Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyykö av-raati maustetut kermat, tuorejuustot jne, vai onko ne junttia ja uusavutonta?

Vierailija
16.06.2012 |

Pitääkö ruoka maustaa aina ja kaikkialla ihan itse, vai onko sallittua käyttää esim. aura-kermaa tai vastaavaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen olkoon nainen talossa. Älköön taloon tuoko ruokaa, mikä ei ole talon omaa ruokaa."

Tim. 17:3

Vierailija
2/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vältän kaikkia teollisia jalosteita mutta en minä kyllä ketään muuta juntiksi tai uusavuttomaksi nimittele jos toimii eri tavoin kuin itse teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan makuisia ne on minun mielestäni.

Jotenkin rakeisia ja tunkkaisia.

Vierailija
4/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä pahoja. Tuorejuustoja kyllä käytän toisinaan ja niistä tykkään.

Vierailija
5/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Creme Bonjoureissa oli muistaakseni aika paljon e-koodeja.

Mut siis oma politiikka on - jos jostain tykkään niin sitä käytän. Creme Bonjour -ruohosipulista ja katkaravuista saa namin pastakastikkeen. Silloin ei paljon e-koodit tykytä mielessä, jos joskus harvoin tuollaisen teen.

Vierailija
6/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttökööt muut. Minä en.

Vierailija
7/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän aika vähän maitotuotteita ruuanlaitossa muutenkin, joten oon ehkä vähän väärä henkilö vastaamaan, mutta en käyttäisi noita ruuanlaitossa. Käyttääkö ihmiset noita paljonkin?

Vierailija
8/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorejuustoista herkkua on Kreikkalainen valkosipuli, ei tulisi mieleenikään ostaa maustamatonta ja alkaa sitä sitten valkosipulilla, pippurilla ja kurkulla tuunailemaan.

Mutta jos on tosiaan kyse valmiskermoista, joiden tilalla on helppo käyttää tavallista kermaa ja lisätä kastikkeeseen ne muut ainesosat tuoreena, niin totta mooses sen teen!

Vierailija
9/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en osaa sanoa ovatko hyviä, käytän sulatejuustoja, kermaa, Musta-Pekkaa ja Aura.juustoa jos makua haluan, yritän välttää e.koodeja viimeiseen asti.

Vierailija
10/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en osaa sanoa ovatko hyviä, käytän sulatejuustoja, kermaa, Musta-Pekkaa ja Aura.juustoa jos makua haluan, yritän välttää e.koodeja viimeiseen asti.

jos käyttää aura-kermaa tai mustapekka-kermaa verrattuna siihen, että nyppii niitä juustoja pelkän kerman joukkoon? Paitsi siis että valmiskerma on helpompaa käyttää?

Mä tykkään laittaa kolmen juuston kermaa esim uuniin perunoiden kostukkeeksi, ja mustapekka-kermaa vaikka haudutetun kanan. jotenkin arvasin, että täällä ajatellaan että parempi lisätä pippuria kermaan kuin käyttää pippurikermaa :)

t. ap

Vierailija
11/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes lukenut niiden ainesosaluetteloa, kun epäilen olevan ties mitä keinotekoista.

Vierailija
12/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttää aura-kermaa tai mustapekka-kermaa verrattuna siihen, että nyppii niitä juustoja pelkän kerman joukkoon? Paitsi siis että valmiskerma on helpompaa käyttää?

Mä tykkään laittaa kolmen juuston kermaa esim uuniin perunoiden kostukkeeksi, ja mustapekka-kermaa vaikka haudutetun kanan. jotenkin arvasin, että täällä ajatellaan että parempi lisätä pippuria kermaan kuin käyttää pippurikermaa :)

t. ap

en tiedä, mutta laitan juustoja ruokaan ja kermaa päälle, ei oo minusta mitenkään hankalaa. Meillä syödään muutenkin paljon noita juustoja, joten käytän monesti loppujuustot ruokiin.

Vierailija
13/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitten mielipiteitä.

Vierailija
14/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mitä muut käyttävät on ihan yksi ja sama, kuin myös se mitä muut ajattelevat siitä mitä itse käytän :)

Vierailija
15/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitten mielipiteitä.

ole melkolailla sitä? Ja hetkinen, nyt en ymmärrä mitä junttia on kysyä muiden mielipiteitä? Eri asia on, muuttaako itse omiaan sitten sen perusteella.

Vierailija
16/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en sulata sitä että hinta on kaksinkertainen tavalliseen kermaan, juustoa kun niissä on vaan 4-7%. Samalla hintaa ostaa aika paljon juustoa.

Vierailija
17/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tuorejuustoja, eli creme nonjouria yms meillä käytetään leivän tai vaikkapa patongin päälle, ei juurkaan ruoanlaittoon

Vierailija
18/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustetut kermat ihan hirveitä, esim.aurajuustokerma ei maistu yhtään samalta, kuin kerma, johon itse murustaa Auraa. Siksi en maustettuja kermoja käytä. Mutta esim. äitini käyttää, eikä hän mielestäni ole juntti.

Maustetut tuorejuustot on taas mielestäni ihan hyviä, suosikkeja mm. paahdettu chili. Käytän niitä levitteenä ja joskus leivonnaisissa.

Vierailija
19/19 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se kolmen sipulin kerma sopii tosi hyvin kalakeittoon. Joskus noille keksii jonku käyttökohteen. Kalakeitto kai nyt on muutenkin junttia ruokaa, niin ei tarvi ressata juntittuuko se vielä lisää jostain kermasta. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi