Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo ja poikkeus kun olen aina toivonut lasta en tiettyä sukupuolta?

Vierailija
16.06.2012 |

ja ihan käsi sydämellä voin vannoa että tärkeintä on ollut tulla raskaaksi, että raskaus on mennyt hyvin ja on syntynyt se oma lapsi.

Tuntuu, että täällä palstalla ihmiset eivät toivo lasta vaan nimenomaan tyttöä tai poikaa. Aika kurjaa niille lapsille jotka sitten syntyvät näihin perheisiin vääränä sukupuolena :(

Toki mekin ollaan raskausaikana arvailtu sukupuolta ja mietitty kumpikohan on tulossa, mutta koskaan en minä eikä mieheni ole toivonut että olisi jompi kumpi. Tai sitä nimenomaan. Niitäkin lapsia kun syntyy joista ei tiedetä onko tyttö vai poika.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa pidä sukupuolta ihan toisarvoisena juttuna. Täällä vain on ollut noita keskusteluita joissa nimenomaan on kysytty sukupuolitoiveisiin liittyviä asioita ja tietysti niihin vastaavat ne, joilla sellaisia toiveita on ollut.

Ainakin itseni ja mitä on kavereiden kanssa jutellut myös heidän kohdallaan lähes kaikki ovat sanoneet että olisipa vaikea valita, jos jostain syystä joutuisi valitsemaan vauvan sukupuolen. Ainakin ensimmäisen kohdalla. Ehkä sitä pystyy sanomaan kumpaa enemmän toivoisi, mutta se nyt on vähän sellaista horoskooppileikkiä. Ihmiset toivovat - varsinkin ensimmäisen vauvan kohdalla ensisijaisesti lasta.

Jotenkin tuosta kysymyksestäsi saan vaikutelman, että haluat ehkä tietämättäsi korostaa miten erinomainen itse olet: rakastava äiti kummalle tahansa sukupuolelle. Toisin kuin "täällä palstalla ihmiset".

Vierailija
2/5 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostaa olevani muita parempi.

Olipa hyvä että kerrankin uskaltauduin tänne kirjoittamaan ja tuli selväksi tämäkin että ei tällä palstalla vaan kannata pyöriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja henk.koht. pidän vähän kontrollifriikkeinä niitä, jotka haluavat määrittää kumpaa sukupuolta saavat. Kaikki lapset ovat ihania sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
4/5 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kokee voivansa vielä toivoa sukupuolta. Kun on pitkään yrittänyt lasta ja sen vihdoin saa niin kyllä se rehellisyyden nimissä on aivan yks hailee onko se tyttö vai poika.

Vierailija
5/5 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut lapsiani ihan rehellisesti yksilöinä, sellaisina jotka ovat täällä ihan omina itsenään eivätkä minun tarpeitani täyttämässä. Minun kaikki lapset ovat poikia, ja ihan rehellisesti olen tähän tyytyväinen enkä haikaile tyttöä. Yhtä vauvaa kyllä vielä :)