Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko purkautua, työasiaa. arghhh

Vierailija
07.06.2012 |

Mulla on kiva pomo. Mutta lähiesimies, tiiminjohtaja, voihan pee....

Joka asiaan mikä on mun työtehtävä, hänen pitää puuttua. Esim. kun vastaan johonkin meiliin ihan asiallisesti ja kaikenkattavasti, niin eiköhän jonkun ajan päästä vastaa siihen itsekin. Ja hänen meilissään ei ole mitään uutta siihen asiaan. Ja kun mun tehtävä on mm. nettisivujen päivitys ja kun menen sitä tekemään, niin hän on jo päivittänyt sillä aikaa kun tein jotain muuta (siinä näkyy millä tunnuksilla on käyty). Joka ainoassa asiassa aina näin. Eikö hänellä ole riittävästi omaa tekemistä? Eikö hän tajua että tuommoinen veetuttaa?

Siis ei mua haittaa, jos joku muu päivittää niitä, vaan jos hän tekee tehtäviäni se antaa kuvan etten muka osaa tai ehdi tehdä työtehtäviäni...

Hän on äitiysloman sijainen, tullut toukokuun alussa, mutta ollut joskus muulloinkin hetken talossa sijaisena (ennen mua).

Kestäisittekö vaan hiljaa vai sanoisitteko jotain hänelle tai pomolle?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimies on samalla listalla, joten hän on nähnyt ne jos on ehtinyt seurata. (Siis vastaukset tulevat tiettyyn s-postiosoitteeseen, jonka näkee koko tiimi pomoa myöten.)

Epäilen ettei ehdi, mutta voin vaikka ottaa muistiin muutaman otsikon jos haluaa itse tarkastaa jutun.

ap

ja näyttää esimiehelle?

Onko liiallista? Mitä mieltä muut ovat?

Vierailija
22/24 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nuo työtehtävät eivät ole mikään kiveen hakattu totuus vaan ne voivat vaihdella. Jos pomo katsoo, että et tee töitäsi eli esim. päivitä sivuja, saattaa hän ajatella, että auttaa tekemällä ne työt, joista olet selkeästi nyt luistanut. Hän ajattelee parastasi ja sitä, että pelastaa sinut isomman pomon raivolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ongelma ratkeaa itsekseen, kun syksyllä meillä on hurjan paljon tekemistä ja hän ei ehkä ehdi tekemään munkin tehtäviä... Ja edellinen tiimin esimies tulee takaisin, kun äitiysloma päättyy, ei jää hoitovapaalle. Eli ennen ensi loppukevättä/kesää.

ap

Vierailija
24/24 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikea tiimin esimies ei tehnyt mun tehtäviä. Siis se joka on nyt äitiyslomalla.

Teen töitäni, mutta oli ensin yksi muu kiireellisempi homma, minkä hän tiesi myös. En siis "luistanut" mistään.

Meidän pomo taas on kiva ihminen, ja tuskin raivostuu tuosta. Eikä muutenkaan raivoile, ei edes kun yksi muu työntekijä selkeästi teki virheitä.

ap

Lisäksi nuo työtehtävät eivät ole mikään kiveen hakattu totuus vaan ne voivat vaihdella. Jos pomo katsoo, että et tee töitäsi eli esim. päivitä sivuja, saattaa hän ajatella, että auttaa tekemällä ne työt, joista olet selkeästi nyt luistanut. Hän ajattelee parastasi ja sitä, että pelastaa sinut isomman pomon raivolta.