Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko juuri nyt halpoja lentoja/matkoja tarjolla?

Vierailija
08.06.2012 |

Tai sanotaanko nyt niin, että vieläkö jostain löytyisi halvat lennot heinäkuun ekalle viikolle? Googlettanut olen muutaman sivun, Lufthansa lähettää tarjouksia ja jatkan omatoimista etsimistä, mutta jos täällä olisi jollain vinkkiä?

Melkein mikä vain kohde kävisi, mutta eniten kiinnostaisi halpa omatoimimatka esim. johonkin Euroopan pikkukapunkikohteeseen tai vaikka vähän suurempaankin. Halvat laivamatkatkaan siirtyminä ei ole poissuljettuja. Niin ja pelkästään aikuisia reissussa ja aikaa maks viikko.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
2/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

niin yksinkertaista se on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noita halpalentoyhtiöiden sivuja. Joku kiltisti muistuttikin minulle eri yhtiöitä. Lento vain olisi jo niin lähellä, että halpalentoyhtiöidenkin hinnat ovat 300-400€ niissä kohteissä joita olen ehtinyt arvuuttelemaan.

Kysynkin siis, jos täällä jollakulla olisi vinkkiä halvemmasta :) Esim. poikkeuksellisen edullisesta kohteesta, erikoistarjouksesta tms.

Taidetaan olla liian myöhässä reissusuunnitelmien kanssa, mutta ajattelin silti vielä yrittää :)

Ap.

Vierailija
4/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa www.rantapallo.fi

Siellä on aika paljon äkkilähtöjä ja halpoja lentoja.

Vierailija
5/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidelläkympillä heinäkuulla.

Tosin lähtö on Turusta.

Vierailija
6/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään Lontooseen heinäkuussa 250€ edestakaisin lennot Turusta

Vaihtoehtoja on satoja joten kyllä ne vaan itse täytyy etsiä

Vierailija
7/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinpa sen. Ei ollenkaan hullunpi kohde, eikä Turku poissuljettu lähtöpaikka.

ap.

Vierailija
8/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinpa sen. Ei ollenkaan hullunpi kohde, eikä Turku poissuljettu lähtöpaikka.

ap.

Vierailija
9/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, jos joku haluaisi vinkata minulle tietämästään :) Kerroin jo ekassa viestissä, että jatkan itse tiedon etsimistä ja että melkein mikä vain kohde tulisi kysymykseen.

Kiitos Lontoo-vinkistä!

ap.

Vierailija
10/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, jos joku haluaisi vinkata minulle tietämästään :) Kerroin jo ekassa viestissä, että jatkan itse tiedon etsimistä ja että melkein mikä vain kohde tulisi kysymykseen. Kiitos Lontoo-vinkistä! ap.

Siis tännehän voisi luetella listan Euroopan kaupunkeja tolla periaatteella.

Vierailija
11/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wizzairin lennolla. Testattu on, ja erityisesti Gdansk oli positiivinen yllätys (Budapestilta tiesi sitä jo odottaakin).

Vierailija
12/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toki kertomasi hinta halvempi kuin mitä itse olin siihen mennessä löytänyt.

Kyse nyt taitaa kuitenkin olla siitä, että millään halua ymmärtää millä mielellä minä täällä kyselen.

ap.

Vierailija
13/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ilmoitettuun hintaan vielä jotain pakollisia lisämaksuja? Matkatavarat taitaa olla rajoitettu?

Vierailija
14/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ilmoitettuun hintaan vielä jotain pakollisia lisämaksuja? Matkatavarat taitaa olla rajoitettu?

tottakai matkatavaroissa on rajoitukset ja ruumaan menevät laukut maksaa lisää

Vierailija
15/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wizzair on halpalentoyhtiö, ja hinnoittelu sen mukainen. Lisämaksua menee niin ruumaan menevistä matkatavaroista kuin kentällä tehtävästä lähtöselvityksestäkin. Tosin ne on selkeästi ilmoitettu varausvaiheessa, eli yllätyksiä ei tule.

Halvin maksutapa on tilisiirto, se vaan pitää valita vaihtoehdoksi etten mene vahingossa maksamaan luottokortilla ja kalliilla.

Mutta hyvin toimii Wizzair, koneet ovat uusia ja siistejä, lennot ajallaan ja palvelukin ihan ok. Turun terminaali kakkonen on hirveä, mutta mitäpä väliä sillä loppujen lopuksi on.

Vierailija
16/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tiedoilla pääsee jo pitkälle. Nämäkin ja loputkin selviävät varmasti kun lukee nettisivut tarkasti :)

Vierailija
17/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei noilla alkaen hinnoilla pääse heinäkuun ekalla viikolla. Esim. lentoliput yhdelle aikuiselle kuuden päivän reissuun Müncheniin maksoi 384-804€ ja samassa linjassa olivat muutkin kesätarjouskohteet.

ap.

<a href="http://www.finnair.com/FI/FI/kesahinnat" alt="http://www.finnair.com/FI/FI/kesahinnat">http://www.finnair.com/FI/FI/kesahinnat</a&gt;

Vierailija
19/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentohinnat ovat sitä halvemmat, mitä aikaisemmin varaa.

Vierailija
20/20 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kysynkin jos joku tietäisi juuri parhaillaan olevasta tarjouksesta. Normaalihintaiset ja tuollaiset puoli vuotta kestävät "kesätarjoukset" ovat nyt minulle liian kalliita.

Mahdotonta halpojen lentojen löytyminen ei ole. Esim. tasan vuosi sitten juuri näihin samoihin aikoihin ostin muutaman viikon päähän Lufthansan meno-paluun Münheniin 99 eurolla. Tuuria ja sattumaahan tuo on, mutta yrittänyttä ei kai laiteta tälläkään kertaa. Onnistuu, jos onnistuu :)

Lentoliput myöskään ei ole ainoa vaihtoehto, laiva- tai vaikka junaliputkin käy.

ap.

Lentohinnat ovat sitä halvemmat, mitä aikaisemmin varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan