Mistä seksiin liittyvästä nolottaisi puhua, ystävien tai esim. äidin kanssa?
Joskus tuttavaporukassa jutut vähän leimahtaa, yksi puhuu toista ja toinen toista yksityiskohtaa.
Nolottaako teitä esim. puhua masturboitteko tai saatko orgasmin miehen kanssa? Ne tuntuvat olevan yleisimpiä puheenaiheita liittyen seksiin.
Suuri osa naistuttavista kiven kovaa kieltää "runkkaavansa" :D se on aika huvittavaa :D
Olen muuten äitin kanssa pari kertaa ajautunut puhumaan seksistä. Oli aika helpottavaa jotenkin kun saa kuulla vanhemmalta miten seksiin voi tulla ongelmia, tuo realiteettia touhuun :)
Äiti sanoi, että aina kannattaa pitää itsensä vähintään tyytyväisenä :-P
Kommentit (23)
missä ap on yleisesti kuullut puhuttavan masturboimisesta tai orgasmeista. Minä en ole kuullut. Enkä niistä kyllä äidin tai ystävien kanssa ole puhunutkaan. Eikä minullekaan ole kukaan yrittänyt noista aiheista puhua.
seksistä äitini, isäni, veljeni, siskoni enkä tuttavieni kanssa.
on kyllä aihe mistä en puhuisi äiti tai jos mulla olisi ystäviä niin en heidänkään kanssa.
aika estynyttä porukkaa jos ei edes lähituttavien kanssa keskustelut koskaan lipsahda seksihommiin!
jotka puhuvat lastensa kanssa seksistä. Itse olen hyvä äiti, enkä käytä alkoholia enkä polta tupakkaa. Lapsilleni olen opettanut oikeanlaisen arvomaailman, ja kaikki ovat ymmärtäneet säästää seksin vasta avioliittoon. Olen ylpeä heidän päätöksestään.
Ihan kautta rantain on jotain ollut puhetta muutaman ystävättären kanssa seksistä raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen. Lähinnä onko sitä ollut ja missä vaiheessa taas, ei yksityiskohtia.
eikä keskustele seksistä kavereiden eikä äitinsä kanssa. En peesaa sitä äitiä, joka kannustaa säästämään seksin avioliittoon. Lapsellani on täysi oikeus omaan kehoonsa ja saa harrastaa esiaviollisia suhteita jos haluaa.
lapsesi ovat säästäneet seksin avioliittoon? Jos ette seksistä puhu, vai kyseletkö kierrellen: " ettehän te vaan ole ollut sillain?" :)
lapsesi ovat säästäneet seksin avioliittoon? Jos ette seksistä puhu, vai kyseletkö kierrellen: " ettehän te vaan ole ollut sillain?" :)
Minulla on hyvä ja luottamuksellinen suhde lapsiini, ja he kunnioittavat niitä elämänarvoja jotka olen heille opettanut. En tietenkään seuraa heidän tekemisiään joka hetki, mutta äidinvaistollani olisin ymmärtänyt jos jotakin olisi joskus tapahtunut.
harvoin tulee juteltua seksistä muutoin kuin "yleisellä tasolla" eli mitään henk.koht. juttuja en kertoisi varsinkaan äidilleni.
Jotkut kaverit kertovat avoimesti seksiin liittyvistä jutuista (erityisesti silloin jos suhde ei ole mitenkään vakava), mutta itse en kehtaa asioista puhua, kun tuntuisi, että tekisin sen jotenkin mieheni "selän takana" (meillä siis pitkä suhde takana).
Muiden juttuja on kuitenkin kiva kuulla ja toisaalta sellaisia juttuja saatan kertoakin, jotka koskee selkeästi vain minua (eikä niinkään miestäni).
Jos jotain ongelmia seksiin liittyen olisi, niin varmasti kokisin hirveän helpottavana jos voisin niitä "purkaa" jonkun kanssa.. olettaen tietenkin että voin myös sitten luottaa tähän ystävääni.
seksistä mutta vain jos keskustelu ajautuu siihen. Ei nolota puhua seksistä (olen kolmikymppinen). Emme kuitenkaan koskaan puhu masturbaatiosta. Mutta olemme puhuneet koosta, sukupuolitaudeista, anaaliseksistä ainakin.
Äitini kanssa taas en halua puhua seksistä. Mutta olen tulkinnut, että hän on aika sinut seksuaalisten asioiden kanssa. Olen tulkinnut, että hän on puhunut seksistä myös kavereiden kesken eikä se ole tabuaihe.
jotka puhuvat lastensa kanssa seksistä. Itse olen hyvä äiti, enkä käytä alkoholia enkä polta tupakkaa. Lapsilleni olen opettanut oikeanlaisen arvomaailman, ja kaikki ovat ymmärtäneet säästää seksin vasta avioliittoon. Olen ylpeä heidän päätöksestään.
muiden yläpuolelle olemalla marttyyri joka ei nauti elämän iloista. Minä en kunnoita sinua.
Itsellä on ikää 21, ja kyllä kavereiden kanssa tulee keskusteltua aiheesta - menemättä yksityiskohtiin. En mainitse kavereilleni eläimellisestä anaaliseksistä keittiön lattialla, mutta uudesta partnerista kaveripiirissämme kerrotaan aina ainakin se, oliko niin hyvä että kannattaa kokeilla uudelleen.
Äitini kanssa en voisi missään nimessä keskustella aiheesta; en usko että äitiäni kiinnostaa tyttären seksielämä eikä minua tosiaankaan kiinnosta äitini seksielämä. Kuinka moni teistä pystyy ilmeettömänä miettimään omien vanhempien seksielämää? Ne ovat äiti ja isä, ei ne pane.
En nyt valitettavasti muista minkä tutkimuksen mukaan 85% naisista runkkaa. Täällä ilmoittautuu yksi runkkari.
Mutta en pitkään aikaan kehdannut kertoa edes lähimmille ystävilleni ettei mieheni halua seksiä kanssani. Ja kyllä muutaman ystävän kanssa puhumme seksistä siinä missä muistakin tärkeistä asioista.
Tääl kans yksi, joka ei puhu kenellekään siitä, ettei mieheni halua mua juuri koskaan. Ja joo, masturbointi kuuluu rutiineihini.
voin jutella ihan mistä vaan. Tietysti jotkut jutut hävettää enemmän kuin toiset ja saattaa tarvita parikin rohkaisuryyppyä ennenkuin kehtaa kertoa, mutta kyllä jokainen kiinnostava/mieltäpainava aihe on tullut tilitettyä.
Muiden kavereiden kanssa keskustellaan seksistä yleisellä tasolla.
Oman äitini kanssa en ole keskustellut seksistä, enkä haluaisikaan.
nautinto näyttää monille olevan masturbointi. Ihan kuin se olisi jotain likaista ja kiellettyä koska sitä ei kukaan muu näemmä kaveriensa kanssa tule maininneeksi? Ilmeisesti se olisi joku häpeällinen ja ala-arvoinen tunnustus jos myöntäisi "runkkailevansa". Suuri osa mimmeistä kehtaisi mennä huumorilla seksivälinekutsuille, mutta herran jestas eihän niitä käyttöön osteta vaan hyllynkoristeeksi tai miehen käytettyväksi.
Tekopyhää sanon minä! Mikä siinä on niin arkaa, että menisitte valehtemaan että ette masturboi tai jos myöntäisitte niin tuskin myöntäisitte sitä että joku saattaa masturboida joka päivä!
toiseksi, en runkkaa