Paljonko olette ansainneet kirppari myynnillä?
Kommentit (10)
sillä myyn tavarat murto-osalla siitä hinnasta mitä ne kaupoissa maksaa - tarkoitus on lähinnä päästä tavarasta eroon, loput myymättä jääneet kamat heitän uffille, pelastusarmeijalle tai muuhun kierrätykseen.
Viimeksi myin 100 eurolla, yllättäen parhaiten meni kaupaksi cd:t, dvd:t, kirjat ja pleikkaripelit.
en käsitä miten jotkut saa myytyä useilla satasilla, kai niillä on sitten niin paljon roinaa myytävänä.
kahden viikon myynnistä. Myin paljon lasten vaatteita, jotka olivat todella hyväkuntoisia, monet ihan uusia.
Iittalan lasit joku osti ja pisti omaan pöytäänsä kalliimmalla myyntiin.
Kiva! :D Aika röyhkeetä. No ei kai kiellettyäkään :D
vaatteista tosi vähän meni myydyiksi,
kirjoja, dvd:t, leluja, kenkiä (ihan pieniä)
...jäi pöytävuokran jälkeen n 200€ käteen. Mulla oli kaksi viikkoa pöytä.
Melkein mikä vaan menee kaupaksi kun on tarpeeksi alhainen hinta. Vaatteita en myy, niitä menee tosi huonosti. Paitsi kenkiä.
Viimeksi mulla oli kirjoja, lehtiä, dvd-leffoja, cd-levyjä, konsolipelejä, astioita, koriste-esineitä ja mitä lienee muuta.
Avainsana on siisti pöytä. Ei kannata tunkea täyteen vaan käydä täyttelemässä aina kerran pari viikossa. Ja huokeat hinnat. Tällä tyylillä mä oon saanut myytyä vaikka ja mitä itsepalvelukirppiksillä.
Toisen romu on toisen aarre :)
käteen jäi 100 e viikosta, parhaat kamat myyn aina huutiksessa. Satasen olen myös saanut myymällä hietsun kirppiksellä päivän, siistejä lastenvaatteita lähinnä, jotain lehtiä ja astioita.
kokonaiset 1 euroa pöytävuokran jälkeen! Kyllä nauratti kun myyjä lätkäisi euron kolikon käteen. Möin aikuisten vaatteita, todella edulliseen hintaan.
viikon myynnistä käteen 40-270 euroa. Aika iso vaihteluväli... En siltikään älyä yhtään, mikä menee ja milloin, myynti on ihan henkimaailman juttuja.
menee kuumille kiville. Aikuisten vaatteet, jos ovat "hyvää merkkiä".
20e jäi mulle ja kaverille yhteensä käteen pöytävuokran jälkeen viikosta.
Parhaiten meni kaupaksi kaikki ihme sisustuskrääsä, mistä ajattelin, että tätä ei varmasti kukaan osta ees näin halvalla. Iittalan lasit joku osti ja pisti omaan pöytäänsä kalliimmalla myyntiin.
Siistejäkään naistenvaatteita ei meinannut edes puoli-ilmaiseksi saada menemään kaupaksi, kun eivät ollet merkkivaatteita.
Tänä keväänä mulla tiedossa komeroiden siivous astetta rankemmalla kädellä, koska olen muuttamassa ulkomaille. Tällä kertaa taidan kuitenkin säästellä vaivojani ja heittää vaan uffin laatikkoon kaiken suoraan.