Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 27-vuotias pukeutua näin?

Vierailija
08.06.2012 |

tennarit, mustat legginsit, päälle farkkushortsit, printti t-paita, mustat hiukset ja yksi höyhen korvis?

vai onko tuo ihan pissistyyliä? :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkusortsit (ei leggareita), raitapaita (ei välttämättä seilorityyppinen), baltsut, korvikset molempiin korviin, bleiseri tms. tyylinen takki/jakku (ei kuitenkaan farkku). Rannekoruja.

Vierailija
2/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää laittaa se perhanan leggarit sinne shortsien alle?!?! Miksi, oi miksi??

Käytä kapreja, jos et kehtaa sääriäsi muuten paljastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää halvalle ja sellaiselle joita vain 12 vuotias tyttö saa käyttää.

kun pitää laittaa se perhanan leggarit sinne shortsien alle?!?! Miksi, oi miksi??

Vierailija
4/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeutua vaikka jätesäkkiin, mutta itse en kyllä ikinä lähtis tuohon "tyyliin". Vaikea sanoa mikä tökkii eniten, yhdistelmä legginssit + shortsit vai tuo yksi höyhenkorvis.

Joo, mun kirjoissa pahimman luokan pissistyyliä. Se, mikä kuvailemassasi asukokonaisuudessa on hyvää, on kauttaaltaan samanlainen linja...

kiitos päivän nauruista.

Vierailija
5/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaprit on kielletty alle 45-vuotiailta.

Vierailija
6/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit shortsien kanssa... Mutta ei mua haittaa jos muut niitä käyttää. T:29v

Ei kai tuota pissistyyliksi voi sanoa miuta kun vasta sitten kun käyn jossain kaupungin pusikossa kännipissalla noissa vaatteissa.

Vierailija
7/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa noin pukeutua, jos haluaa. Toinen asia on se, että jos sun pitää av-palstalta kysyä lupa, niin vastaus on ei. Et saa.

Vierailija
8/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 35-v kaveri joka käyttää välillä yhtä höyhenkorvista. Ei ole koskaan käynyt edes mielessä että se olis jotenkin nuorten juttu.

Vierailija
9/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaprit on kielletty alle 45-vuotiailta.

Tiedätkö mitkä on kaprit?

Todellakin.

Vierailija
10/10 |
08.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kelpo asulta. Jokainen pukeutukoon niin kuin itsestä tuntuu hyvältä, olkoon sitten vaikka pissityylillä. Ap tuskin tykkäisi pukeutua kuten esim. minä tällä hetkellä: pitkät suorat farkut, t-paita ja mustat puukengät. Jokaiselle suotakoon oma tyylinsä tai tyylittömyytensä.