juttuja :) Joka toinen viikonloppu tytär on isällään, menee sinne mielellään ja isä pitää hyvää huolta.

Tunti sitten lapsi lähti isälleen ja nyt viikonloppu min omaa aikaa. Kohta pitkälle juoksulenkillä, sitten illalla tyttökavereitten kanssa terassille. Huomenna aamulla nukun pitkään, sitten lähdetään miesystävän kanssa purjehtimaan ;) taloudellisia huolia ei ole, mulla on iso palkka, ihana työ ja isäkin maksaa elareita 500€/kk. Talo uusi upea iso OKT.

Tiedätteko päiviä, kun on vaan niin onnellinen ja kiitollinen elämästään? Nyt just mulla on juuri sellainen olo.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei tarvitse tapella tai kysellä lupia mihinkään! Ihana vapaus! Mukavaa viikonloppua sinullekin!

Vierailija
2/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin poika isällään ja mä saan tehdä viikonloppuna mitä huvittaa, IHANAA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että loma se on mammalla, vaikka huomenna onkin ilta ja su aamuvuoro...

Vierailija
4/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin yh:na oli mukavaa. Tosin, olin silloin opiskelija, asuin vuokrakämpässä eikä ylimääräistä rahaa todellakaan ollut, mies ei maksanut elareita ja kelalta tuli (edelleen tulee) minimielatustuki. Mies tapaa lasta vain pari kertaa vuodessa.

Olen nyt tasapainoisessa parisuhteessa ja nykyisellä miehellä ja minulla on kiva yhteinen, melkein oma koti(talo). Rahaa on muuhunkin kuin välttämättömiin. Lapsen isä tapaa edelleen lasta vain pari kertaa vuodessa. Lapsella ja isäpuolella on tosi läheiset ja lämpimät välit.

Muistan yh-ajan, kuinka ihanaa oli itse sisustaa kämppä, siivota milloin haluaa, tehdä mitä ruokaa haluaa (näin kyllä teen edelleenkin) eikä tarvinnut miettiä kuin itseään ja lasta. Tehtiin kaikkea kivaa "tyttöjen juttuja".

Mieluumin yksinhuoltajana kuin huonossa parisuhteessa, mutta vielä mieluummin hyvässä parisuhteessa, ehjänä perheenä. :) Minun mottoni.

Lapsen isän kanssa asuessamme minä kannoin vastuun melkein kaikesta yksin. KAuppa-asiat, paperiasiat jne. Yksinhuoltajana minä tietenkin kannoin kaiken vastuun yksin. Edelleen olen yksinhuoltaja lapselle papereissa, mutta nykyisen mieheni kanssa yhdessä hoidetaan asiat ja kannetaan vastuu. Se vasta mukavaa onkin :)

T. ex-yksinhuoltaja

Vierailija
5/5 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellisempi, kun koskaan aikaisemmin. Asun lasten kanssa semmoisessa talossa, josta olen aina haaveillut( vanha valtava puutalo). Olen sisustanut talon juuri niin kuin haluan. Isä tapaa lapsia kahdesti kuussa. Mä olen tutustunut maailman ihanimpaan mieheen, jonka kanssa on suunniteltu jo kaikenlaista. Valitsin lasten isän muin kuin rakkausperustein(järki, raha, hyvä isäksiymym). Nyt tunnen ensimmäistä kertaa, että mun vierelläni on semmoinen ihminen, jota oikeasta alan rakastamaan. Ei paineita lastenteosta tms, vaikkakin yhteisestä lapsesta salaa haaveilen:) IHANAAAAAAA