Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mieheni erosi siivoushullusta eksästään!
07.06.2012 |
Muistakaa siivoushullut, että se on myös muiden koti ja liika neuroottisuus tekee muutkin ahdistuneiksi.
Kommentit (5)
Kyllä neuroottinen luonne on se syy. Jos ko. henkilöä ei päästettäisi siivoamaan, niin neuroottisuus purkautuisi jollain muulla tavalla.
Me vedämme puolemme tietyntyyppisiä ihmisiä. Miehesi vetää puoleensä tietyntyyppisiä naisia. Mikäköhän sinussa ja exässä on samaa... :-)?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
iiisot tissit. Minä vain olen rennompi, koulutetumpi, rikkaampi, nuorempi ja hauskempi ;-)
en siivonnut hänen mielestään tarpeeksi. ja ex oli siis mies.
DEi tehnyt ruokaa, ei ulkoillut lapsen kanssa. Heti kun mies tuli kotiin lähti hän itse kavereiden kanssa ulos.
Alue: Aihe vapaa
Onko kenenkään muun muija sairas siivoushullu!
Mun on ja ero tulee ja ihan pian jos ei muija ala rauhoittumaan.
Järjestöntä sen touhu. Se saattaa imuroida koko kämpän pari kertaa päivässä joka päivä.
********* kaikki kirjahyllytkin pitää vetää seinästä irti.
Enää en jaksa, sen täytyy olla jotenkin sairas tossa siivoushommassa.
ONko olemassa joku neuroosi?
Koko perhe kärsii. Muija vetää rätti kädessä koko päivän. Ei harrasta mitään, vaan siivoo ja lärää Tupperwara kippojen kanssa. Mun käy käteeksi kaveria, kun sillä on niin ihanan rento vaimo ja ihanan siistiä ja kodikasta niillä on vaikka muija tekee muutakin kun siivoo. He harrastavat liikuntaa yhdessä ja käyvät kielikursseilla. Mä kun ehdotin muijalle jotain harrastuksia, niin kuulemma kerkee kun on kotona niin paljon tekemistä. ONKO KELLÄÄN MUULLA NÄIN KAMALAA !! Pää repee kohta.
Löytyy suomi24:sta. Ero tuli. Nyt meillä on siistiä, mutta ei neuroottista. Mies nauttii ja on onnellinen