Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tappanut eläimiä? (hyönteisiä ja hiiriä ei lasketa)

Vierailija
08.06.2012 |

ja saanut siitä tyydytystä?

Minä olen. Ammuskelin mansikkamaalta räksiä ja tunsin suurta iloa ja jännitystä kytätessäni niitä puskan takana.

Paheksuin ensin tuota kissanmyrkyttäjää, mutta sitten tuli mieleen, että yhtä lailla olen itsekin tuholaisia tappanut ja hihitellyt.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ilmeisesti kesti lapsena jotenkin epätavallisen pitkään että kehittyi edes alkeellinen empatiakyky toisten olentojen tuntemuksia kohtaan :(

Olen tappanut lemmikkihamsterini vetämällä sen vessanpytystä alas. Kiipeilin linnunpesiä puista ja jos löysin linnunpoikasia hirtin ne teatraalisesti. Munat heittelin myös pesistä maahan. Kerran laitoin naapurin kissaan takapuoleen tulista sinappia ja katsoin kun se juoksee paniikissa perseessään olevaa poltetta pakoon.

Vierailija
2/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes hiiriä, pelkästään hyönteisiä ja kaloja kun on oltu ongella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta sorsaa,tavia ja sotkaa on tullut ammuttua- ja syötyä.

T jahtimimmi

Vierailija
4/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tappanut elukoita, mutta en muista saaneeni siitä mitään erityistä tyydytystä ellei kyseessä ole olleet sisälle tunkeneet muurahaiset tai muutoin häiritseviksi kokemani hyttyset, kärpäset yms. (ja niitähän ap ei tässä kyselyssä kaivannut). Olen biologi, ja työn/opiskelujen puolesta on tullut tapettua mm. kani, kaloja, erinäisiä selkärangattomia (esim. etanoita ja äyriäisiä) ja lintuja. jotain kituvia luonnosta löytyneitä elukoita on myös tullut tapettua (esim. yliajettu rusakko).

Vierailija
5/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en saa siitä mitään tyydytystä. Teen sen vain siksi, että pitää syödä.

Vierailija
6/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapiolla löin tainnoksiin. Karmealta tuntui vaikka pakkohan se oli tehdä.

Vierailija
7/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pihaan tulee siili, hiiri tai jänis, tapatko senkin "kun oli pakko"?

Olen voinut tappaa hyönteisiä vahingossa, mutta tahallani en niitä läiski. Tietääkseni en ole autollakaan yhdenkään eläimen päältä ajanut, mutta varma en tietty voi olla. Eli ei, en ole ikinä tappanut eläimiä, niin että varsinkaan olisi siitä tyydyytystä saanut. Sairas on ihminen, joka viattomien luontokappaleiden tappamisesta nauttii.

Vierailija
8/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin sinne kissan hiekkavatista kissanpissaa, ja teatreeöljyä, niin se rottakin häipyi sieltä.

Oli varmaan sen mielestä ällöttävät lemut :)

Vierailija
9/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et koskaan yritä tappaa niitä jotka yrittävät pistää (olettaen että sinulla ei ole peittävää vaatetusta, karkotusaineita tms), etkä esim. jos niitä on päässyt makuuhuoneeseen?

Eikö kotonasi ole koskaan ollut muurahais- tms. invaasiota? Ja jos ei, niin mitä tekisit jos muurahaiset yhtäkkiä yrittäisivät vallata esim. pesukoneesi (tapahtui meillä, yrittivät pesiää rakentaa koneeseen kun olimme toukokuussa 2 viikkoa matkoilla)?

Mites jos saat punkkeja, täitä tai vaikka kihomatoja?

Olen voinut tappaa hyönteisiä vahingossa, mutta tahallani en niitä läiski. Tietääkseni en ole autollakaan yhdenkään eläimen päältä ajanut, mutta varma en tietty voi olla. Eli ei, en ole ikinä tappanut eläimiä, niin että varsinkaan olisi siitä tyydyytystä saanut. Sairas on ihminen, joka viattomien luontokappaleiden tappamisesta nauttii.

Vierailija
10/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et syö lihaa, muutoin olet aika tekopyhä.

Tiedätkö muuten että rotat osaavat olla aika vaarallisia ihan jo siksi että ne ovat aika agressiivisia ja kantavat todella monia tauteja mukanaan.

Mutta joo, olen tappanut pari jänistä jotka jäivät auton alle. Olisivat jääneet kitumaan jos en olisi jotain tehnyt joten niskat poikki lapiolla (kyllä, sellainen on miltei aina autossa mukana) ja kai siitä jotain tyydytystä sai kun tiesin etteivät jää kärsimään.

Kaloja olen myös tappanut kun kesäisin tulee kalastettua paljon. Ah joo ja omia kanoja sekä pari ankkaa olen tappanut. Ruoaksi ovat menneet joten no, tyydytystähän siitä on tullut.

Vierailija
11/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et syö lihaa, muutoin olet aika tekopyhä.

Tiedätkö muuten että rotat osaavat olla aika vaarallisia ihan jo siksi että ne ovat aika agressiivisia ja kantavat todella monia tauteja mukanaan.

Mutta joo, olen tappanut pari jänistä jotka jäivät auton alle. Olisivat jääneet kitumaan jos en olisi jotain tehnyt joten niskat poikki lapiolla (kyllä, sellainen on miltei aina autossa mukana) ja kai siitä jotain tyydytystä sai kun tiesin etteivät jää kärsimään.

Kaloja olen myös tappanut kun kesäisin tulee kalastettua paljon. Ah joo ja omia kanoja sekä pari ankkaa olen tappanut. Ruoaksi ovat menneet joten no, tyydytystähän siitä on tullut.

Äitini oli jo vegaani ja kasvatti minutkin siihen.

Kihomadoilta ym olen välttynyt, mutta jos niitä tulisi niin pakkohan ne olisi hävittää.

Muurahaisongelmaakaan ei ole ollut. Hyttyset ja muut kiusalaiset vaan hätyytän pois. Mua ällöttäisi liiskata semmonen jo ihan vaan sotkunkin takia.

Vierailija
12/12 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen pyydystänyt kaloja ja riistaeläimiä ja tuntenut saalistamisesta onnistumisen mielihyvää. Iso osa mielihyvää – jopa suurempi kuin saalistamisen hetki – on ollut saaliin ruuaksi laittaminen ja siitä nauttiminen. Edelleen olen kokenut suurta tyytyväisyyttä onnistuneesta tuholaiseläinten tappamisesta – metsähiirien hävittämisestä, jotka ovat tunkeutuneet kesäasuntoon ja myyrien hävittämisestä, jotka ovat menneet kasvimaan tuhoksi. Sama tyytyväisyyden ja riemukas onnistumisen tunne on tullut, kun olen onnistunut tappamaan puutarhaan tulleita villikaneja. Siinä on hävitetty paitsi tuholainen, niin saatu myös salaattiin lihaisa vierekäs. Marjapensaista on ammuttu myös räksiä ja täytyy sanoa, että ovat muuten nekin varsin herkullisia. Repäise räksän rinta (täkkä) irti ja paista voissa. Mausta pippurilla ja suolalla. Nauti oman maan tuoreen salaatin kera ja varmasti tunnet tyydytystä siitä mitä olet tehnyt. Punaviini tosin täytyy ostaa ulkomaisena.